bv foto momenten met elkaar delen deel 2

@Hanneke25 wrote:

Wat heeft Cas trouwens een prachtige ogen! :inlove: Ja Mats speelt ook trompet :lol:



Ja Faizaa, Mats doet het nog steeds PUNT






KLAAR… PUNT… je mag trots zijn hoor Hanneke… dat ie bijgevoed word doet er niet toe… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dankje Hanneke! :-

En ik vind het ook erg knap dat je nog steeds borstvoeding geeft!! :clap: :-




Ow, bestà à n er tips!! :pray: :dance:

Dan ga ik er met wat meer moed weer tegenaan, op naar die tanden, laat ze maar komen! :twisted: :lol:

Hahha geruststelling he… ik was er ook blij om want oei dat vond ik toch echt wel heel erg dat bijten… ik zag ertegenop op een gegeven moment, het voeden… die kleine ‘heks’ van me vond het geweldig, :sick:

Aii het klinkt zo pijnlijk!! :?

Cas heeft nu wel nog geen tandjes maar hij nijpt soms met zijn lippen en dat doet ook al pijn! :hand:

En dan trekkeeeuhn!! :naughty:

@faizaa wrote:



… wat heb jij mooie volle bruine borsten trouwens… :oops:




whoehaha dat valt ook nog wel mee hoor!!! :wink:





trouwnesweer super mooie foto’s gezien

Bedankt dames, voor het compliment dat ik nog steeds bv geef! :-*

Voor wie niks beters te doen heeft hier een filmpje van drinkende Mats. Voor zijn doen erg goed!



http://media.putfile.com/Mats-drinkt1



En hier valt ie in slaap (uiteraard)



http://media.putfile.com/Mats-drinkt2

Wat een heerlijke foto’s weer.



Kim, die hap-foto is echt lief :inlove: !



Mats en Cas zijn van die lieve kleine droppies :inlove: .



Tamma, hier hebben we ook dat leuke I LOVE MILK shirt :wink: .

ha die djanel zit me daar een potje te genieten zo te zien :thumbup: :inlove:





ik heb ook weer iets gevonden om te showen :shifty:





fiepie aan de borst! :thumbup:

en nog even laten zien dat goed voorbeeld doet volgen…

@fiep klophout wrote:

ha die djanel zit me daar een potje te genieten zo te zien :thumbup: :inlove:





ik heb ook weer iets gevonden om te showen :shifty:





fiepie aan de borst! :thumbup:




:shock: :shock: :shock:

dat lijkt lev wel joh :shock:





leuke foto trouwens, die andere ook :thumbup:

Oh Kim, die hapfoto van Iris is idd om op te vreten :lol: :inlove: Mooi moppie hoor :inlove: en mij vielen je volle gebruinde boobs dus ook al op :lol: Ik heb van die megawitte en een stukkie kleiner :lol: En ik vind het idd heerlijk om nog ff door te mogen tutten met hem :inlove: Het zijn hier nu nog 2 a 3 voedingen en dan met name de ochtendvoeding is echt nog volledig en de rest gaat ook als toetje :wink: Helemaal voor ie naar bed gaat, hij drinkt en papfles leeg en dan gaat ie pas slapen als mama’s (.) in zijn melik hangt hoor :lol: :inlove:



Oh Bieke, Cas is ook weer helemaal om op te vreten :drool: :inlove: Heerlijk kereltje ook :inlove: En die houdingen, zo heerlijk bekend allemaal :lol: Zalig he om daar van bovenaf gezellig naar te loeren :inlove:



Hanneke, petja af meid :thumbup: Elke druppel telt hoor en het is zo gezellig :inlove: En wat een enorm lekker binkie is Mats zeg :inlove:



Oh Tama, Djanel heeft ook al zo’n heerlijk voldaan bekkie :inlove:



En Fiep :lol: :inlove: Mooie foto’s van een heerlijk ventje :inlove: :inlove: Ennuh, ben jij dat nou echt zelf aan de borst die eerste?





We hebben gewoon allemaal heerlijke opvreters :inlove: (als ze maar niet bijten :naughty: :lol: ).





En laat ik het niet te hard roepen :shifty: maar Jonathan slaapt alweer 2 nachten door van 9 tot 6… een heel voorzichtig :dance: is wel op zijn plaats :lol:

@lydia wrote:

@fiep klophout wrote:
ha die djanel zit me daar een potje te genieten zo te zien :thumbup: :inlove:





ik heb ook weer iets gevonden om te showen :shifty:





fiepie aan de borst! :thumbup:




:shock: :shock: :shock:

dat lijkt lev wel joh :shock:





leuke foto trouwens, die andere ook :thumbup:


verrassing: ik bén eigenlijk lev :mrgreen: of uh, eigenlijk is lev mij, hij is een te vroege reincarnatie van mij.

maar die foto is 100%fiep hoor (op die borst na, die is van mijn mamski :smiley: )

ik herkende de borst ook al niet.

Leuk joh dat je die hebt :inlove: Ik heb er in mijn babyfotoalbum geloof ik ook eentje van mezelf bij mijn moessie en dat is mazzel, want ik heb het geloof ik maar een paar weekjes gehad :think: Mijn oudste zus heeft een paar maanden gehad, mijn middelste zussie iets korter en ik maar een paar weekjes, maar ik ben wel de grootste thuis (lees>langste) :stuck_out_tongue:

Oww TaMa, die eerste foto van je mooie ventje!!! :shock: :inlove: is zo liefff!! :inlove: :inlove:



Fiep! Wat leuk om jouw! aan de borst te zien! :dance: :inlove:

En Nano aan de borst, aaah lief hoor, die vingertjes! :inlove: :inlove:



Ik heb ook nog ééntje! :dance: :inlove:

Mooie ogen heeft ie Bietje!

Oh die haartjes van Cas en dan dat bekkie zo vastberaden om je borst geklemd :inlove: :inlove: En die lekkere blik in zijn ogen… HEERLIJK gewoon :inlove: :inlove: