bv foto momenten met elkaar delen deel 2

hij stond er al, maar ik moet toch ergens mee starten dacht ik zo :inlove:

whahahah post ik eens foto;s…

gelijk op slot…

Goed begin!

@tantetoe wrote:

whahahah post ik eens foto;s…

gelijk op slot…




Tara :inlove: :



























:wink:

Heerlijke foto’s Tantetoe

:lol: :lol: :lol: Leuk om Lev nóg eens te zien, Lydia. De vorige keer dat je de foto plaatste vond ik het ook al net alsof hij een deuntje fluit op je boob. Hahahaha!

Ochhhhh ik dacht al net: zondeeeee die Tara, staat ze er… en topic op slot… maar good old Leeds heeft het al opgelost… en ons ook nog es getrakteerd op trompetblazer Lev… :inlove:

Goed begin zeg, zulke scheten aan de tiet… :inlove:

Leeds :mrgreen: zegt ze…



ik heb ook nog zo’n zelfde foto van Lev met een tepel naast zijn hoofd maar die vond ik persoonlijk een beetje te :wink:



Persoonlijk he…

@lydia wrote:

Leeds :mrgreen: zegt ze…



ik heb ook nog zo’n zelfde foto van Lev met een tepel naast zijn hoofd maar die vond ik persoonlijk een beetje te :wink:



Persoonlijk he…






Zien! Leeds… :snooty:

Ik heb jou hier wel naakter gezien… met 1 complete tiet zelfs!

t was maar een grapje… maar ik vind het wel heuuulll lieffff



EN idd… Lev is zo :inlove: :inlove: :inlove:

@faizaa wrote:

@lydia wrote:
Leeds :mrgreen: zegt ze…



ik heb ook nog zo’n zelfde foto van Lev met een tepel naast zijn hoofd maar die vond ik persoonlijk een beetje te :wink:



Persoonlijk he…






Zien! Leeds… :snooty:

Ik heb jou hier wel naakter gezien… met 1 complete tiet zelfs!




moi??

Daar weet ik geloof ik niks van of ik heb het verdrongen.

Jawel… ik heb jouw borst eens helemaal naakt gezien… hier op KOK… 100%… ik heb hier 3 tieten gezien op kok naakt… die van Renzosmam, die van F’lien en die van jouw…

Faizaa onthoudt het wel :smiley:

@faizaa wrote:

Jawel… ik heb jouw borst eens helemaal naakt gezien… hier op KOK… 100%… ik heb hier 3 tieten gezien op kok naakt… die van Renzosmam, die van F’lien en die van jouw…




Oh das fraai. En je weet ook precies van wie.

Ding :mrgreen:

:oops: :oops: :oops: raar?

nee hoor. Erg fai-achtig vooral. Wees jezelf :thumbup:



Ik vind Lev hier helemaal geen kindje van 1 jaar. Ik vind t meer een baby nog :inlove:

nee hoor Faiza niks raars… lees al een tijdje je heerlijk droge berichtjes… en ik moet er altijd zo om lachen!!

Dus ja typisch jouw!

Gelukkig… toch niet zo raar… Leeds, TT :-*



Oewww die ken ik nog niet Lydia, deze van Lev, dezelfde dag gemaakt als de trompet foto?

Heeft dat jong wimpers he… Tara ook al, maar als het jochie het heeft is het gewoon oneerlijk vind ik :liar: :snooty: :mrgreen:

whahahah DIe Lev heeft gewoon ogen en wimpers waar je nu al jaloers op kan zijn!! (die heeft later als Metroman geen mascara nodig!)

@tantetoe wrote:

nee hoor Faiza niks raars… lees al een tijdje je heerlijk droge berichtjes… en ik moet er altijd zo om lachen!!

Dus ja typisch jouw!




haha sluit ik me helemaal bij aan :wink: :mrgreen:



Tantetoe: wat een mooie foto’s zeg! Tara is zo’n mooie meid :inlove: