bv foto momenten met elkaar delen deel 2

mooie pics weer…



ik zal er ook snel weer eens wat maken van mijn borstprinses :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:











vandaag, 10 maanden alweer…

Bigsby :-*

Kim, jaaa we willen mooie Iris zien :inlove:

Bieke, Cas is gewoon een heel puur menneke zoals ie daar ligt… wauw…

Enne Esther, wat ik van jouw BV foto’s vind weet je… :inlove: je meisje flirt gewoon met de camera :inlove:

Mooie foto’s :inlove: :inlove:

Esther: mooie foto’s, en een mooie meid :inlove:

Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi…ben jaloers 8)

Enuh Lydia…is dit niet deel 3 :think: :shifty: :angel:

nee toch deel 2 zie ik…dacht 3 :think: hoe kom ik darbij dan :eh:

mijlpalen misschien? Ik heb ook even getwijfeld hoor dus ik snap wat je bedoelt.

Bietje wat een prachtige foto’s :inlove:

wat heerlijk klein dan nog weer zeg, vergeleken bij Yara…

@bigsby wrote:

Esther: mooie foto’s, en een mooie meid :inlove:




Dankje Bigsby!

Oeeeeeew nieuw deeltje! En ik heb al zulke mooie foto’s gezien :inlove:



Wij doen ook nog steeds mee…

Wat een mooie foto’s weer allemaal :inlove: :inlove: Hier loopt het dusdanog hard terug dat ik me afvraag of we de 6 maanden nog wel gaan halen, maar het weer opkrikken zou ten koste gaan van Valentijn en dat kunnen we hier nu niet goed gebruiken, dus ik ben al heel blij dat ik het tot zover gered heb :wink: Vorige keer was het na 6 weken fulltime kolven echt helemaal op :hand: Hoop nog wel ff de ochtend en avondvoeding te kunnen blijven doen :pray: En wie weet over een paar jaar nog een keertje :shifty: :inlove: In elk geval ben ik nog niet helemaal klaar en kom ik nog wel ff pics showen :lol: Maar vind het in elk geval een superleuktopic om af en toe ff voorbij te zwaaien!!



Topmama’s allemaal :thumbup: :inlove:

Eindelijk de foto’s van de fotograaf. Maar een paar van de bv, maar wel mooie hoor! De foto’s zijn dus foto’s van foto’s ( :think: snappie nog?), en omdat ie in een lijst hangt spiegelt het dus. Maar betere heb ik niet om hier te showen.

Wat een mooi plaatjes!! Echt een prachtige herinnering.

Wat mooi Femke en ja dat knijpen kan Cas ook zo goed! :? :wink:

Oooh mooi zeg Femke!!! :inlove:

Oh Femke, de foto’s zijn allemaal cute :inlove: :inlove: Maar die bv-foto helemaal :inlove: :inlove: :thumbup: Echt mooi om te hebben hoor zo! En dat knijpen wordt hier ook steeds harder :roll: Nog 2x per dag en (helaas terug van weggeweest :doh: ) de nachtvoeding :shifty:

Balen dat je weer een nachtvoeding hebt :hug: . Hier van de week trouwens een ware kras op mijn tiet, meteen de nageltjes maar weer geknipt.

Ja ben er ook niet helemaal happy mee, maar merkte vandaag zowaar dat ik vanmiddag weer een gespannen borst had :eh: :dance: En toen ik hem blootmaakte begon de melk ook gelijk te lopen :dance: Had al een fles klaargemaakt, maar heb die dus maar als toetje gegeven :wink: Ikke krijg stiekem toch een beetje hoop dat ik wat langer kan doorgaan :shifty: Woensdag in elk geval alweer 6 maanden, ook al is het niet meer volledig bv, elk cctje telt :inlove: Lekker he die scherpe krassertjes :hand: Ik knip me ook een slag in de rondte om dat dus te voorkomen :lol: