bv foto momenten met elkaar delen deel 2

mooie foto’s weer allemaal, voorals die fotoshoot :inlove: :inlove:



ik had er ook nog wat :inlove:

Hap! :inlove: Iris!! Zo lief! (en wat wordt ze grooot!!)

Wat een mooi meiske…!



En inderdaad Kimmie, elke cc telt hoor!

@Kimmie1976 wrote:

Ja ben er ook niet helemaal happy mee, maar merkte vandaag zowaar dat ik vanmiddag weer een gespannen borst had :eh: :dance: En toen ik hem blootmaakte begon de melk ook gelijk te lopen :dance: Had al een fles klaargemaakt, maar heb die dus maar als toetje gegeven :wink: Ikke krijg stiekem toch een beetje hoop dat ik wat langer kan doorgaan :shifty: Woensdag in elk geval alweer 6 maanden, ook al is het niet meer volledig bv, elk cctje telt :inlove: Lekker he die scherpe krassertjes :hand: Ik knip me ook een slag in de rondte om dat dus te voorkomen :lol:






oohhww heerlijk hé dat je nog zo lang door mag gaan! ik heb het ook met iris, weliswaar geen volle 100 % meer, maar toch elke dag nog een paar slokjes= toetjes :inlove: :inlove: :inlove:

Ow kimmetje, die HAP-foto is geweldig! :lol: :inlove: :inlove:

Paar foto’s van daarnet! :inlove:

Prachtig :inlove: :inlove: :inlove:

Mijn zeldzame intieme momentjes met Mats. De bv loopt namelijk voor geen meter helaas. :cry:



:inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: ik wil oook

Ik geniet stiekem mee :oops:



Bietje, wat woord Cas grooohooot! :inlove:

Cas :o hij wordt idd groot en is zooooo om op te vreten… vooral in zo’n boxpakje :inlove: :inlove:



Hanneke, loopt voor geen meter… MAAAAAAR hij drinkt NOG steeds… dus petje af en ik vind hem heeerlijk, je Mats… dat voldane snoetje met mond open… :inlove:



Ga even de vorige pagina’s bekijken… :mrgreen:

FemkeFataal… 8) diessss echt mooi… heel natuurlijk… dat jullie zo beiden naakt zijn… :inlove: en de foto zelf in lijst is ook :inlove:



Djanel… gutttttt ik weet nog toen ie een iniminie beebje was (al is hij nooit zo iniminie geweest hihi) en nu al zo’n mooie jongen aan de borst… Top Tamaar… :thumbup:



Happpppp Iris… whahahahahaa… heeeerlijk… ze is een echttt meisje he Kim? haar gezichtje, zo mooi… wat heb jij mooie volle bruine borsten trouwens… :oops:

@faizaa wrote:

Cas :o hij wordt idd groot en is zooooo om op te vreten… vooral in zo’n boxpakje :inlove: :inlove:


:inlove: :inlove:

Hij had zijn pyama al aan :wink: :-* .



Mats, je bent ook zo schattig, je speelt ook trompet zie ik? :lol: :inlove: :inlove:

:lol: 8)

Ik ben gekkkk op die boxpakjes/pyamas en hier liepen ze er vaak overdag in rond… :inlove:

Hij heeft mooie ogen… :o :inlove: :inlove: :inlove:

Begint ie nou al te trekken aan de tepel? :mrgreen:

Dankje! :inlove:

Ja, die boxpakjes zijn wel lief hé met die voetjes erbij in! :lol: :inlove: :inlove:

En ja, hij trekt en nijpt met zijn lipjes! :naughty: :mrgreen:

Ja precies die voetjes :inlove:

Ik zie het, dat mondje… :silenced: :mrgreen:

Ja, aiai, dat beloofd wanneer de tandjes er doorheen komen!! :silenced: :silenced: :shifty:

Wat heeft Cas trouwens een prachtige ogen! :inlove: Ja Mats speelt ook trompet :lol:



Ja Faizaa, Mats doet het nog steeds maar moet wel bijgevoed worden.

@Bietje wrote:

Ja, aiai, dat beloofd wanneer de tandjes er doorheen komen!! :silenced: :silenced: :shifty:






tegen die tijd, hebben we hier ongetwijfeld tips voor je… :inlove:

heb ook een bijtertje gehad… :silenced: