hier wat bv foto’s van mij :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
heerlijk
Eerste plaatje… mijlpaaltje… :inlove: Half uurtje na de bevalling. Lang leve het fijne BV beleid in het ziekenhuis!
:dance:
Rhi :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
ooooohhhhhhhhhh RHI WAT MOOOOOI
ik vind die eerste keer bv momenten zoooooooo ontroerend :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
wat ligt casper lief bij je :inlove:
Oh Rhi, super meis :inlove: :inlove: EN gefeliciteerd met je mooie ventje :-* Wat een heerlijk kereltje en wat een mooie naam :inlove:
oh wow rhiannon wat mooi! :inlove:
en wat ligt casper lief bij je met zijn knuistjes :inlove:
Rhi… :inlove: …heerlijk meis…geniet! :-*
Casper :inlove:
Liefs Moirah
aah Rhi, wat een prachtige foto!!! :inlove:
aaaaaaaah :inlove:
Rhi, wat een mooi plaatje! Wat zul jij genieten!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Mijn Casper ligt altijd tijdens de bv precies hetzelfde als jouw Casper op de foto! :inlove:
(ik ga door met de overeenkomsten zoeken )
Oh Rhi wat mooi!!! :inlove:
Oooh wat een heerlijke foto’s van ieniemienie baby’tjes!!!
Die knuistjes, piepklein neusje, en vooral…die geluidjes!!!Dat kunnen echt alleen pas geboren baby’s doen, en tijdens het drinken genoot ik daar altijd zo van!
zucht als ik dat zie zou ik zo weer willen
Amy… wowwww wat een big boobs… idd vettte stuwing… :o :inlove: wat goed hey, en je binkie en zo met t neusje tegenaan… prachtig mooi!
Rhi, zucht… jij ook… prachtig kleine Casper… :inlove:
Oooh Rhi wat mooi!!
Prachtig al die kleine koppies aan de borst :inlove: :inlove: :inlove:
Nog 10 weken dan mag ik ook weer !!! :dance: :dance: :dance:
Vond het altijd al heerlijke foto’s maar jemig nu ik het zelf meemaak en letterlijk aan mijn lijf ondervind zeg maar… :inlove:
Heel even een gefrustreerd mannetje gehad tijdens de mega stuwing (foto volgt 8) ) maar toen ik eenmaal doorhad hoe ik zelf de ergste spanning er met de hand kon afkolven waardoor hij de tepel veel beter kon pakken :thumbup:
Wat dat betreft ook een super kraam want een kolf is ook zo gepakt maar daar heb ik natuurlijk in de praktijk weinig aan aangezien ik die niet heb
Nu maar even de mega Pamela’s en ow wat sneu die verhouding met dat kleine koppie :silenced:
En zo mooi hoe hij kan kijken tijdens de voedingen, super tevreden, nieuwsgierig, en dan op het eind zo tevreden en moe en ja alleen deze smilie :inlove: is weer van toepassing!
Wat een prachtige foto. :inlove: :inlove:
Oh wat een lief gezicht zeg, dat kleine ventje aan de borst :inlove: