bv foto momenten met elkaar delen deel 2

:inlove: zo mooi!



hopelijk einde van dit jaar ook foto’s van mij, hopelijk gaat het lukken :pray:

:inlove: Schattig Les.



Cin, niet nu al druk om maken hè :snooty: :-* Als je het wilt ga je het proberen en dan zie je wel hoe het gaat, niet gelijk beren op de weg zien dan is bijna gedoemd te mislukken :hug: Bij Valentijn is het ook niet gelukt, maar bij Joon ben ik eerst op gesprek gegaan bij een lactatiekundige en na de geboorte ook nog een keer de lactatiekundige hier thuis gehad en ik heb Joon ongeveer 8 maanden live gevoed :inlove: :thumbup: Maar je hebt nog zeeën van tijd meis :-*

@Kimmie1976 wrote:

:inlove: Schattig Les.



Cin, niet nu al druk om maken hè :snooty: :-* Als je het wilt ga je het proberen en dan zie je wel hoe het gaat, niet gelijk beren op de weg zien dan is bijna gedoemd te mislukken :hug: Bij Valentijn is het ook niet gelukt, maar bij Joon ben ik eerst op gesprek gegaan bij een lactatiekundige en na de geboorte ook nog een keer de lactatiekundige hier thuis gehad en ik heb Joon ongeveer 8 maanden live gevoed :inlove: :thumbup: Maar je hebt nog zeeën van tijd meis :-*


Nee ik hoop alleen dat het helemaal gaat lukken :thumbup:

Me borsten hebben er behoefte aan in ieder geval :shifty: :lol:

Inclusief slurpgeluiden :inlove:

:inlove: :inlove: Schattig!

Ohhh Sweetlove die ooogen :inlove:



Ahhh wat lieffff dat meiske met die pop :inlove: hihi inclusief slurpgeluiden :lol:

Wat een mooie foto’s toch weer.

Hier ook weer 1. Morgen met een betere camera wat foto’s maken. M’n telefoon maakt niet van die beste foto’s…



Slapen en drinken tegelijk :inlove:



:inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: Wat lief zeg :inlove:

Oww wat vertederend :inlove:

Dank jullie wel :slight_smile:



En zo drinkt ze als ze wakker is :wink:



:inlove: :inlove: :inlove: Leuke foto :thumbup: Zien we jou ook eens :wink: :thumbup:

Heerlijk hoor!!!

Ik kan me er al enorm op verheugen om straks ook weer bv te gaan geven!!!

:inlove:




Vandaag in de Hema, sommige mensen keken me aan alsof ik gek was. Andere zagen niets :eh:
But. Kwaliteit was met telefoon.

Ahhh prachtige foto’s dames, raakt me elke x weer als ik hier kijk had ook zo graag mijn meisje aan de borst gehad :cry:



Ach ja :smiley:

@Sweet-Love wrote:







Vandaag in de Hema, sommige mensen keken me aan alsof ik gek was. Andere zagen niets :eh:

But. Kwaliteit was met telefoon.


Laat ze maar lekker kijken! Mooie foto’s meid :inlove:

Oh ik heb daar echt zo schijt aan… zeker toen ze nog zo klein waren nou dan voedde ik gewoon hoor. Laatst nog een onderzoek dat mensen het meest een hekel hebben aan huilende kinderen. Dus…

Natuurlijk doe je het discreet maar kom zeg… lekker laten kijken!

En natuurlijk gewoon ook een prachtige foto! :inlove:

@Meggie wrote:

Dank jullie wel :slight_smile:



En zo drinkt ze als ze wakker is :wink:







zo lief :inlove:

jou borsten zien er nog strak uit