bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Hahaha ik moet even lachen Bianca, wat lief dat je dat zegt!

Mijn borsten zien er strak uit maar zijn wel slapper dan voorheen. De elasticiteit is er een beetje uit. Maar goed verder ben ik nog zeer tevreden.

Oh ja en dat shirtje duwt de boel wel een beetje strak :wink:



en ik draag dus ook nooit een beha… want ik kan niet tegen dat beknellende gevoel. Maar goed met een cup variërend van B naar C ook niet echt nodig hier.



Ben benieuwd hoe ze zijn als ik stop met borstvoeding.



Overigens is het een fabel dat bv voor slappe borsten zorgt, las ik laatst. Het zijn de zwangerschapshormonen die ervoor zorgen dat je borsten wat veranderen.

@Meggie wrote:

en ik draag dus ook nooit een beha… want ik kan niet tegen dat beknellende gevoel. Maar goed met een cup variërend van B naar C ook niet echt nodig hier.




Dat lijkt mij dus echt heerlijk he! Heb nu een “meegroei bh” cup F geloof ik, en die zit zo strak :shifty:

Echt niet meer normaal! Tja mijn hele lijf groeit nu extreem dus die borsten ook :roll: :lol:

@Meggie, ik heb er ook schijt aan… maar vorige keer mocht ik daar geen bv geven (hema) omdat ze dat niet fijn vonden ofzo, nu ben ik er gewoon gaan zitten …

huh? van wie mocht dat niet?

ik heb dat eigenlijk nooit gevraagd 8)



lekker al die sabbelende babies :inlove:

jaaaaaaaa ik mag weer!!!



Lune is nu tien dagen oud en drinkt vanaf het begin super!

op naar weer een jaar borstvoeding :inlove:



voor het eerst aan de borst 30 minuten na de keizersnede





bijna 1 dag oud

@lonneke1980 wrote:



voor het eerst aan de borst 30 minuten na de keizersnede


:clap:

God, wat ben ik nu jaloers zeg.... :oops: :oops:
Onze oudste is na 20u uiteindelijk met een spoed-ks gehaald en pas na een dikke 3 uur waren we weer bij elkaar en kon ik hem pas aanleggen..... ging niet echt soepeltjes :?
En de jongste is met een geplande KS geboren, alleen tijdens de KS moest ik alsnog onder algehele narcose, dus mocht pas 6u later voeden ivm met de verdoving in mijn lijf.... :cry: :cry:
Bij beide heren duurde het ook een flink aantal dagen voordat ze goed gingen drinken.....
En dat was echt, bij de 1e zwangerschap, het idee waar ik zo naar toe leefde; bevallen en dan meteen je baby op je buik en aan de borst.... niks van terecht gekomen dus :(

@Meggie wrote:

Hahaha ik moet even lachen Bianca, wat lief dat je dat zegt!

Mijn borsten zien er strak uit maar zijn wel slapper dan voorheen. De elasticiteit is er een beetje uit. Maar goed verder ben ik nog zeer tevreden.

Oh ja en dat shirtje duwt de boel wel een beetje strak :wink:



en ik draag dus ook nooit een beha… want ik kan niet tegen dat beknellende gevoel. Maar goed met een cup variërend van B naar C ook niet echt nodig hier.



Ben benieuwd hoe ze zijn als ik stop met borstvoeding.



Overigens is het een fabel dat bv voor slappe borsten zorgt, las ik laatst. Het zijn de zwangerschapshormonen die ervoor zorgen dat je borsten wat veranderen.




ben ik het NIET mee eens na nikki waren me borsten nog strak door de bv het uitrekken van de huid als hij weer gevuld is met melk en dan weer leger is dat heeft ervoor gezorgt dat ik heel veeel huid heb nu wat los hangt

pff niet mooi dus :snooty:

@Sweet-Love wrote:

@Meggie, ik heb er ook schijt aan… maar vorige keer mocht ik daar geen bv geven (hema) omdat ze dat niet fijn vonden ofzo, nu ben ik er gewoon gaan zitten …




jammer voor hun dat mogen ze niet verbieden!!

rammel rammel



sorry zijn me eierstokken als ik baby’s zie :inlove:

Je hoeft het niet met me eens te zijn, ik vertel alleen maar wat ik laatst heb gelezen. Ik zal van de week de bron nog even opzoeken.

@marieke_dm wrote:

@lonneke1980 wrote:


voor het eerst aan de borst 30 minuten na de keizersnede


:clap:

God, wat ben ik nu jaloers zeg.... :oops: :oops:
Onze oudste is na 20u uiteindelijk met een spoed-ks gehaald en pas na een dikke 3 uur waren we weer bij elkaar en kon ik hem pas aanleggen..... ging niet echt soepeltjes :?
En de jongste is met een geplande KS geboren, alleen tijdens de KS moest ik alsnog onder algehele narcose, dus mocht pas 6u later voeden ivm met de verdoving in mijn lijf.... :cry: :cry:
Bij beide heren duurde het ook een flink aantal dagen voordat ze goed gingen drinken.....
En dat was echt, bij de 1e zwangerschap, het idee waar ik zo naar toe leefde; bevallen en dan meteen je baby op je buik en aan de borst.... niks van terecht gekomen dus :(


ik was er ook zo blij mee, was niet van mijn rose wolk af te duwen. bij ella had ik ook een keizersnede en pas na drie uur voor het eerst gevoed. en dat vond ik toen zo erg, geen huid op huid contact na de geboorte en niet binnen het uur aanleggen. nu mocht dat wel, een stukje service vanuit het zh en nieuw borstvoedingsbeleid. ik heb Lune eenmaal terug op de kraamafdeling drie uur op mijn blote buik gehad :inlove: dat deed me zoveel!

Emma is zo’n scheetje die ligt hellemaal te kroelen aan de borst

(foto’s van afgelopen week)











wauw mooie foto’s :slight_smile:



ik moet ook maar is nieuwe fotos maken :wink:

Ahhhh prachtig kleine Emma :inlove: :inlove:

@lonneke1980 wrote:

@marieke_dm wrote:
@lonneke1980 wrote:


voor het eerst aan de borst 30 minuten na de keizersnede


:clap:

God, wat ben ik nu jaloers zeg.... :oops: :oops:
Onze oudste is na 20u uiteindelijk met een spoed-ks gehaald en pas na een dikke 3 uur waren we weer bij elkaar en kon ik hem pas aanleggen..... ging niet echt soepeltjes :?
En de jongste is met een geplande KS geboren, alleen tijdens de KS moest ik alsnog onder algehele narcose, dus mocht pas 6u later voeden ivm met de verdoving in mijn lijf.... :cry: :cry:
Bij beide heren duurde het ook een flink aantal dagen voordat ze goed gingen drinken.....
En dat was echt, bij de 1e zwangerschap, het idee waar ik zo naar toe leefde; bevallen en dan meteen je baby op je buik en aan de borst.... niks van terecht gekomen dus :(


ik was er ook zo blij mee, was niet van mijn rose wolk af te duwen. bij ella had ik ook een keizersnede en pas na drie uur voor het eerst gevoed. en dat vond ik toen zo erg, geen huid op huid contact na de geboorte en niet binnen het uur aanleggen. nu mocht dat wel, een stukje service vanuit het zh en nieuw borstvoedingsbeleid. ik heb Lune eenmaal terug op de kraamafdeling drie uur op mijn blote buik gehad :inlove: dat deed me zoveel!


Kan ik me helemaal voorstellen!!!!! :inlove: :inlove:
Als er hier ooit nog een 3e komt..... dan ga ik zeker op mijn strepen staan om mijn kindje snel bij me te hebben!!

Meggie, ik heb dat ook al een paar keer gelezen.... dat de zwangerschap zorgt voor slappere borsten en niet de bv....

Hann, wat een heerlijke foto's van Emma!! :inlove:

Hanneke, superlief :inlove:

En offtopic, heeft ze nou nog een spreidbroekje gekregen?

Oooow al die foto’s, heb genoten en ben trots op jullie allemaal voor t proberen en volhouden en en en… :inlove:



hier al 7 mnd and counting on :inlove:

ah wat een leuke reactie’s !

dank jullie wel



@Mereltje nee Emma heeft geen spreidbroek gekregen :dance:

de foto was schreef genomen,en had niet beoordeelt mogen worden,

over 2 maand nog wel een extra echo bij de orthopeet maar tot nu toe niks Gelukkig



Oh Marieke ik kan me dat zo goed voorstellen,.

juist zo snel is mooi als t kan !!



Foto’s van Emma direct aan de borst naar de geboorte kan niet,.

Emma is onder de dousch geboren…en kreeg daarna natuurlijk bv in bed

maar zoals Pat reageerde bij t zien van de geboortefoto’s…

(zoveel borsten heb ik nog nooit gezien) whaha thx Vk ! en Kraamhulp !

alleen een hydrofiel over de borsten was al fijn geweest :oops: :wink:

Fijn Hanneke! En wat suf van die heupfoto zeg :roll:

@mereltje85 wrote:

Fijn Hanneke! En wat suf van die heupfoto zeg :roll:




Stom he,en die foto was al na een eerste echo :roll:

omdat Sem wel heupdyplasie heeft gehad…

maar goed we blijven nu positief !