bv foto momenten met elkaar delen deel 2

ik wil ook weer een foto,

maar mn meisje is zoooafgeleid, dat dat niet kan.

ik voed in een donkere ruimte zonder geluid, anders drinkt ze neit, hoop dat het snel over gaat.

jaaaaaa gelukt



vandaag ook nog eens precies 8 maanden

mn meissie is ziek, wat is er dan lekkerder dan bij mama drinken



(enne ik ben ook nog eens jarig)

:inlove: :inlove: Ach gossss :inlove: :inlove: Beterschap voor je prinsesje en jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis :-* :-* Ik weet niet of en hoe lang je de vorige keren BV hebt gegeven, maar hoop dat je nog even voor de boeg hebt met J.ulia :inlove: :-* :-*

het is de derde keer dat ik bv geef, alleen bij de andere 2 was het bij 5 maand nog maar 2x per dag. en nu nog volledig.

met wel iets fruit en groente ernaast

ik vind het erg zwaar, maar juul wil geen fles en ook uit een gewone beker of een tuit is het drie slokken en dan is ze er klaar mee.





wat lees ik in de je banner…super…gefeliciteerd!!!

Jammer dat het je op deze manier zo zwaar valt :hug: Gelukkig eet ze wel al wat vast voedsel (Joon weigerde dat ook best lang, maar die pakte wel een fles als het zo uitkwam). Ik heb wel genoten van de 8 maanden BV bij Joon, vooral omdat ik het bij Valentijn als groot gemis ervaren heb. Maar ik weet ook dat ik niet meer zo ver zal gaan bij dit kindje als ik bij Joon heb gedaan om hem maar die BV te laten krijgen :shifty: Op KV worden ze uiteindelijk ook groot gelukkig, maar ja dan moeten ze wel een fles accepteren :? :hug:



En ja ik ben ook zooooo blij, maar ook zoooo onzeker :roll: :? Maar dankjewel :-* :-* :-*

Mooie foto’s!

Lizz kijkt graag Nijntje tijdens het drinken :lol: :inlove:

Schattig!! :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: Mooie foto’s en mooi dat je nog steeds BV geeft :inlove: :thumbup: :-*

:inlove:

:inlove:

Ahhhhh wat is ze al groot geworden Bianca, ze gaat steeds meer op haar zus lijken. Wat een BEAUTY met haar mooie grote oogjes :inlove:

Ohhh wat een mooie foto’s staan er in dit topic :inlove: :inlove: :inlove:



Nou hier een bijdrage in de categorie ‘nu kan het nog’, want zoonlief’s interesse lijkt drastisch af te nemen :frowning: (uhhh een seconde of drie per borst :shifty: ) Ik wil eigenlijk heel graag de anderhalf jaar nog even volmaken :pray: Hier twee fotootjes van tijdens ons kampeerweekendje twee weken geleden:

:inlove: :inlove: Jammer dat zijn interesse afneemt, maar wel erg schattig :inlove:

ahhh dat mondje zo lief :inlove:



kimmie ja ik had nooit gedacht dat ik zo lang zou geven maar ja vind het super gezellig zo :inlove:

Ja Bianca, ik heb het met Joon net aan 8 maanden vol kunnen houden, toen liep het helemaal terug. Ik werd weer ongesteld en zwanger door de minipil heen :shifty: Dat is niet bevorderlijk voor BV :?

@Kimmie1976 wrote:

Ja Bianca, ik heb het met Joon net aan 8 maanden vol kunnen houden, toen liep het helemaal terug. Ik werd weer ongesteld en zwanger door de minipil heen :shifty: Dat is niet bevorderlijk voor BV :?




bij mij is het ook nog maar weinig hoor maar ze heeft er genoeg aan en er komt nog uit

alleen de rechter de linker doet het niet meer 8)

:lol: :lol: Bij mij was links ook altijd de gehandicapte :mrgreen: :silenced:

hier ook niet veel meer, maar blijkbaar voldoende,



alleen komt ze hier nog snachts