bv foto momenten met elkaar delen deel 2

5 weken:



ok mijn foto waar ik zo trots op ben!

bij mijn andere 2 jongens is de bv mislukt, door onzekerheid, kapotte tepels, te vroeg moeten kolven en ga zo maar door… maar nu lukt het super! de kleine man groeit er inmiddels super op! 2 weken terug moest ik van het cb eigenlijk gaan bijvoeden met de fles omdat hij niet groeide, ik heb geweigerd en nu was hij in die 2 weken 520 gram aan gekomen!! :dance: dus wij gaan lekker door met de bv!



op deze foto is hij bijna 4 weken!

Je mag zeker trots zijn! :inlove: :-*

:inlove:

wat wordt ze groot!

op een terras



let niet op mijn hoofd :oops:

ik stop wel met bv en ben nu bezg met afbouwen.



maar gelukkig heb iki nog wel mooie momentjes op foto kunnen vastleggen…





:inlove:

Gisteren met prachtweer naar de Efteling geweest, moest wel een beetje zijn koppie uit de felle zon houden en hij was erg nieuwsgierig hihi :slight_smile:







Poffertjes eten op het terras in de schaduw…





beebie super :inlove: :inlove:



ik zie bijna nooit meer iemand voeden buiten en als ik eens voedt dan kijken mensen me raar aan :?

ja hele mooie fotos beebie



helaas wil het buiten de deur voeden nu niet.

want juul is heel erg afgeleid, het enige waar voeden lukt is op de kamer met lcht uit en gordijnen dicht.

dat vind ik echt heel jammer, want ik voed overal, vond dat juist het handige van bv.

@bianca&? wrote:

beebie super :inlove: :inlove:



ik zie bijna nooit meer iemand voeden buiten en als ik eens voedt dan kijken mensen me raar aan :?




Het scheelde denk ik dat we in het sprookjesbos liepen en dat ik dus ook daar voedde, daar lopen erg veel mensen met kleintjes natuurlijk. Heb er idd geeneen zien voeden, maar goed, heb wel het goede voorbeeld gegeven :wink:

:inlove:



Oww, zo lief! :inlove:



Waarom wil mijn hub nou geen foto’s maken??? :evil: Als ik het zelf probeer, kijkt Milan alleen maar naar de camera, is veel interessanter :roll:

@GhanaGirl wrote:

Oww, zo lief! :inlove:



Waarom wil mijn hub nou geen foto’s maken??? :evil: Als ik het zelf probeer, kijkt Milan alleen maar naar de camera, is veel interessanter :roll:




Ik heb deze ook zelf gemaakt…lucky shot :wink:

4 maanden geleden is me dat ook nog wel eens gelukt, maar nu echt niet meer :slight_smile: Helaas. Binnenkort toch hub nog maar eens lief aankijken.

Moooi beebie!

:inlove:

:inlove:

@GhanaGirl wrote:

4 maanden geleden is me dat ook nog wel eens gelukt, maar nu echt niet meer :slight_smile: Helaas. Binnenkort toch hub nog maar eens lief aankijken.




niet lief aankijken, camera in de handen drukken werkt veel beter :mrgreen:



Hier ook tijd om weer eens een paar foto’s te maken met de kleine aan de borst.