bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Niet een foto moment maar wel een lief smelt moment in woord dan…



Ik ging vandaag samen douchen met M. En we stonden gewoon lekker, ik hield haar vast met mijn rechterarm. Beetje half zitten op mijn heup vanwege het gewicht. En ineens ging mevrouw met dat koppie naar beneden en was het HAP! :inlove: :inlove: :inlove:



Even in de madonna houding verder gevoed en het was dat het water ook liep anders was ze denk ik zo in slaap gevallen. Het was toch bijna bedtijd hè :slight_smile:



Ook zo lief… als ze zo half in slaap valt dan verslapt haar zuigkracht en dan ineens is het slurp slurp die tepel naar binnen te zuigen hihi. En oh wee als ik dan de tepel weghaal, dan gaat ze direct zoeken :inlove: :inlove: :inlove:



Ik blijf het bijzonder vinden dat instinct dat zo sterk is, of ze na 1 week, 1 maand of 1 jaar zijn :inlove:

@Meggie wrote:

Niet een foto moment maar wel een lief smelt moment in woord dan…



Ik ging vandaag samen douchen met M. En we stonden gewoon lekker, ik hield haar vast met mijn rechterarm. Beetje half zitten op mijn heup vanwege het gewicht. En ineens ging mevrouw met dat koppie naar beneden en was het HAP! :inlove: :inlove: :inlove:



Even in de madonna houding verder gevoed en het was dat het water ook liep anders was ze denk ik zo in slaap gevallen. Het was toch bijna bedtijd hè :slight_smile:



Ook zo lief… als ze zo half in slaap valt dan verslapt haar zuigkracht en dan ineens is het slurp slurp die tepel naar binnen te zuigen hihi. En oh wee als ik dan de tepel weghaal, dan gaat ze direct zoeken :inlove: :inlove: :inlove:



Ik blijf het bijzonder vinden dat instinct dat zo sterk is, of ze na 1 week, 1 maand of 1 jaar zijn :inlove:




ja echt he :inlove:



hier ook hoor als ik hem eruit haal als ze slaapt meteen zoeken en wakker

wauw mooi :inlove: :inlove:



alleen voor de bv wil ik al een 3e kindje



wie had dat ooit gedacht :wink: ik was anti bv moest er niks van hebben bij nikki en vond het raar :oops:

maar toen ze eenmaal geboren was had ik spijt en ben ZOblij dat ik het nu gedaan heb en doorgezet in het begin :dance:



hier ookal 6 maanden :inlove:

:inlove: Meggie :inlove:



De BV gaat goed, kan je zien dat onze dochter een inhaalslag maakt?

Ze woog dinsdag zelfs alweer 3770gram… terwijl ze op haar min bedrag van 2760 zat…

Van:



Naar vandaag:





:inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Net in onze volkstuin :inlove: en manlief maar druk spitten en scheppen LOL

Wat een leuke foto!!

Iute :inlove: :inlove: :inlove:

oow lekker in het zonnetje ~! :inlove:

na een lange tijd weer een foto van ons

bijna 6 mnd bv.

:inlove:

O jongens (euh, meisjes :P) ik smelt hier iedere keer weer, wat een prachtige foto’s van prachtige momenten :inlove:

Omdat we zo lekker bij elkaar kleurden gisteren met 6 weken :inlove:





En de eerste keer bv uit de fles…papa en grote zus :inlove:, mag hier ook wel toch?



:inlove: :inlove:

van zondag lekker in het bos.







enne vandaag is ons meisje een half jaar

Knollie gefeliciteerd met je mooie meisje! Lieve foto zo lekker buiten!

Mooie foto’s











:inlove:

:inlove: en gefeliciteerd met de verhalfjaardag van je meisje!

mooooi! :inlove: :inlove: :inlove: