bv foto momenten met elkaar delen deel 2

@knollie1 wrote:

:hug: voor rooike

maar toch 5 weken gedaan en die heb je maar mooi :thumbup:

Weet ik wel, maar toch… voel me enorm rot maar ja…

:frowning:

Had verwacht dat het langer zou zijn maar misschien wilde ik gewoon te hard.

:-*

kan het me voorstellen hoor, je wilt toch liever neit stoppen

ik heb dat nu ook, want hier loopt eht ook niet lekker.

maar stoppen is geen optie want ze is een flesweigeraar.

en ze groeit wel goed.

Das idd ook moeilijk ja, als ze geen fles accepteert!!! :frowning:

Tjee succes ermee zeg… :-*

Rooike :hug:

ik begrijp je helemaal als iemand nu tegen mij zou zeggen ja maar je hebt al 4 maanden gedaan als ik nu zou moeten stoppen

zou ik dat ook nog te kort vinden

ik denk ook omdat ik niet zeker weet of ik dit ooit nog eens mee zal maken

:hug:

@bianca&? wrote:

ik begrijp je helemaal als iemand nu tegen mij zou zeggen ja maar je hebt al 4 maanden gedaan als ik nu zou moeten stoppen

Ow gelukkig, dacht al dat ik aan het miepen was…

Dat zeggen ze tegen mij dus ook, een dikke 5 weken heb je het gegeven, had het liever een dikke 5 maanden gedaan dan!

Ik mis de borstmomenten en als ik mn BV foto’s zie springen de tranen in mn ogen… Als ik Jason een flesje geef, prikken mn tepels alsof ze jaloers zijn!

Als ik knijp komt er nog steeds melk uit maar onvoldoende voor een voeding… Dan denk ik: zou het nog gaan, zou hij nog op gang kunnen komen, pfffff ik ben weer erg onzeker… Al weet ik dat de kleine het goed doet op de fles maar ja…

Moeilijk hoor.

Je moet er natuurlijk goed over nadenken, maar door je laatste post wil ik iig laten weten dat het nog mogelijk is om hem terug aan de borst te krijgen. Het zal wel intensief zijn en je zal wel hulp van een lk kunnen gebruiken, maar het kan wel!

4 maandjes

karin erg bijzonder en wat mooi :inlove: :inlove:

hoe gaat het met L.ynn, weet je al hoe verder

van vandaag

het fototoestel is interressanter

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Rooike wrote:

@bianca&? wrote:

Ow gelukkig, dacht al dat ik aan het miepen was…

Dat zeggen ze tegen mij dus ook, een dikke 5 weken heb je het gegeven, had het liever een dikke 5 maanden gedaan dan!

Ik mis de borstmomenten en als ik mn BV foto’s zie springen de tranen in mn ogen… Als ik Jason een flesje geef, prikken mn tepels alsof ze jaloers zijn!

Als ik knijp komt er nog steeds melk uit maar onvoldoende voor een voeding… Dan denk ik: zou het nog gaan, zou hij nog op gang kunnen komen, pfffff ik ben weer erg onzeker… Al weet ik dat de kleine het goed doet op de fles maar ja…

ik zou de fles klaar maken en hem eerst aanleggen en dan bijvoeden met de fles als dat niet te zwaar is zo kan je toch nog genieten van het momentje samen :-*

mooie foto’s ik moet zo lachen lizz doet de laatste paar dagen drinken dan laat ze los begint ze keihard te lachen en te kletsen en doet dan soort van knipogen en hapt weer een soort van dank je wel mama ik vind het zo lekker ofzo

Zooooooo lief :inlove: :inlove:

vandaag op me werk zei ik zo ie zo wel tot een jaar en heb tot 9 maanden bvverlof me collega’s verklaarde me voor gek ja hoor zo lang en waarom zou je dat doen de fles is veel makkelijker

pffff sommige mensen :twisted: :cry:

bianca: die reacties krijg ik ook bijna dagelijks.

en ook als ik zeg dat ik dat bij de andere 2 ookheb gedaan.

wordt zo moe van elke keer te moeten uitleggen waarom

doe dat ook niet meer.

IK vind het LEUK en juul nog LEUKER daarom doen we het. en het is ook nog eens gezond

en hier in het nuchtere twente (en dan met name het dorp)kennen ze dat helemaal niet.

je had ze laatst moeten zien kijken toen ik met de draagdoek aan het wandelen was

Wat een mooie foto’s hier :inlove: Mijn hub wil geen foto’s maken als ik aan het voeden ben :frowning: Vind hij niet gepast, zelfs niet als het gewoon voor mezelf is en ik kan het zelf niet goed. Van de week heeft hij er gelukkig wel een paar gemaakt. Toch leuk voor later :inlove:

@bianca&? wrote:

mooie foto’s ik moet zo lachen lizz doet de laatste paar dagen drinken dan laat ze los begint ze keihard te lachen en te kletsen en doet dan soort van knipogen en hapt weer een soort van dank je wel mama ik vind het zo lekker ofzo

Zooooooo lief :inlove: :inlove:

Milan doet dat ook, dan kijkt hij me aan en kletst de oren van mijn hoofd. En ik maar zeggen dat hij aan het drinken is :wink: En hij maar lachen, zo schattig of koddig, zoals mijn grappige Belgische vrijwilligers, dat zo leuk zeggen :mrgreen: Mijn koddig boeleke :inlove:

@bianca&? wrote:

ik zou de fles klaar maken en hem eerst aanleggen en dan bijvoeden met de fles als dat niet te zwaar is zo kan je toch nog genieten van het momentje samen :-*

Hier ben ik dus sinds gistermorgen mee begonnen, voor iedere fles effe tutten met tweetjes… Ohhh ik heb het gemist!!!

Hoop dat het straks weer wat op gang komt! :oops:

:wink:

Rooike als jij het echt zooooo graag nog wil hè is het dan echt niet een idee om er een lactatiekundige bij te roepen die kan kijken naar een plan van aanpak?

Ik lees dat je niet genoeg voeding meer heb, is dit gebaseerd op niet voldoende aankomen? Ben ik dan even benieuwd naar. Dit is namelijk 1 van de meeste voorkomende redenen dat mensen na korte tijd stoppen met bv en ik lees hoe graag je het nog wil dus wie weet is er nog een weg?

@Meggie wrote:

Rooike als jij het echt zooooo graag nog wil hè is het dan echt niet een idee om er een lactatiekundige bij te roepen die kan kijken naar een plan van aanpak?

Ik lees dat je niet genoeg voeding meer heb, is dit gebaseerd op niet voldoende aankomen? Ben ik dan even benieuwd naar. Dit is namelijk 1 van de meeste voorkomende redenen dat mensen na korte tijd stoppen met bv en ik lees hoe graag je het nog wil dus wie weet is er nog een weg?

Ik was gestopt omdat er gewoon geen melk meer uit kwam en Jason is een hongerige baby, hij heeft nu ook die voeding daarvoor.

Hij kwam wel aan maar ik zat echt werkelijk om het half uur met dat kind aan mn borst en het brak me gewoon op, ik heb nog een gezin te runnen met twee andere kinderen, dus de BV ging mn tijd opslokken en op den duur schoot ik er niets meer mee op dus vandaar mn overstap.

Ik merk nu echt heel veel verschil en we beginnen zelfs een mooi ritme te krijgen. Ik kom zelf ook tot rust nu alleen mis ik gewoon die borstmomenten en ga gewoon doen wat hier eerder gezegd werd: Eerst even aan de borst en daarna bijvoeden met een flesje.

Heb het daarstraks ook gedaan, hij had van 1 borst alweer een melk kinnetje… :inlove: en bij de andere borst betwijfel ik of er wat uit komt…

Maar goed, hij heeft wel wat binnen gekregen want van zijn flesje liet hij wat staan, wat normaliter helemaal op gaat!

Ah ja dan snap ik het wel hoor Rooike. Ik had ook een hongerlapje maar verder geen andere kinderen om me heen dus tsja dan heb je het toch wat vrijer allemaal.

En hoe je het nu doet is toch ook mooi hoor. En dat je zelf tot rust komt is ook wel wat waard.

En dan kun je evengoed nog foto’s maken hoor :slight_smile:

:inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: Rooike, wat een spekbekkie heeft ie :inlove:

en goed zeg dat je zo doorzet!