Lief, Rooike :inlove:
Thanks Lydia (en Ghanagirl)… ben blij dat ik door heb gezet, het begint weer te op gang te komen. Gelukkig!
Waar het aan heeft gelegen weet ik niet, ik had laatst echt gewoon niets meer!
Nou ik heb het toch zelf maar weer eens geprobeerd en volgens mij toch best een mooi plaatje geschoten gisteravond :inlove:
Rooike wat fijn zeg! Juist misschien door het toch blijven aanleggen? Nou ja fijn is gewoon dat je kunt blijven geven als je het zo graag wilt. En je oplossing was toch ook prima?
GhanaGirl mooie foto hoor!
Ik ga zo ook even spammen
10,5 maand bv alweer :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een mooie, lieve plaatjes… :inlove:
jaloers…
@Tierrr wrote:
Wat een mooie, lieve plaatjes… :inlove:
jaloers…
Meid een volgend kindje als jullie dat gegund is lukt misschien wel. Al is er een risico op misschien weer KMA dan nog kan het als je zelf koemelkvrij eet.
En ik las dat Jesse helemaal opgeknapt is van zijn andere voeding en dat is toch ook heel veel waard. Dan kan de fles geven ook genieten zijn omdat je nu weet dat wat hij binnenkrijgt hem tenminste niet ziek maakt!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Laatste keer overdag :inlove: En blijven wijzen en mompelen tijdens het drinken he :inlove: BIJNA EEN JAAR!!!
wauw Af :inlove: :inlove: :inlove: bijna een jaar
Jeetje Affie al bijna een jaar. En jeetje laatste dagvoeding, pffff ik geef nog zeker 2x overdag en moet er niet aan denken dat te stoppen… maar ja het kan ineens hard gaan hè.
Prachtige foto trouwens!
Wat een prachtige foto’s! Ben Jaloers!!
@Meggie wrote:
Meid een volgend kindje als jullie dat gegund is lukt misschien wel. Al is er een risico op misschien weer KMA dan nog kan het als je zelf koemelkvrij eet.
En ik las dat J helemaal opgeknapt is van zijn andere voeding en dat is toch ook heel veel waard. Dan kan de fles geven ook genieten zijn omdat je nu weet dat wat hij binnenkrijgt hem tenminste niet ziek maakt!
:-*
De KMA was niet de enige reden om te stoppen met de borstvoeding hoor… sowieso deed het voeden al ontzettend zeer (erg vlakke tepels, dus tepelhoedje nodig en dat schaafde aan…) en Jesse mocht in het ziekenhuis een paar dagen niet drinken en met alleen kolven holde mijn productie achteruit. En dan die KMA er nog bij… Heb er ook niet echt spijt van dat ik gestopt ben, het was beter… maar vind het wel érg jammer.
Maar hoop inderdaad dat het met een eventueel volgende kindje wel langer mag lukken…

Het ging inderdaad ff wat beter met J, maar inmiddels is het alweer mis, ik snap er echt niks van…

Anyway… hier een foto waar ik heel trots op ben!
Oh dat had ik dan gemist Tierr. En wat jammer dat het weer minder met hem gaat zeg
Prachtige foto meid!!!
mijn boobie monster
:inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Als ik naar de bvfoto kijk, dan baal ik wel erg dat ze me tepel niet heeft kunnen aanhappen waardoor ik maar moest afkolfen en live geven… Maar na 3 weken raakte ik lichamelijk uitgeput.
Affie: Je mag trots zijn nu je het 1 jaar geeft…
Wauh ik wordt weer helemaal verliefd als ik al jullie foto’s zie.
Ik kan niet wachten tot ik weer mag! Als is het net 4 maandjes geleden…maar over 2 maandjes mag ik weer Jippie! Ben zo benieuwd hoe het gaat!
TOP!
Ik blijf het gewelidig vinden hier te komen kijken naar alle beebs die bij mama drinken. Ik zal ook maar eens een keer spammen. Lara krijgt nu ruim 1 jaar bv en we gaan hopelijk nog even door. De foto’s zijn van vanmiddag.