vind het zo raar dat mensen die reacties geven.
maar ik had het ook hoor bij de oudste, toen was ik ook 26 en heb een jaar gevoed.
nu zijn mensen het van mij gewend en vragen ze niet meer, ze krijgen toch geen antwoord
Ik ben wel een beetje geitenwollensok vindt men geloof ik dus hier wordt het al verwacht geloof ik :lol:
Prachtige foto’s, ik verheug me er al helemaal op En lekker doorgaan met foto’s maken hoor, ik vind het zo jammer dat ik van mijn oudste twee hooguit een paar foto’s aan de borst heb… van de jongste iets meer, maar nog niet veel. Volgende keer ga ik los :lol:
hier geen geitenwollensokjes hoor, en op mijn leeftijd wordt t ook echt niet verwacht, er zijn juist vrij veel mensen die zeggen, “dat jij daar nu nog zin aan hebt” ik ben niet bejaard hoor…zeg ik dan :lol:
Echt een prachtige foto! Hoe krijg je dat voor elkaar, M. grijpt gelijk naar de camera. En 11 maanden, top hoor! Leuk!
Ben echt trots op je Affie!
eindelijk ook eentje van mij, we hebben de laatste weken erge tegenslag gehad met de bv en vele momenten op punt gestaan te stoppen.
vandaag ging het tot nu toe de hele dag goed vandaar dat ik een foto durfde te maken
prachtige fotos hier ook 1 van mij hij is alleen slecht komt door me foon
zal morgen met fototoestel maken
Prachtige foto’s zeg!!! :inlove:
@Rhiannon wrote:
Nu maar even de mega Pamela’s en ow wat sneu die verhouding met dat kleine koppie :silenced:
dit is een quote van oktober 2008.. maar.. je hebt echt gelijk. ik zit nu foto's van mezelf terug te kijken (met dank aan ICL, die zegt dat ik een foto in maart 2009 ook heb gepost, dus moest topic even terugspitten ;)) en ik ben a little in shock :shock: :mrgreen:
@Meggie wrote:
Echt een prachtige foto! Hoe krijg je dat voor elkaar, M. grijpt gelijk naar de camera. En 11 maanden, top hoor! Leuk!
Ben echt trots op je Affie!
Wat lief Meg!
Ik doe t ook snel hoor, anders pakt ze ook de camera, helemaal als ik t probeer met mb telefoon!
het lukt mij niet om zelf die foto te maken, dat moet mn man doen hoor
Wat een mooie bv foto’s zeg :inlove:
Ik heb hier veel te lang niet meer gekeken!
Wat een prachtige foto’s allemaal! :inlove:
… ik durf bijna niet te zeggen dat ik afentoe nog een lurkertje heb… ze wordt eind maart 4, maar zoals nu ook, ze heeft onwijs last van oorpijn en even borstje drinken is dan gewoon het enige dat helpt en waardoor ze bijv. weer kan slapen. :thumbup:
Ik voed nooit in het openbaar meer en de mensen dichtbij mij weten het wel een vinden het ook wel normaal want ik ben gewoon ik. Beetje geitewollesok, beetje boel muts.
Zoon is ook vanzelf gestopt en met dochter wordt het nu ook langzaam steeds minder en dat vind ik mooi. Vroeger viel ze alleen maar in slaap aan de borst, nu draait ze zich na een poosje om, gaat in haar lievelingshouding liggen en slaapt! :thumbup: :inlove:
Marite, wat lief :inlove:
waarom durf je dat niet te zeggen ?
is toch hartstikke oermoeder idee … vind het echt super :inlove:
en ook nog eens hardstikke gezond
ik vind het ook super.
maar kan me er zelf niets bij voorstellen,
denk dat de kinderen daar in mee groeien en jij zelf ook.
als ik nu onze middelste zie (3 jaar) kan ik me haar echt neit meer bij mij aan de borst voorstellen, terwijl ik haar ook een jaar heb gevoed.
Ik koester mijn BV foto’s nu heel erg, want bij mij is de BV helaas al afgelopen na 5 weken…
Ik produceer helaas niet meer voldoende om mn jongen te voeden…
Dus…
Kom hier zeker nog vaak kijken!!!
:hug: voor rooike
maar toch 5 weken gedaan en die heb je maar mooi :thumbup:
Ik vind het altijd zo’n mooi gezicht, moeders die borstvoeding geven, en dan die koppies van de kindjes… Mijn schoonzusje heeft 2 maanden bv gegeven, daarna was het op… Maar wat een genot om naar te kijken…
Ik hoop dat als ik een kindje krijg, mijn bv ook goed loopt, en dat ik zo lang mogelijk zo kan voeden…