Geweldige foto Amaya~! :lol: :lol:
Het zou leuk zijn als jullie fotos naar de **** zouden sturen. Er staan hier zulke mooie fotos bij!!
grtz,
Edit beheer: het is niet toegestaan om te werven voor dergelijke acties, link derhalve verwijderd.
Oh wat prachtig allemaal :inlove: ik doe ook mee.
De vk wilde hem aanleggen, maar ik wilde even kijken wat hij zelf zou doen hij was zo wakker en het is echt zoals ik vaak gelezen heb. Hij tijgerde zelf richting de tepel en schurkte zich als een klein beestje zo in de juiste positie. Fantastisch. Is geen vreemde hand aan te pas geweest.
Super mooi dat wil ik ook meteen na de bevalling :inlove:
zal het de kraam vast vertellen met de intake woensdag
Ohh ja mooi is dat he?! :inlove: :inlove:
Hier hebben we dat ook gedaan en Aukje had de weg ook gevonden toen ze een half uurtje oud was!
Inderdaad heb ik haar lekker bij me gehouden tot ze klaar was en toen pas na laten kijken :inlove: :inlove:
Aukje, een half uurtje oud :inlove:
Aukje vandaag :inlove:
prachtig :inlove:
Geweldig mooie foto’s! Ik geniet er elke keer weer enorm van jullie mooie foto’s! Vooral die ienimini beebjes, dan smelt je toch helemaal?prachtig!
Ben blij dat ik het heb gedaan en volop heb genoten en nog steeds doe, maar die voedingen en de eerste maanden vond ik ook heel speciaal :inlove: :inlove:
Mijn bv foto’s :lol:
zucht :inlove: :inlove:
Nog heeeel ffies wachten en dan mag ik ook komen showen :inlove:
'deze vind ik zelf toch wel erg lief
gemaakt in een bos in zweden, hub sloeg de muggen om me weg :lol: …eva-linde dronk ongestoord en sliep zo in, we hebben er nog een hele poos gezeten
Aapie, wat lief! :inlove:
Kristalkindje, mooie foto zo in die omgeving :inlove:
Hier ook even showen, had ik nog niet in dit topic gedaan, alweer ruim 2 maanden BV :inlove: Inmiddels al ruim 2 kg gegroeid, heerlijke spekkies overal :inlove: 8)
any place any time anywhere :inlove:
Wat een geweldige foto die laatste Amaya!
Ik heb ook een soortgelijke
(ps. let niet op mn buik :oops: …)
Ter ere van onze 6 maanden mijlpaal! :inlove:
Smelttttt :inlove: :inlove: nog een paar weekjes dan mag ik ook weer :dance: :dance:
Oooh wat een geweldige foto Affie :inlove:
Affie en Aapie… smelt :inlove:
O enne apie, die buik valt wel mee hoor, de mijne is veel erger :? :oops:
Prachtig weer meiden! :inlove:
Afgelopen maandag alweer 5 maanden borstvoeding. Tijd voor een foto dacht ik zo
Bij deze foto’s vind ik het zo mooi dat je het tongetje ook ziet :inlove:
Cute Meggie, ik vind het ook altijd zo schattig als je t tongetje ziet :inlove: