bv foto momenten met elkaar delen deel 2

@Meggie wrote:

Ja heerlijk he!

Heb ook een filmpje dat ze drinkt, zo mooi om te zien.

Ik blijf het bijzonder vinden dat ze kunnen groeien op iets als moedermelk. Iets wat ik produceer.

Ik maak ook wel zo nu en dan foto’s ervan :slight_smile: echt iets om te koesteren.

Goed idee er eens een filmpje van te maken ga ik ook ff doen.

En ik vind het ook onvoorstelbaar dat ze gewoon op mij leeft maar voelt ook erg fijn.

Wil ook nog lang niet stoppen.

Ga haar wakker maken voor de laatste voeding en dan :zzz:

mooie foto’s :inlove:

hee goudvis, had jouw kindje 20 minuten na de geboorte al kleertjes aan? Wat snel! Hier liggen ze eerst drie kwartier ofzo naakt op mij, dan het reflexen onderzoek en wegen enzo, voor er kleertjes aan zijn is er gauw 1,5 uur voorbij. Dan zijn ze bij jou snel geweest zeg!

@WoLa wrote:

hee goudvis, had jouw kindje 20 minuten na de geboorte al kleertjes aan? Wat snel! Hier liggen ze eerst drie kwartier ofzo naakt op mij, dan het reflexen onderzoek en wegen enzo, voor er kleertjes aan zijn is er gauw 1,5 uur voorbij. Dan zijn ze bij jou snel geweest zeg!

Volgens mij is dat een omslagdoek :wink:

Mooie foto’s C.arin.

Meggie en puk ook prachtige foto’s van fantastische momenten :inlove:

@ICL wrote:

@WoLa wrote:

Volgens mij is dat een omslagdoek :wink:

Mooie foto’s C.arin.

Meggie en puk ook prachtige foto’s van fantastische momenten :inlove:

Denk dat je de verkeerde foto voor ogen hebt. :think:

Ik dacht nl ook dat de kleine gewoon aangekleed was. Kijk maar.

:oops: Volgens mij keek ik dan met m’n ogen dicht idd :oops:

Ondanks dat ik nu geen borstvoeding meer geef en ze maar een paar keer beiden tegelijk aan de borst heb gehad (hierna ben ik full-time gaan kolven omdat ze allebei een flinke reflux hebben en nutriton door de voeding nodig hadden tegen het spugen) wil ik toch deze foto’s met jullie delen.

@WoLa wrote:

Oeps :oops: ik had verkeerd bij de foto tijd gekeken moet idd nog een uur bij :shifty:

mooi boba :inlove:

Heeerlijk weer al die foto;s!

Roan drinkt al weer een hele tijd aan de borst… al ging het allemaal ff anders. Eerst opgenomen en aan zuurstofapparten… toen een dag later pas buidelen… en terwijl volgens de verpleging nog te moe voor alles was… wist meneer dik 16 uur na de bevalling maar 1 ding te vinden…

Dikke tranen… maar wel mijn camera bij me…

(voor het hele verhaal… http://ingewal.borsatoweblog.nl/log.php?id=147549 heb nog niet op kok geplaatst)

Oh en Boba… wij hebben hetzelfde bed… dezelfde nachtkastjes/… en zelfs hetzelfde dekbed :mrgreen:

@tantetoe wrote:

Oh en Boba… wij hebben hetzelfde bed… dezelfde nachtkastjes/… en zelfs hetzelfde dekbed :mrgreen:

Lang leve Ikea en de Wehkamp :wink:

2 fototjes :inlove:

Super hoor, vooral die bovenste houding. Prachtig hoor! :inlove:

:inlove:

:inlove:

@Meggie wrote:

Super hoor, vooral die bovenste houding. Prachtig hoor! :inlove:

denk dat ze zo in men buik ook zat want dat is haar favo houding zo met haar handjes naast haar hoofd. “ooh mama,heb zo’n zorgen,drinken is zo vermoeiend” :lol:

Hier is die houding ook favoriet petatje :wink: :inlove:

Alleen staan de vingertjes hier geregeld in een iets andere stand :roll:

En daar doe je het dan allemaal voor he :twisted: 8) :angel:

:lol: :inlove:

Mooie foto, mooie blik :inlove: en ook een tikje hilarisch :lol: :thumbup:

aaaaaaaaaaaah

nog even en ik mag ook weer :inlove: :dance: