bv foto momenten met elkaar delen deel 2

En hier is hij een weekje oud :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Heel erg mooi en zo bijzonder weer :inlove:

dankje!!!

dit is caspian net voor hij aangelegt word :inlove: dat oooooh daar komt de boob moment :inlove: :inlove: :inlove:

Oh dat koppie :inlove: prachtig ventje hebben jullie zeg.

Indy heeft dat ook, zodra ik mn boob eruit haal voor de voeding kijkt ze zo lief en dan begint ze helemaal te lachen en te schudden en valt hem dan ook echt letterlijk aan. Maak niet uit hoe ze zit of ligt als ze maar kan drinken, soms zo erg dat ze gewoon mn shirt naar beneden trekt en met dr hoofd erin gaat om er maar bij te kunnen :lol: :lol: leuk als je op visite bent :angel: :mrgreen:

Mooi Vueg :inlove: :inlove: :inlove: Knap ventje hebben jullie weer gemaakt

Chantal, geweldig zoals je het beschrijft :lol: :inlove: Joon was net zo :inlove: Heimwee naar die tijd :frowning: :inlove:

Jaaaaaaaa, heimwee… :roll:

wooow wat een mooie foto’s, die kleintjes aan de borst :inlove:

Mijn uk ondertussen al een dreumes…

Ohhh, wat een heerlijke foto’s!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik vond deze wel grappig. Ik was Aukje aan het voeden maar ja… Mats was verdrietig (was gevallen) dus wilde ook even bij mama hangen. Dan krijg je dus dit… :inlove:

Ah dat is wel lief zo met zn allen :inlove:

Check die voetjes :inlove:

Nika ligt graag zo helemaal over me heen hihi, dus niet op haar zij maar meer op haar buikje :slight_smile:

onderweg , tijdens bezichtigen van een klooster ff snel een happie tussendoor, mac tiet speciaal :lol:

Affie, dat ziet er echt heel relaxt uit zeg! Lieve foto ook.

aah!! die voetjes!!! :inlove: Ziet er super relaxed uit zeg!

@ kristalkindje; lekker he dat buiten voeden!!

jaaa heerlijk, ik voed ook echt overal hoor, hier deed ik t even extra discreet achter de mei tai, in een klooster wist ik niet of t wel erg op prijs gesteld werd haha, maar ik kreeg beminnelijke glimlachjes van alle kanten dus t viel mee geloof ik,…ik vind bv zoo relaxed…altijd voeding en troost bij de hand :inlove:

Mooi die foto’s :inlove: En die voetjes zijn echt heel schattig, ze ligt er in elk geval relaxed bij :mrgreen:

Nog even… dan mag ik ook weer :inlove: :inlove: :dance:

hier een foto van mijn dame, een van de eerste dagen :inlove:

foto weg gehaald

De eerste foto is haar eerste keer aan de borst :inlove:

En de tweede foto is van gisteren :smiley:

Wat er verschil zeg :smiley:

Mooi meggie :inlove:

Kan je daar nou ook uren naar kijken?

Als ik die foto`s van het eerste moment zie krijg ik weer helemaal dat gevoel erbij :inlove:

Ja heerlijk he!

Heb ook een filmpje dat ze drinkt, zo mooi om te zien.

Ik blijf het bijzonder vinden dat ze kunnen groeien op iets als moedermelk. Iets wat ik produceer.

Ik maak ook wel zo nu en dan foto’s ervan :slight_smile: echt iets om te koesteren.