Lief hé dat tongetje? :inlove:
Ik had veel aan u ruime ervaring en adviezen madam :-*
Gaan we doen.
Graag gedaan hoor… JIJ wilde het ZO graag, bent echt een doorzetter… en ik wilde heel graag eens in je blousje kijken dusssssssssss… hahahaa nee grapje…
Lief ja dat tongetje… ze zijn echt aan het ‘melken’ he… :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
de allereerste keer aan de borst. Ze is hier 9 dagen oud. Ze is na 34 weken zwangerschap geboren.
groetjes
marlies
de allereerste keer aan de borst. Ze is hier 9 dagen oud. Ze is na 34 weken zwangerschap geboren.
groetjes
marlies
:inlove: :inlove: Geniet er lekker van Marlies :inlove: :inlove: .
Geweldige foto’s weer van die kleine pukken :inlove:
Geweldig dat verbaasde koppie! :inlove:
marlies, wat en klein bolletje! Supermooie foto hoor!
Ik moest dit topic even zoeken maar heb het gevonden! :dance:
Ik wilde ook even showen. Ben zo trots op hoe goed het nu gaat! Aukje is morgen 1 week oud en zit weer op haar geboortegewicht
Bij Mats liep de bv voor geen meter.
Aukje aan de borst :inlove:
Super :inlove: :inlove:
mooie foto’s!
Die eerste vind ik zo heerlijk… echt zo’n ingespannen ‘ik ben aan het drinken’ foto.
:inlove: :inlove:
Elke keer als van dit soort foto’s zie mis ik het nog steeds ondanks dat ik het 7 maanden heb volgehouden
Als wij een tweede kindje mogen krijgen wil zeer zeker weer bv gaan proberen te geven
Matsjo heerlijke foto’s!!!
let alleen op haar onderlipje, ze heeft de borst niet goed in haar mond volgens mij, lipje is naar binnen gekrult
lekker drinken op de kinderboerderij
Inmiddels geef ik 5 weken borstvoeding. Haar techniek was vanaf het begin heel erg goed; met een krachtige zuigreflex.
Mijn borsten moesten erg wennen, het deed gewoon véél pijn. (Doe mij maar 10 bevallingen dan de pijn in mijn borsten die eerste paar dagen.)
Hierbij dus geen romantische borstvoedingfoto, maar een foto die de pijn in die eerste dagen laat zien.
Toen we eenmaal door die pijn heen waren, en ik ‘niets’ meer voelde, kon ik amper geloven dat ze nog dronk, hihi. Vanaf toen tot op heden is het gewoon genieten, telkens weer.
Mooie foto’s allemaal.
Marijke, lekker hoor, op de kinderboerderij, maakt niet uit waar je bent voor die kleintjes hè.
Fleurtje, eerste tijd vond ik inderdaad ook geen feestje, maar daarna pluk je er echt de vruchten van.
Die allerkleinste baby’s aan de borst vind ik zo mooi :inlove: .
Hier een foto van een foto die bij de fotograaf is gemaakt. Ondanks de korte nachten en vele voedingen die ik nog steeds moet geven geniet ik er wel van (okee, 's nachts ben ik wel eens een beetje sjaggie, maar dat merkt alleen manlief).
wow :inlove:
wauw schitterd…zou ook nog graag een mooiefoto willen helaas wilt me dochtertje niet drinken als er meer mensen zijn.