bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Ze ziet er anders lekker gezond uit hoor! Mijn meisje van anderhalf weegt ook nog geen 10 kilo…maar volgens curve borstvoeding.com niks mis mee! :thumbup: (ze eet erg goed en krijgt daarnaast nog ong. 5 voedingen per dag!)

Keep on doing it! :thumbup: :wink:

@Mirretje2 wrote:

Eigenlijk moet ik stoppen… ze groeit niet goed :frowning:

Maar het gaat tegen al mijn oermoedergevoelens in :frowning:

Dus… still doin’ it :oops:

Sluit me bij aan hoor, ze heeft anders heerlijke spekbenen…

Rond deze leeftijd groeien ze ook minder snel he…

Als ze tevreden is, gezond is… zou ik lekker tiet blijven geven hoor… en anders het aantal voedingen wat opkrikken… :inlove:

Ik vind haar er ook gezond uitzien :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

O wat een prachtige foto’s :inlove:

Ikwilookikwilookikwiloooookkkk :shifty: :mrgreen:

Natuurlijk eerst zwanger worden, maar van zulke foto’s beginnen die eierstokken nog harder te rammelen :inlove:

Heb onze zoon ook bijna 1,5 jaar BV gegeven…

O enne Mirretje, ik vind je meisje er ook prima uitzien hoor! Onze knul is ook altijd klein en fijn geweest, zat altijd onderin de groeicurve.

WHoehahaha!!!

Ik zie ineens mijn eigen vetrol flubberen op de foto :lol: :oops:

Suus ziet er idd erg goed uit!

Dat zei de dame van het CB ook nog :eh:

Het is de 2e keer dat de curve begint te dalen ipv te steigen vandaar het advies denk ik…

Maar goed, een advies is maar een advies.

Ik ben van de sschrik bekomen en ga gewoon weer verder.

Suus is altijd al een onregelmatige drinker geweest en dat zal wel zo blijven, maar zolang ze zuigt gaan we gewoon door :mrgreen:

ik heb met smacht naar al jullie fotos gekeken… :inlove: :inlove:

wat geweldig allemaal! ik mag hopelijk ook wee over een paar maanden!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

WHoehahaha!!!
Ik zie ineens mijn eigen vetrol flubberen op de foto

Welke vetrol??? Dat kleine rolletje die net boven je broek zit??? ;)

Meiden, prachtige foto's! :inlove:

wat een mooie foto’s weer allemaal zeg :inlove:

jaa ook weer eens showen.

Mijn frummeltje een paar weken geleden

@Mirretje2 wrote:

Eigenlijk moet ik stoppen… ze groeit niet goed :frowning:

Maar het gaat tegen al mijn oermoedergevoelens in :frowning:

Dus… still doin’ it :oops:

ik dacht dat ik de enige eigenwijze had die zo met haar benen bezig is tijdens het drinken :inlove:

Goed dat je doorgaat hoor, Ml is ook bijna 8 maand en groeit ook minder hard dan het eerste half jaar, hoort bij borstvoeden , BV kinderen gaan eerst heel hard om daarna ietsje minder hard te groeien, is dus normaal…

Op de CB’s weten ze dat vaak alleen niet :wink:

@Linda_ wrote:

jaa ook weer eens showen.

Mijn frummeltje een paar weken geleden

Super :inlove:

Super mooie foto’s allemaal!!

Ik had een vraagje, wij zijn aan het klussen voor het eerste beebje…ik vroeg me iets af…

Je borsten worden natuurlijk groter tijdens de zwangerschap, als je daarna borstvoeding gaat geven, totdat het niet meer lukt…blijven je borsten groter dan ze waren voor dat je zwanger was? en gaan ze veel hangen enzo? Of worden ze weer de grote als voor de zwangerschap?

Groetjes Kim

@kim86 wrote:

Ik had een vraagje, wij zijn aan het klussen voor het eerste beebje…ik vroeg me iets af…

Je borsten worden natuurlijk groter tijdens de zwangerschap, als je daarna borstvoeding gaat geven, totdat het niet meer lukt…blijven je borsten groter dan ze waren voor dat je zwanger was? en gaan ze veel hangen enzo? Of worden ze weer de grote als voor de zwangerschap?

Groetjes Kim

ik zet je vraag even in een nieuw topic Kim 86, dan krijg je sneller antwoord, dit is echt een foto topic :wink:

@Mirretje2 wrote:

WHoehahaha!!!

Ik zie ineens mijn eigen vetrol flubberen op de foto :lol: :oops:

Suus ziet er idd erg goed uit!

Dat zei de dame van het CB ook nog :eh:

Het is de 2e keer dat de curve begint te dalen ipv te steigen vandaar het advies denk ik…

Maar goed, een advies is maar een advies.

Ik ben van de sschrik bekomen en ga gewoon weer verder.

Suus is altijd al een onregelmatige drinker geweest en dat zal wel zo blijven, maar zolang ze zuigt gaan we gewoon door :mrgreen:

Goedzo meid !

Zolang zij tevreden is, is het toch goed ?

Mooie foto’s weer!

@Heleen wrote:

@kim86 wrote:

Groetjes Kim

ik zet je vraag even in een nieuw topic Kim 86, dan krijg je sneller antwoord, dit is echt een foto topic :wink:

Oke bedankt :thumbup: heb jij een topic gemaakt? kan je me de link geven, ik kan hem niet vinden :think:

even een foto van mijn meisje hier net iets van 2 weken…inmiddels is ze alweer 9 maand geweest en nog steeds bv :inlove:

:inlove: :inlove: en :clap: :thumbup:

Clari mooie foto van je moppie :inlove:

2 maanden geleden :inlove:

Hij geniet er ook nog steeds van :inlove:

Ahhhhh Nellie… ik heb een mega zwak voor Caesar… wat een knap ding!!! Wat lekker zo aan de borst… knap hoor… jij hebt echt geen makkelijke BV tijd gehad… en dat tongetje… ow ik wil em weer zien!!!

Snel eens een meet plannen he… :inlove: