bv foto momenten met elkaar delen deel 2

:inlove:

Wat lief allemaal!!

Ik kwam deze tegen op mijn iPhone…

Was wel zielig en dit was een zeldzaam drinkmoment geloof ik toen :?

Wat was er toen met Salome, Leeds?

Hier Lenn vandaag…! :inlove: :inlove: Gewoon helemaal zelf gepakt enz. he… Schatje!

:lol: Lenn!

Ze had toen rs. Of noro, weet niet meer welke keer dat was. Ze had beide keren een sonde :?

:lol: geweldig…plezier met swing :wink:

1e voeding op de verkoever

Paar uur daarna op de kamer

de 1e keer :inlove:

prachtig bianca :inlove: …enne je onderschrift , tijd om het aan te passen met een derde naam? :inlove: :inlove:

@kristalkindje wrote:

prachtig bianca :inlove: …enne je onderschrift , tijd om het aan te passen met een derde naam? :inlove: :inlove:

ik heb toch banner :think:

o ja daar heb je gelijk in…ik zag alleen je andere twee kindjes staan, sorry, was goed bedoelt he :-*

Ohhhh wat mooi weer!!

Lenn :inlove: :lol: Lekker ventje!

Karin… wat mooi die eerste momenten! :inlove:

Bianca, geweldig mooie foto! Het gaat wel lekker nu geloof ik he? Ik ben trots op je dat je, ondanks de moeizame start (zonder kraam) toch hebt doorgezet! :clap:

Hier ook maar even een foto van Aukje. De foto is van gisteren en zal ook de laatste bv-foto zijn. Gisteren voor het laatst gevoed. :frowning:

:inlove:

wauw mooi hanneke en :hug:

deze is van net zo lief met dr handjes samen :inlove:

Ah gossie Bianca, wat een ontzettend lief gezicht :inlove:

prachtige foto met die handjes :inlove:

Heeerlijk zeg, zo even hier spieken naar al die lieve kleine (en alweer grotere) babytjes aan de borst :inlove:

Wat een mooie foto’s!!!

Hier onze eerste keer bv.

wat een mooie foto’s allemaal! :inlove:

Geweldige foto’s!

Hier nog eentje van mij en Dean.

Morgen al weer 3 maanden bv!

vanavond een serietje gemaakt van eva-linde tijdens de voeding

aapje wat een lieve foto s :inlove:

Oh Kris wat een mooie foto’s. En vooral die dat ze in je borst knijpt haha heeeeeel herkenbaar.

Wel knap dat het gelukt is want hier stopt ze dan direct met drinken om de camera te pakken :slight_smile: