bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Juul… wat een prachtige foto… die blikken van jullie ook :inlove: En inderdaad: eindelijk aan de borst! :inlove: Die haartjes van Finnley! :inlove:

En wat is hij klein en fijn :inlove: :inlove:

wat een mooie foto juul, ik kan bijna niet wachten tot ik ook mag :inlove:

karin, wat een mooie foto van jullie drinkende Ivan!!! let je wel op met die sluimer reclame hahaha

@juulisjuul wrote:

@meissie wrote:
juul :inlove: :inlove: :inlove:

knap gedaan hoor…Finnley eindelijk aan de borst!!

Thnxx ik ben er ook helemaal trots op, ik zag het hele bv gebeuren aan me voorbij gaan en dat wou ik echt niet, ik ben ook echt happy dat het gelukt is :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap :dance: :-

Thanx :inlove: :-

Suzanne wat een bijzondere foto’s :hug:

hier ben ik…na zovzeel problemen…toch heb ik doorgzet :inlove:

:inlove: :inlove: woow mooie foto

Andromaca wat super dat het goed gaat :thumbup: :thumbup:

Juulisjuul, wat een mooi koppie, knap hoor dat hij goed wil drinken nu.

hey meiden, hier grappige foto’s…mijn baby poes was in de catterij grooit gebracht met een fles…hij is dus erg anhankelijk…kijk eens hier

hoe kan ik een video plaatsen?Dan zien jullie hem DUIDELIJK melken aan mijn borst :inlove:

Wat leuk al die bv foto’s!!!

@Andromaca wrote:

hey meiden, hier grappige foto’s…mijn baby poes was in de catterij grooit gebracht met een fles…hij is dus erg anhankelijk…kijk eens hier

hoe kan ik een video plaatsen?Dan zien jullie hem DUIDELIJK melken aan mijn borst :inlove:

goed voorbeeld doet goed volgen :lol: :mrgreen: :inlove:

wat zag ik een mooie foto’s voorbij komen

hier niks meer helaas :frowning:

ik mis die intieme momentjes toch echt wel hoor

maar niks is mooier als bv plaatjes

net als zwangere buiken

zucht nog 2 jaar te gaan voor ik weer mag

maar las nog iets over lekken

heb van mijn kraamhulp altijd vernomen dat dit ook temaken heeft met de oerdrang om te voeden

de klik in de hersenen van mama hoord baby die huild of smak geluidjes maakt = honger = gevoed willen worden

razend snelle inpuls en toeschiet reflex

maar ik had ze dus ook he … en soms vergat ik dan mijn compres en had ik 2 van die natte plekken op me t-shirt

weet niet of hier meiden (met big boobs :oops: ) het ook wel eens hebben gehad

tygo sliep zijn 1ste nacht door en ik werd niet wakker natuurlijk

werd ik in ene smorgens wakker en ik kon niet omhoog komen want ik had zoveel stuwing dat mijn borsten mega zwaar waren en over vol zaten

heb mijn man aangetikt van pleassssse help me en haal me borstkolf NU!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:inlove: hoe lang heb je hem gevoed?

ik ben al bang voor het moment dat ik ga stoppen :cry:

ooh kijk eens wat een geweldige fotos!!! :inlove:

Juul gefeliciteerd! wat goed dat hij nu goed aan de borst drinkt!

Ik mis het toch wel hoor bv :(. Maar op naar de volgende he!

hier eentje uit de oude doos :inlove:

:dance:

@Andromaca wrote:

:inlove: hoe lang heb je hem gevoed?

ik ben al bang voor het moment dat ik ga stoppen :cry:

Ja stoppen was hier ook ff slikken. Gelukkig hield nic er zelf mee op op het moment dat ik moest stoppen.

:hug: Geniet nog van de tijd die je hebt!

helaas maar 4 mnd

hij had een allerische reactie en ik moest op een hypoallergeen dieet

mocht niks meer waar melk , soja,pinda’s, gluten, vis, eieren etc in zaten

ben hierin helaas niet goed in begeleid waardoor mijn melkproductie sterk terug liep

toen ben ik overgestapt naar de voeding van het ziekenhuis

en toen ik weer alles mocht eten had ik echt ( . )( . ) … niet normaal :shock:

maar ja die melk mocht mijn zoontje niet

ik heb nog melkproductie gehad tot mijn zoontje 12 mnd was

soms liep het gewoon mijn borsten uit als ik onder de douche stond

wat het nou achteraf geweest is geen idee

hij heeft nooit uitgeslagen op de testen

ja 1 x maar met de placebo test :roll:

als ik mijn opleiding afgerond heb en ik de eer mag hebben nog een keer zwanger te worden en een kindje op de wereld mag zetten hoop ik dat ik lekker lang mag geven

boeit me geen zier als dat 12 mnd is of langer zolang het mogelijk toegelaten word …

bv is the best :smiley:

Ik begrijp u hoor! Ik zelf mag geen koffie, zwarte thee, melk, yogurt, room en boter…Dit betekend dat ik bijna niks mag eten : geen sandiches, geen ontbijtgranen(ze bevatten melkpoeder) geen pannenkoeken, nooit gerekten met room; zelf hesp en salamibevatten melk en bijna elke bereide gerecht bevat sporen van melk!.als ik uit ga eten of ergens bij iemand zijn thuis…moet ik bijna alles weigeren…tis niet gemakkelijk…

Bij Phebe heb ik ook 4 maanden gegeven…wel na 5 weken had ik al afgebouwdik had het echt moeilijk met bv…Phebe vroeg elke uur en werd histerisch als ik het niet gaf…met een flesje was ze rustig en tevreden…verder heb ik ,og zo een 2 voedingen per dag geven tot 4 maand, maar had bijna niks meer :cry: ben moeten stoppen omdat ik helemaal geen druppel meer had!

Nu heb ik echt tandn moeten doorbijten?..?Dit wordt onze laatste kind en wou het echt proberen…en na de eerste super moeilijke weken…en alles wat ik mij moet ontzeggen…ben ik toch blij!

Nu nog even volhouden…ondanks de feit dat mijn man helemaal niet achte de bvv staat.;en vraagt sinds dag 1 om ermee te stoppen :roll:

dat meen je niet? waarom vraagt je man sins dag 1 om ermee te stoppen :shock:

omdat in begin heel moeilijk ging!

Keana viel in slaap,dronk bijna niks en vroeg elke uur bv…ze was onrustig en ongerig…achetraf hij vond een fles zoveel gemakkelijk…hij is niet zo voor BV…hij vindt het onpraktisch…;en is zonder bv gegroeid…dus in zijn familie zin ze geen fans daarvan…andere mentaliteit dus…

Toch ook maar eens mijn mooie ventje aan de (.)(.) showen ! :inlove:

mooi :inlove: :inlove:

en mijn man gisteren uit het niks gisteren in bed…zegt dat hij zo fier is op mij dat ik nog bv geef en dat hij hiervoor mij heel hard respecteert… :inlove: :inlove: had ik niet verwacht…maar ben echt fier op hem dat hij dat zei…ik voind het echt heel lief…omdat hij zo niet opgegroeid is …en toch heeft alle goede daarvan inzien<;.ben echt blij :dance:

Pimpernella!! wat een schatje!! :smiley: zo lief om te zien die ukies aan de borst :inlove: en die boob massage :smiley:

Andromaca! geweldig zeg!! Wat goed van je man dat hij het laat weten dat hij fier is op je. BV geven is met ups en downs. maar zoals je weet het is het zo waard he!

En die foto met dat katje awwww :mrgreen: