bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Wat een suuupermooie foto’s!! :clap:

natascha wat een prachtige bv-foto’s!!! Echt supermooie kijkers zeg…en dat handje zo lekker hebberig om je borst heen!!!

En je zoon is te cool met zijn kolfset!

lieve dames dank je wel

Nathascha, echt hele mooie foto’s!! :inlove: :inlove: :inlove:

@Vlinder83 wrote:

Wat een mooie BV foto’s zucht en zwijmel… ik hoop bij een 2e in de herkansing te kunnen gaan ( mn mannetje krijgt nu gedeeltelijk afgekolfde melk ben aan het relacteren ). Tot die tijd spiek ik hier af en toe maar eens naar jullie mooie foto’s!

Gister een zeldzaam momentje gehad dat ik mn mannetje aan kon leggen :inlove: :

@Vlinder83 wrote:

@Vlinder83 wrote:
Wat een mooie BV foto’s zucht en zwijmel… ik hoop bij een 2e in de herkansing te kunnen gaan ( mn mannetje krijgt nu gedeeltelijk afgekolfde melk ben aan het relacteren ). Tot die tijd spiek ik hier af en toe maar eens naar jullie mooie foto’s!

Gister een zeldzaam momentje gehad dat ik mn mannetje aan kon leggen :inlove: :

ik heb je topic wel eens gelezen, wat een prachtfoto met die achtergrond-info! Een bikkel ben je hoor!

Ik vind alle foto’s erg mooi… maar die van vlinder springt er voor mij even uit nu :inlove:

Wat geweldig dat jij je kindje soms toch nog even kan aanleggen!

Vind je een bikkel hoor!

Ik heb bij mijn eerste ook aan relacteren gedacht, maar is niet gelukt helaas.

:clap: :clap: :inlove: :inlove: Prachtige foto’s.

Hier ook weer eens ons Jade aan de borst. :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove:

oooow karin, damn, ik zit hier een potje te smelten…wat lekker lief en klein en wat heb je hem al vast als een echte ervaren bv-er :inlove:

Dankje :oops: :oops:

Ben ook zo blij dat het goed gaat zo’n heerlijk moment met zijn tweetjes

Van mij even een foto van alweer een tijdje geleden helaas. Ik vond hem nog op mijn pc en wilde hem toch even showen.

Liefs Suzanne

Wat een prachtige foto’s :inlove: :inlove:

Suzanne, wat mooi meid! :inlove: :hug: :-*

Karin, ook hele mooie foto’s! :inlove:

Jaaaaaaaa ik mag eindelijk weer showen, deze beeb had wat meer moeite met de BV dan zijn broer Jayden maar ik heb em eraan gekregen !!! :dance: :dance: :dance:

Wooow Juul wat een mooie foto, ik smelt helemaal :inlove:

juul :inlove: :inlove: :inlove:

knap gedaan hoor…Finnley eindelijk aan de borst!!

@meissie wrote:

juul :inlove: :inlove: :inlove:

knap gedaan hoor…Finnley eindelijk aan de borst!!

Thnxx ik ben er ook helemaal trots op, ik zag het hele bv gebeuren aan me voorbij gaan en dat wou ik echt niet, ik ben ook echt happy dat het gelukt is :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap :dance: :-*

Wat een mooie foto!! Echt prachtig! Hij is zo alert. Wat een heerlijk koppie…smelt