hihi charmant!! Ik ben zo blij dat ik ze niet hoef te dragen :mrgreen:
Mooie foto’s hoor! Lief! :inlove:
ehum… :think: lek je niet dan???
Jee, wat goed hé!! :thumbup: Volledig live!! Knap van je. En ik heb heel lang gelekt hoor, dus ook altijd compressen in de buurt gehad.
@Andromaca wrote:
ehum… :think: lek je niet dan???
niet iedereen lekt melk…
Ik heb 10 maanden bv gegeven, zonder kv daarnaast bij te geven en heb nog nooit een kompres nodig gehad :thumbup: …
gr patricia
you lucky!
Ik haat het dat lekken…hoe komt het dan?? :think:
Ik mag eindelijk ook weer :inlove:
Het gaat zo lekker :inlove:
Ik heb bij Sofie enorm gelekt, maar Suus laat er steeds netjes 3 uur tussen zitten en dan schijn je minder last van stuwing en lekken te hebben, vertelde een verpleegster in het ziekenhuis.
Nee ik lek niet :mrgreen:
Het schijnt te maken te hebben met je afsluitspiertjes in je tepel. Daar kan je niks aan doen. Als ze sterk zijn dan sluiten ze goed af zodat je niet lekt.
Wat een lieve foto’s!!
ik heb slechte spiertjes dan
hehheheh :mrgreen:
wat een mooie foto :inlove: :inlove:
Hier ook plaatselijke regenbuien…dus ook niet zonder compressen.
Die spiertjes zijn waarschijnlijk net zo slap als mijn buikspieren :mrgreen: :shifty: .
Euh niet zo scherp, maar zooooooooooo cute :inlove:
@Mirretje2 wrote:
Ik mag eindelijk ook weer :inlove:
Het gaat zo lekker :inlove:
Ik heb bij Sofie enorm gelekt, maar Suus laat er steeds netjes 3 uur tussen zitten en dan schijn je minder last van stuwing en lekken te hebben, vertelde een verpleegster in het ziekenhuis.
:inlove: :inlove: mooie foto’s mirretje
Wat een mooie BV foto’s zucht en zwijmel… ik hoop bij een 2e in de herkansing te kunnen gaan ( mn mannetje krijgt nu gedeeltelijk afgekolfde melk ben aan het relacteren ). Tot die tijd spiek ik hier af en toe maar eens naar jullie mooie foto’s!
Oh en ik lees hier dat dat lekker komt door de sluitspiertjes die al dan niet sterk zijn?? Nou dan deden die van mij geen goed werk, ik kon het kompres nog niet weghalen of het liep d’r in druppels al uit.
Mir!
Leuk dat ik je hier even tegen kom.
wat een mooie foto’s zeg :inlove:
Ik moet vaak aan je denken, omdat we natuurlijk een kindje van dezelfde leeftijd hebben.
Ik vraag me dan ook wel eens af hoe het zou zijn om er nu een beeb bij te hebben.
Echte handenbinders die peuters/kleuters!
En ik vind het super dat je ondanks die drukte toch bv geeft!
Top! :thumbup:
veel succes met relacteren! go for it :thumbup: heb ik ook bij de eerste gedaan en het was gelukt!!
is goed hoor Mir!
Dat je het druk hebt geloof ik meteen!!
hihi ik wilde al zeggen: ken ik jou? Maar je had het tegen de andere Mir :mrgreen: :mrgreen:
hai dames
ik kom ook ff mee doen , en wat een mooie fotos heb ik langs zien komen echt onwijs lief :inlove: :inlove: en het vooraadje bv :shock: :shock: :shock: goed hoor hoe heb je dat gedaan ??
bijna 2 weekjes oud
net geboren
en deze vond ik zo leuk hahahah
mijn zoontje
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
oohhww natas wat moooooooooi