bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Prachtige badfoto :inlove: :inlove:

Hier altijd een voeding als we in bad gaan. :inlove: :inlove: Ze worstelt zich gewoon een weg naar mijn brosten en dan maar slurpen. Heerlijk. :mrgreen: :inlove: :inlove:

wat een prachtige foto`s staan er weer bij dames! :inlove:

aah tammie, die badfoto’s; prachtig!

Tammy, wat een leuke foto! En :shock: wat een krullenbol al!

@Tammy wrote:

Vond deze zo speciaal, wilde het even delen.

Lekker samen in bad. Was de eerste keer dat ik in bad gevoed heb, maar ging prima.

De kleine meid vond het erg gezellig en genoot er echt van.

Wat een cutie en wat een bos haar !! :shock: :inlove: :inlove:

Aaaaaah dat beebje en de poes ernaast :inlove:

Kan niet wachten tot ik weer mag BV-en !! :lol: :smiley: :lol:

Oké, het is dan geen baby aan de borst foto, maar ik ben helemaal in de wolken over mijn kolfvooraadje. :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga binnenkort terug werken en van Lucas ben ik gestopt met bv hiervoor. Nu wil ik doorzetten en ben dus gelijk begonnen met invriezen. Van potjes tot flesjes tot ijsblokjes. :mrgreen:

Nu nog hopen dat het kolven op het werk wil lukken, aangezien ze dat in België niet echt voorzien. :roll: MAAR … we gaan ervoor al offer ik al mijn eigen pauze op. :thumbup:

:clap: :clap: :clap: :clap:

:shock:

goed bezig! :clap: :clap: :clap:

nog ff en je moet er een vriezer bij nemen :mrgreen:

Oooh hahaha Ilse, wat goed! :lol: :thumbup: :clap:

Thanks

Wauw Ilse, wat een geweldige voorraad! :smiley: :thumbup: :dance:

Nieuw spelletje van de oudste 2 dames; borstvoedinkje spelen :think: :shifty: …

:inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik geloof dat er iemand een grotere vriezer nodig heeft :mrgreen: Goed hoor! :clap: :clap:

Ach gossie! Wat een lieve foto’s van de dames :inlove:

http://www.youtube.com/v/ghoycytFYi0

Filmpje van ons :mrgreen:

hoe lieeeeeeeeeeef :inlove:

wow wat een mooie foto’s :inlove:

die poes en de baby :inlove:

en ilse met megavoorraard bv :clap: (hoe heb je dat gedaan?? ja kolven dat snap ik, maar wanneer, hoeveel en alles??)

tamara met amy in bad :inlove: wat een geweldige foto’s!! en wat lijkt amy daar veel groter zeg!!! :shock:

@Amy82 wrote:

en ilse met megavoorraard bv :clap: (hoe heb je dat gedaan?? ja kolven dat snap ik, maar wanneer, hoeveel en alles??)

Ik kolf één keer op een dag. Gewoon de borst die ze 's ochtends niet drinkt. :wink: Meestal heb ik zo'n 160 cc. De ene keer gaat het in een potje of flesje en de andere keer maak ik er ijsblokjes van. Zo kan ik binnenkort bijvullen tot het gewenste aantal cc's. :wink:

en nog een mijlpaa voor mij… 7weken! EN ik geef GEEN flesjes meer, volledige BV! :inlove:

ps…noteer op het hoekje mijn borstkompres :mrgreen: :oops: