bv foto momenten met elkaar delen deel 2

ik mag me hier aan sluiten, ons meiske Ella aan de borst!!! anderhalf uur na de keizersnede…

twee dagen later, ons Ella is een heus natuur talent, ze hapt goed en drinkt goed!

ben erg trots!!! ons meisje is nu zes dagen oud en de bv loopt meer dan goed, ze komt goed aan en is lekker tevreden.

Ella… NATUURTALENTJE… :inlove: :inlove: :inlove: mooie foto hoor… zo puur he, na de geboorte… :inlove:

zucht, hoe mooi zeg! :thumbup: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: Prachtige foto’s!

En dat katje :o drinkt die echt? Das grappig :smiley:

neeeeeeeeee hahah! De vrouw van de catterij waarvan die komt dacht het ook en was bezorgd! Hahahah!Nee, die melkt altijd op een dekentje,j en toen kwam op mij…die pijama bloes is grijs en zacht als zijn mama…en kom heel toevallig bovenop de borst, dus mijn man pakte snel de camera :inlove:

Mijn Suusje :inlove:

(Beetje ruis op de foto… had mijn ISO nog te hoog staan :wall: )

woooow mooie foto mirretje :inlove: ze lijkt veel op thomas

wat een lieve foto’s :inlove:

mooie foto’s zeg…zucht :inlove: Ik kan ook niet wachten tot beebje aan de borst kan drinken hier… :mrgreen:

Mijn eerste keer BV in het openbaar. Nu al weer 5 maanden geleden en het gaat nog steeds goed!

Super foto! :thumbup:

Hier mijn momentje van net :inlove:

@MarVin wrote:

Mijn eerste keer BV in het openbaar. Nu al weer 5 maanden geleden en het gaat nog steeds goed!

haha dit vind ik echt een grappig plaatje. jouw kindje lekker aan het drinken, die wc’s op de achtergrond, en die vrouw naast jou (de oma?) die er honger van krijgt en in haar tas graait of er ook nog voor haar iets te snoepen is. topplaatje!

@fiep klophout wrote:

@MarVin wrote:

haha dit vind ik echt een grappig plaatje. jouw kindje lekker aan het drinken, die wc's op de achtergrond, en die vrouw naast jou (de oma?) die er honger van krijgt en in haar tas graait of er ook nog voor haar iets te snoepen is. topplaatje!

Bedankt! Ik vond hem zelf ook erg grappig en ja dat is inderdaad de oma en de andere kant de opa. Het gezin ernaast kende we niet maar waren wel erg gezellig om mee te kletsen. Dit was tijdens de tallship race in Den Helder. We zaten hier op de dijk naar de boten te kijken. We zaten best ver voor de wc's maar ik lijk er bijna tegenaan te zitten op de foto (we hoefden iedergeval niet te rennen als we moesten :lol: )

Die buitenfoto is echt geweldig ! Zo hoort 't (voor mijn gevoel dan !)

Geen foto maar een fimpje van m’n manneke aan de borst.

Ik word helemaal :inlove: elke keer als ik ernaar kijk ! :inlove:

Die ogen en lange wimpers van Daimy :inlove:

Lief Donna :inlove:

En alle andere foto’s zijn ook super!

O wat lief, die lekkere spekbeentjes!!! :inlove:

Ik wil ook graag een foto met jullie delen van mijn ventje aan de borst. Hij is hier twee weekjes jong, woog bij zijn geboorte 4200 gram, is afgevallen tot 4055 en weegt nu alweer 4660 gram! :inlove:

:inlove:

Ha ha, die buitenfoto :mrgreen: , zover ben ik nog niet :shifty:

:inlove:

:inlove: mooie foto Amy