Buzzer 2011

Wij krijgen hem ook vandaag, ben heel erg benieuwd maar als ik het zo op de site las is het een ideaal om de plenty easypull in huis te hebben :thumbup:

Jaaaaaa ik heb 'em :dance:

Ga ook eens kijken voor zo’n sticker. En eens een plekje zoeken waar ik hem op ga hangen. Dat gaat hier nog lastig worden :think:

Hier is de postbode nog niet geweest, zal straks wel komen en anders maandag. Er gaat iig 1 Plenty naar mijn ouders en ze krijgen een mooie pioenrozensticker van een pioenroos uit hun eigen tuin om hem te pimpen opgestuurd. :mrgreen: Die van mij wordt hoe afgezaagt een Casper met frambozentoet. :lol:

maar ja kan toch maar 1 sticker bestellen?

Per adres… :angel: ik heb gewoon netjes het adres van mijn ouders ingevuld. 8) Volkomen legaal en volgens de regeltjes. :mrgreen:

@Rhiannon wrote:

Per adres… :angel: ik heb gewoon netjes het adres van mijn ouders ingevuld. 8) Volkomen legaal en volgens de regeltjes. :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:

heb hem net binnen gekregen, en vind de zilveren en zwarte zo ook al mooi genoeg, zonder sticker erop :mrgreen:

Ik heb hem ook binnen, ga zo eens kijken voor een leuke sticker!

ik krijg hem nog, maar… erg hebberig, de sticker al wel besteld, er zijn er maar 3000 gratis :oops: K heb een erg leuke foto met juul met grote hoed op, lekker aan het eten is.

Ik kan niet wachten tot ik hem heb. Zou dat papier als je wat hebt opgeveegd bij het oud papier mogen?

ik wil eigenlijk wel weten voor wat voor een prijs de 2 buzzees de easypull kunnen kopen mochten ze belang hebben…

En natuurlijk wij zelf

Want bij mn vorige buzz de sonicare was het iets overzichtelijker…

Daar stond in de brief dat je buzzees hun email enzo moesten doorgeven

Met deze buzz kan ik het echt nergens vinden

Ze zullen ook wel niet gratis zijn denk ik

@San 27 wrote:

ik wil eigenlijk wel weten voor wat voor een prijs de 2 buzzees de easypull kunnen kopen mochten ze belang hebben…

En natuurlijk wij zelf

Want bij mn vorige buzz de sonicare was het iets overzichtelijker…

Daar stond in de brief dat je buzzees hun email enzo moesten doorgeven

Met deze buzz kan ik het echt nergens vinden

Ze zullen ook wel niet gratis zijn denk ik

:think: volgens mij wel gratis toch?

Er zitten ook 10 (dacht ik) kaarten bij die je uit kunt delen zodat andere mensen een easypull voor 5 ipv 10 euro bij de Blokker kunnen kopen :thumbup:

bedoel je dat ze gewoon 3 easypulls opsturen en dat je ze mag houden bij wijze van :slight_smile:

@San 27 wrote:

bedoel je dat ze gewoon 3 easypulls opsturen en dat je ze mag houden bij wijze van :slight_smile:

Ja, er zaten er gewoon 3 in de doos waarvan we er 2 uit mogen delen, plus dan die kaarten met korting voor andere belangstellenden.

Dus dit keer niks terugsturen dus gewoon houden

En je mening enzo buzzen op de ontdekjeplekje forum :thumbup: :smiley:

hmmm hij is hier nog niet binnen.

Ga denk ik ook maar gelijk een sticker bestellen

bedenk opeens hoe de afmeting is van een rol keukenpapier… hoop dat het wel dezelfde hoogte is, dat plenty niet de rollen een cm korter heeft oid zodat de goedkope rollen niet passen!

hij hangt ier, en ook al in gebruik :dance:

Ik heb m ook net binnen gekregen…en hebben m meteen opgehangen!

en hier ook de doos net binnen.

Zelf de metallic natuurlijk gekozen :lol:

Morgen mijn moeder eens vragen welke ze wil… ik gok de witte.

Dus dan nog een ‘gek’ vinden die de zwarte wel wil.

Ach pimpen ze die eventueel maar met een sticker.

Ik vind die metallic zo juist mooi, dus ga geen sticker bestellen.

Moeten nu nog wel een hangplek vinden.

Wij hebben namelijk nu een staande keukenrol en dus niet gewend dat er iets hangt in de keuken… net al wel even op wat plekjes gehouden, maar nog niet echt een plek gevonden waar we het echt mooi vonden staan :think:

Jullie ook allemaal aan het buzzen? Ik doe ook mee! De plenty zou vandaag binnen moeten komen, ben benieuwd!

Ik ga ook wel alvast een foto bestellen! Hihi, is dat hebberig? Voordat de plenty binnen is?

Groetjes!

ik heb alleen een foto besteld voor mijn moeder. krijgt die de witte, met foto, en kan mijn zusje de zwarte krijgen. hier hangt de metallic na even getwijfeld te hebben of we e metallic of de zwarte wilden. :slight_smile:

ik vind hem zonder foto eigenlijk al mooi, en denk dat het met foto alleen maar drukker/rommeliger wordt, dus ik laat hem zo.