een nieuwe soort shampoo dat je haar hydrateerd en versterkt.
Ik geloof er meestal geen drol van… Want de meeste werken niet bij mij en ik heb echt kansloos haar.
Vind het sowieso leuk om te buzzen…
Ik heb best veel gebuzzed moet ik toegeven…En de shampoo na de Jhon frieda is altijd leuk!! Ben benieuwd of hij ook zo lekker ruikt!
Ik wil weer eens iets te eten buzzen :mrgreen: :drool:
ik snap er geen drol van :mrgreen:
mag al bijna een jaar telkens een poll invullen…
en ik hoor en ik zie niks meer…
:think:
Wat doe ik dan fout ???
laatste poll was van de haarverzorging…
@mamaMarije wrote:
@Mutsie86 wrote:Ik wil weer eens iets te eten buzzen :mrgreen: :drool:
:lol:
Ja dat soort dingen krijg ik dan :lol: schoonmaken heb ik een hekel aan, mijn haar zit zo simpel dat ik binnen 1 minuut klaar ben, hou niet van haren verfen of uren mijn haren te wassen en dat helemaal te beschrijven :oops:
En eten is wel aan mij besteed :oops:

Ik wil eigenlijk ook wel buzen, als ik het goed heb krijg je ook extra punten ofzo als je iemand aan meld. Dus als iemand mij aan wil melden stuur me dan even een pb zodat ik weet wat ik moet doen.
nooit van gehoord dat je extra punten kan krijgen…Ik wil je anders wel een link sturen hoor kunnen we het uitproberen :mrgreen: :thumbup:
Als het goed is is het Easypullpakket morgen binnen :dance:
@Muiz wrote:
ja ik kreeg de mail ook net.
Zal in het weekend eens nadenken over 2 ‘slachtoffers’ om een rol te testen. Zal vast net als met de Sonicare niet al teveel moeite gaan kosten.
Hier is ie ook onderweg :dance: :dance:
Hier ook!!!
Ik ben benieuwd.
ja hier ook een mail gehad!!
Hier zou de easypull ook vandaag aankomen. Eens kijken waar we dat ding gaan hangen, keuken is niet al vol ofzo! :mrgreen:
:dance: hier komt ie als het goed is ook vandaag! Gister al een sticker voor m’n ouders besteld, ben heel benieuwd hoe de easy-pull er dan uitziet…
@Muiz wrote:
Hier als het goed is ook vandaag.
Toen ik reageerde stond er dat het vol was, maar kreeg gister toch een mail dat hij onderweg is… :dance:
@Jiska wrote:
:dance: hier komt ie als het goed is ook vandaag! Gister al een sticker voor m’n ouders besteld, ben heel benieuwd hoe de easy-pull er dan uitziet…
wat voor sticker? :think:
@knipoogje1983 wrote:
@Jiska wrote::dance: hier komt ie als het goed is ook vandaag! Gister al een sticker voor m’n ouders besteld, ben heel benieuwd hoe de easy-pull er dan uitziet…
wat voor sticker? :think:
Dat vraag ik me ook af?
@knipoogje1983 wrote:
ik heb het gevonden:
http://www.ontdekjeplentyplekje.nl/

Lijkt me echt helemaal leuk, je eigen unieke easypull :inlove:
ik ontvang hem ook vandaag!!
en ik heb een sticker besteld!! man en dochter met een enorm vieze mond… zoo leuk!!