Buzzer 2011

ik mag ook de easy pul buzzen!! lijkt me erg handig want de keukenpapier zwerft hier altij overal en nergens dus op 1 plek is wel beter!!

Iemand net tv al geïnstalleerd? Hier zijn we nog niet laaiend enthousiast. We krijgen de Duitse taal er niet goed af en de afstandsbediening is erg traag! Nog meer mensen last van?

Mag ook al maanden niks meer buzzen. Laatse keer is meer dan een jaar geleden. Heb wel nog 2 keer een reactie achtergelaten, maar verder niks meer gehoord.

Hier ook de Easy Pull… de eerste buzz weer na de Sonicare. Leuk! En ik heb de haarpoll en de sportpoll ingevuld. Ik ben benieuwd of daar nog wat uitkomt.

Hier de haarpoll ingevuld.

hier ook de haarpoll ingevuld… En mag de listerine doen via Inside!!

@nachtvliinder wrote:

hier ook de haarpoll ingevuld… En mag de listerine doen via Inside!!

Wat is Inside? Is dat ook zo’n testprogramma zoals Buzzer?

[edit] al gevonden én gelijk ingeschreven! Lijkt me leuk :smiley: [/edit]

Ik mag ook de Listerine doen van Insiders.

@juudje1985 wrote:

Jaaa ik mag hem ook gaan buzzen…

ik ook :dance:

ik heb sinds in me voor een half jaar geleden heb aangemeld nog nooit mogen buzzen…

@Pitje27 wrote:

ik heb sinds in me voor een half jaar geleden heb aangemeld nog nooit mogen buzzen…

hier heeft het een jaar geduurd voor ik mijn eerste buzz mocht doen… deze voor easy pull is de 2e (1e die ik mocht doen was de philips sonicare).

Is er iemand tevreden over die NETTV.?

Wij ja… ik vind het niet zo, handig die youtube iets, die gebruiken we veel.

Maar meer niet. Ik zou hem zelf niet aanschaffen.

hier zit hij alweer in de doos om retour te gaan :oops: :mrgreen:

Bij mij staat easypull als campagne waar ik aan mee doe! :dance:

hier haarpoll ingevuld,

Ik mag ook weer buzzen hoor :mrgreen: de easypull! Ik mag steeds meedoen, echt te leuk!

Manlief doet mee aan de easypull en ik mag de SYOSS doen! :mrgreen:

:dance: manlief mag EasyPull doen, ben zo benieuwd!! Wordt zijn allereerste Buzz, is nog geen maand aangemeld…

Syoss… hm… heb er weleens shampoo van geprobeerd, maar ben er eerlijk gezegd niet zo enthousiast over :oops: Of mag je iets anders dan de shampoo buzzen??

En tegelijkertijd met de plenty easypull mag ik mee doen met de SYOSS campagne :thumbup:

@Mama_jeanet wrote:

En tegelijkertijd met de plenty easypull mag ik mee doen met de SYOSS campagne :thumbup:

Hier ook! Ben benieuwd…