Buzzer 2011

Hier ook :dance: lijkt mij ontzettend handig :dance:

@San 27 wrote:

Hier gaan we ook de easy pull buzzen :dance: :dance:
hier ook :thumbup:

@Mama_jeanet wrote:

@San 27 wrote:

ik ook !! :clap:

Hier ook aan de easypull, dat gaat vast wel lukken met 11 katten die er alles aan doen om het hier een zo groot mogelijke wanorde te maken :mrgreen:

@petra85 wrote:

@Mama_jeanet wrote:
@San 27 wrote:

ik ook !! :clap:

ik ook!!!

En ik ook, lijkt me een erg handig ding!

Ik las dat je hem ook vast kan plakken Mamarije, idd beter voor de tegeltjes!

Ik ook!

Heb het ding al een gezien en gebruikt en het is inderdaad erg handig. Al zijn de rollen wel erg duur ivh tot de gewone keukenrollen.

maar als het hier voor de snotneuzen goed werkt, ben ik om :thumbup:

Jaaa ik mag hem ook gaan buzzen…

Heb al maanden niets meer gehoord van buzzer…mag nooit meer wat buzzeren…beetje jammer!

Raar zeg El… hier ook de easypull en ga hem dus idd ophangen met van die wandstrips die er zo weer afkunnen weet zo even het merk niet. :oops:

Ik snap er helemaal niks van, heb nog eens weer op de site gekeken…snap echt niet hoe het werkt hoor… :oops:

ik mag hem ook buzzen. lijkt me erg handig!! :dance:

Geloof dat ik het inmiddels begrijp…maar dan krijg ik een mail… vragen beantwoorden, klaar. Staat er voltooien heeft geen zin want het is al vol… :roll: :wall: Waarom krijg ik die mail dan nog ?

@Rhiannon wrote:

Raar zeg El… hier ook de easypull en ga hem dus idd ophangen met van die wandstrips die er zo weer afkunnen weet zo even het merk niet. :oops:

laat je het nog even weten, want ik wil idd een constructie die weer van mijn tegels af kan mocht het niet bevallen of ik het toch te duur in gebruik vinden oid.

Het kan wel praktisch zijn, maar mijn keuken hoeft niet naar zijn grootje natuurlijk. Die was iets duurder als die dispenser van de Easypull ook denk ik :lol:

hoop wel op een zilverkleurige ivm in stijl met de keuken hoor… nog wensen ook he :mrgreen:

Heel KoK aan de easypull :mrgreen:

Ik ook :dance:

Wel handig met een knoeiende peuter, spugende baby en kotsende kat

8)

Marije in de bouwmarkt bij de pritt/pattex dingen hangen ze iig. Oooh zo erg he, heb ze al jaren in huis en nog de naam niet weten. :wall:

Heb er zelfs de rookmelders mee opgehangen. :lol: Wel de brede variant kiezen die kan tot 1,5 kilo aan, dus 2 stuks erachter en hoppa 3 kilo wel handig als je ook eraan wilt kunnen trekken denk ik. :wink:

En heel erg maar ik hoop ook op een metalenvariant. :angel:

Volgens mij zijn ze van TESA

Jaaaaa Tamma jij roeleert!! Powerstrips heetten ze! Thnx :-*

Wij mogen hem ook buzzen, heb zojuist op voltooien kunnen klikken :dance:

Ik mag ook eindelijk weer een keer buzzen… :dance: