Ik zal nog even positief buzzen over Phillips .
Ik heb eind 2009 de sonicare healthy wihite gebuzzt, en hem ook gekocht.
Hij heeft het nu alleen begeven, de aandrijfas wiebelt alle kanten op.
Ik gebeld met Phillips en krijg zonder problemen een nieuwe tandenborstel opgestuurd :thumbup: . De oude hoeft niet meer teruggestuurd te worden.
Nou, super service hoor, was al bang voor allerlei problemen eerlijk gezegd.
zo die van mij heeft het ook begeven de sonicare… al tijdje terug…
ik denk dat ik ook eens even een belletje eraan waag… vond het al zo snel dat die kapot ging
Beiden de sportpoll ingevuld, en manlief staat als kandidaat voor de net -tv campagne! :mrgreen:
ERn bij insiders mochten we ons beiden inschrijven op een buzz voor mondwater van listerine, dus wie weet
Ook hier de sportpoll ingevuld. Ben benieuwd.
En insiders ook ingeschreven voor mondwater.
@oessie wrote:
zo die van mij heeft het ook begeven de sonicare… al tijdje terug…
ik denk dat ik ook eens even een belletje eraan waag… vond het al zo snel dat die kapot ging
Heb je die brief nog die je toen als garantiebewijs hebt gekregen?
Die moet je namelijk wel even scannen en uploaden uiteindelijk.
Maar je kunt gewoon eerst bellen.
Hier ook de sportpoll ingevuld. Ben benieuwd of het wat ‘oplevert’.
Ik gebruik de sonicare trouwens nog met veel plezier.
@mamy wrote:
Beiden de sportpoll ingevuld, en manlief staat als kandidaat voor de net -tv campagne! :mrgreen:
ERn bij insiders mochten we ons beiden inschrijven op een buzz voor mondwater van listerine, dus wie weet
Hier psies hetzelfde! Ben wel benieuwd naar net tv!
wat is insiders?
Joepieeeeeeeeeeeeeeee wij mogen de Philips Bleuray Speler met Philips NetTV buzzen… Het pakketje is onderweg…
Ik mag een sportdrank van isostar buzzen EN meedoen met de isostarestafette! (google maar eens). Het maakt niet uit wanneer die dag, hoe, waar of met wie. En je helpt er enorm mee!
wij zijn niet enthousiast over de philips net tv , we hadden verwacht dat ons ziggo kaartje er in kon maar helaas kan dat niet. Rtl gemist kunnen wij wel kijken maar uitzendinggemist ned 1,2,3 niet heel vreemd
Maar waarschijnlijk gaat hij terug
weet iemand wat je ervoor moet betalen als je hem houdt?
Vandaag NET TV binnengekregen.
Straks even aansluiten.
Ik vind er niet veel aan…(dat Net tv)
net tv is hier niet aangekomen en de track en trace code werkt voor geen meter, dus we wachten woensdag even af en anders eens contact opnemen
hier net uitnodiging gekregen om de plenty easy pull poll in te vullen en kon hem voltooien.
Dus mag meedoen aan mijn 2e buzz :thumbup:
@mamaMarije wrote:
hier net uitnodiging gekregen om de plenty easy pull poll in te vullen en kon hem voltooien.
Dus mag meedoen aan mijn 2e buzz :thumbup:
Ik mag ook mee doen met deze buzz. Lijkt me erg handig. Ik ben gastouder en er gaat hier heel wat papier doorheen op een dag.
jaaah ik ook… lijk t me enorm handig!! :dance:
lijkt me ook erg handig, maar wil wel op voorhand zeker weten dat de houder eventueel zonder beschadigingen aan mijn tegeltjes er weer af kan als ik na een tijdje minder enthousiast blijk te zijn…
Niet dat je dan verplicht wel dat ding moet laten hangen omdat het er anders niet meer uit ziet :o
Ik mag ook de plenty easy pull buzzen :dance:
Hier gaan we ook de easy pull buzzen :dance: :dance: