Buzzer 2011

En dan hier weer verder :slight_smile:

Dán hier maar :angel:

Roy heeft net de poll gehad van de philips net tv.

Hij vroeg zich af, of hij hem nu ook krijgt hij staat wel bij campagnes waar hij aan mee doet?

Hier net de sportpole ingevuld :thumbup:

Hier ook de sportpol. Maar ik ben niet zo’n sporter, dus ik moest op het meeste nee antwoorden. De buzz zal dus wel aan mij voorbij gaan denk ik…

Ik ook de sportpoll maar ondanks dat ik hem kon voltooien zal ik niet meedoen denk…

heb de sport poll ingevuld en ERwin mag meedoen met philips net tv :dance:

@Coba wrote:

Hier ook de sportpol. Maar ik ben niet zo’n sporter, dus ik moest op het meeste nee antwoorden. De buzz zal dus wel aan mij voorbij gaan denk ik…

idem

Hier ook de sportpoll ingevuld, maar ik heb echt geen flauw idee hoe het dan verder werkt want heb nog nooit gebuzzd…

Zou iemand me uit willen leggen of ik nou gewoon moet wachten, of dat ik nog iets anders moet doen???

tja ik ben op zich wel een sporter… nu even niet :wink:

Maar ik doe niet 1 van de genoemde sporten EN ik doe niet aan duursporten. Dus dat zal wel geen buzz opleveren denk ik :lol:

meld

k heb heel veel gebuzd, veel ingestuurd, maar nu mag ik opeens al lange tijd niet meer… :cry:

ik heb ook de sportpoll gehad, maar het enige wat ik doe ik zwemmen en de crosstrainer. maar niet op de manier zoals ze in de pol vroegen, dus verwacht er niets van

Ik word ook al maanden niet meer gevraagd. Snap er niks van. Sommigen doen bijna aan iedere campagne mee en ik al maanden niet meer. Af en toe stuur ik nog wel eens een algemeen buzz rapport maar dat werkt ook niet blijkbaar.

Sportpoll is meer als interesse poll, om je profiel te verbreden.

Uit deze sportpoll verwacht ik ook geen buzz te krijgen. Doe absoluut niet aan duursporten. We wachten weer af tot de volgende poll.

Ik heb ook de sportpoll invullen, ik kon niet veel invullen, maar toch wel het korfballen, en ook favoriete merk, dus niet veel, maar wel wat ingevuld. Ik ben benieuwd of er wat uit komt.

@Karin1981 wrote:

heb de sport poll ingevuld en ERwin mag meedoen met philips net tv :dance:

zo mazzelaar :mrgreen:

meld

Enne philips net tv… was da?

Sportpoll sla ik maar over en mijn man ook.

Philips tv die willen wij ook!!!

Hier ook de sportpoll gehad, maar doe niet aan sport dus heb hem niet ingevuld :snooty: