bedenk opeens hoe de afmeting is van een rol keukenpapier… hoop dat het wel dezelfde hoogte is, dat plenty niet de rollen een cm korter heeft oid zodat de goedkope rollen niet passen!
hij hangt ier, en ook al in gebruik :dance:
Uhm, er passen geen gewone keukenrollen in hoor. Er moeten echt navullingen in van easy pul, dus van die rollen die van binnen uit afrollen…
Ik heb hem ook binnen! Alleen waar ik hem ga hangen? Ik kan wel 12 plekken bedenken, maar wat is praktisch? Aan mijn arm denk ik, haha! Met mijn omgooi en ondersmeermonstertjes! In de keuken is praktisch, maar met mijn drie-en-een-half-jarige zou het ook handig zijn als ze er bij zou kunnen!
Hmmmmz!
Wat een heerlijk lekker domme dingen om over na te denken! Heel anders dan de normale dagelijkse kost! ;)!
bedenk opeens hoe de afmeting is van een rol keukenpapier… hoop dat het wel dezelfde hoogte is, dat plenty niet de rollen een cm korter heeft oid zodat de goedkope rollen niet passen!
hij hangt ier, en ook al in gebruik :dance:
Uhm, er passen geen gewone keukenrollen in hoor. Er moeten echt navullingen in van easy pul, dus van die rollen die van binnen uit afrollen…
keukenrol kan je ook van binnenuit laten rollen hoor, moet je de koker eruit trekken, dan rolt tie zo van binnen af.
hmm… wel balen… heb npg geen idee wat de rollenv an plenty kosten
Hier zijn ze gisteren ook binnen gekomen. We wilden eerst de metallic houden maar die vonden we toch niet zo mooi staan. We houden nu de witte. Die valt ook niet zo op tegen een witte muur. We wilden heb perse niet met de plakstrip ophangen dus hij moest wel aan de muur en toen we hem wilde ophangen bleken er al drie gaatjes (wel door ons dichtgesmeerd) te zitten die precies klopte voor de easy pull :lol: Heel handig!
De zwarte gaat naar mijn moeder denk ik en de metallic naar mijn buurtjes.
Hoe krijg je het zo dat er zo’n heel stuk uitsteekt? Hier scheurt hij precies bij de rand af en moet je er half met je hand in om een stuk af te scheuren, niet echt lekker!
Ik heb trouwens de zwarte (scheef) in mijn keuken hangen! De andere twee, geen idee? Niemand heeft interesse want ze hebben allemaal al slechte ervaringen met het ding en willen hem niet meer! Hmmmz… Denk dat ik er een aan mijn nichtje ga aansmeren, die heeft net een pup dus dat is vast handig!
Hoe krijg je het zo dat er zo’n heel stuk uitsteekt? Hier scheurt hij precies bij de rand af en moet je er half met je hand in om een stuk af te scheuren, niet echt lekker!
Ik heb trouwens de zwarte (scheef) in mijn keuken hangen! De andere twee, geen idee? Niemand heeft interesse want ze hebben allemaal al slechte ervaringen met het ding en willen hem niet meer! Hmmmz… Denk dat ik er een aan mijn nichtje ga aansmeren, die heeft net een pup dus dat is vast handig!
Groetjes!
Waar woon je in N-H? Anders wil ik wel zo aardig zijn hoor :mrgreen:
Groetjes!
Dat gebeurde mijn man ook vanochtend. Ik heb hem net zelf voor het eerst gebruikt. Dochterlief had een vieze snoet :mrgreen:
Ik had er geen probleem mee.
Heb mijn man verteld dat ik een betere trektechniek heb
Wij hebben ook (nog) geen problemen met het afscheuren. Als je gewoon recht naar beneden trekt tot je een groot genoeg stuk hebt en hem dan opzij trekt gaat het hier prima.
Ik vind hem nu al fijn. Handig met alle snotneuzen van de oppaskids.
Ik mag hem ook buzzen. Tot nu tot nog geen problemen met het eruit trekken gehad. Vind hem zelfs wel handig.
Wat betreft de plakstrip aan de achterkant. Ik herken dus niet dat als hij er eenmaal op zit hij er niet meer af te krijgen is (of heb ik de tegeltjes niet goed genoeg schoon gemaakt?)