Buzzer 2010

Ik heb net de eindpoll van MeiAsia gedaan…

Ben benieuwd wat we straks weer gaan buzzen… Al had die wokblokjes ook wel lekker geweest. BEn dol op wokken

Wij mogen nu ook de pedigree souplesse buzzen !

Voor de hond!

wij ook die van pedigree :dance: :dance: :dance: :dance:

Wij ook :dance:

ik ook al! heb net die wokblokjes! :shock: krijg het nog druk met buzzer :mrgreen:

@Elmo wrote:

ik ook al! heb net die wokblokjes! :shock: krijg het nog druk met buzzer :mrgreen:

Haha hier hetzelfde :mrgreen:

Heb me al een tijdje aangemeld maar mag nog niets buzzen :roll: :cry:

we wachten nog wel verder dan :stuck_out_tongue:

Heb net ook alles ingevuld voor pedigree, ik buzz ook de wokblokjes, flauw voor diegenen die beiden niet mogen doen. Maar ik vind het wel leuk!

Ooohh die pedigree zou mijn hondje Buffel ook wel heel graag buzzen :frowning:

Hier ook de wokblokjes en de pedrigree tegelijk !

Vind het wel leuk , iets voor de hond !

Ik vind de wok blokjes wel lekker hoor en jullie???

Heb een reactie geplaatst op de buzzer site en daar blijft het nu denk ik bij. Heb alleen maar positieve reacties gehad eigenlijk. Zelf vinden we de knoflook het lekkerste en de mild het minst.

Mijn vriend kreeg een uitnodiging voor de vuilniszakken en daar mag hij aan mee doen.

@Jane_S wrote:

hier nog iemand die ‘rustig’ afwacht hoor… of zich anders lekker weer gaat afmelden :oops:

@mamaMarije wrote:

@Jane_S wrote:

hier nog iemand die ‘rustig’ afwacht hoor… of zich anders lekker weer gaat afmelden :oops:

misschien doen we iets verkeerd? :roll: :lol:

@Jane_S wrote:

@mamaMarije wrote:
@Jane_S wrote:

misschien doen we iets verkeerd? :roll: :lol:

Als jullie het weten, vertellen jullie het mij dan ook ;)? heb 1 uitnodiging gekregen maar mijn kleintje was nog geen 3 maanden dus ging het toch niet door :frowning:

Mijn vriend is nog niet zo lang lid en heeft nu dus de eerste buzzer gekregen…de vuilniszakken.

Dit is voor mij de 2e keer. Heb 1x blue wonder mogen buzzen en nu de wok blokjes

Ik heb een tijd geleden die huisdierenpoll ingevuld maar nooit niets meer van gehoord?

Verder is het vrij rustig met Buzzer bij mij…

Mijn moeder mag geurende vuilniszakken gaan buzzen.

Dat bedrijf stond ook op de HH beurs. Er waren echt 2 kampen; of je vond het de uitvinding van de eeuw of echt vreselijk :sick: :sick:

Ik kreeg het er zelf enorm benauwd van :silenced: Ach gelukkig hoef je niet de hele dag boven zo’n zak te hangen :wink:

owwww dat lijkt me dus echt een uitvinding! geurende vuilniszakken!!!

helaas mag ik die niet buzzen

@zonnetje01 wrote:

Ik vind de wok blokjes wel lekker hoor en jullie???

Heb een reactie geplaatst op de buzzer site en daar blijft het nu denk ik bij. Heb alleen maar positieve reacties gehad eigenlijk. Zelf vinden we de knoflook het lekkerste en de mild het minst.

Mijn vriend kreeg een uitnodiging voor de vuilniszakken en daar mag hij aan mee doen.

ik vind de wokblokjes ook best lekker! laatst een half blokje mild door een omelet gedaan :drool: en kruidig door gewokte boontjes, jummie!

Ik heb m’n eerste campagne te pakken: 2B-fresh afvalzakken.

Ben benieuwd!