Buzzer 2010

het is al even 2010 he :wink:

nou maar hopen dat we in het nieuwe jaar snel weer iets mogen buzzen!! :pray:

Vanavond voor het eerst NaturNes :dance:

Hopelijk snel weer eens een leuke buzz na het invullen van de huisdierenpoll :mrgreen:

Ik heb nog steeds niets gehoord nav de huisdierenpoll, iemand anders wel?

nee hier ook nog niks gehad!!!

hoop snel iets voor de katten te mogen buzzen :mrgreen:

nee heb ook nog niets gehoord, maar ook nog niet van de boodschappenpoll.

Heb de boodschappenpoll en de huisdierenpoll ingevuld maar nog niets gehoord. Kan wel even duren. Wachten rustig :angel: af.



Mijn laatste buzz was chocodreams :drool: Heerlijk maar ik ga ze vooralsnog niet zelf kopen (wil juist beetje afvallen). :shifty:

Jasmijn heeft nu 2 dagen wortels op en ze vindt het heerlijk :inlove:

Mond gaat wagenwijd open en ze wordt boos als het té lang duurt :angel:

Goeie tip Vic, ik zag leuke aanbiedingen op de 9maandenbeurs dus maar even kijken of het dan nog 2,5 mnd houdbaar is :smiley:



(en moeten we eerste hapjes trouwens niet showen :naughty: :mrgreen: )



:-*

heel veel voedingen zijn tot november 2010 houdbaar, maar een paar tot maart :think:



Vic je meisje alweer 6 maand :shock: :shock: :inlove: :inlove:

Niemand die de sonicare terugstuurd ? :think: :angel:

hoe zit het met antwoorde hoe je het eten vindt? hoe moet dat? iemand tips

Yeah :dance: Ik mag meedoen het Maggi Wokblokje buzzen.

Ziet er smakelijk uit :drool:

Karin, je moet gewoon regelmatig een buzzrapport invullen.





Nou, wij hebben zelf ook een paar van die prakjes geprobeerd. De voeding vanaf 4 maanden is redelijk ok. Maar de voedingen die daarop volgen vind ik, qua structuur, echt prut. Wat een dunne, soeperige toestand zeg. Ik heb er tot nu toch nog niet echt lovende kritieken over gehad en ik ben dus zelf ook niet echt enthousiast. Jullie?

@~Marion~ wrote:





Nou, wij hebben zelf ook een paar van die prakjes geprobeerd. De voeding vanaf 4 maanden is redelijk ok. Maar de voedingen die daarop volgen vind ik, qua structuur, echt prut. Wat een dunne, soeperige toestand zeg. Ik heb er tot nu toch nog niet echt lovende kritieken over gehad en ik ben dus zelf ook niet echt enthousiast. Jullie?








:thumbup: eens…

Substantie is uhm vreemd… Arbër heeft nu 4 verschillende smaken gehad, waarbij ook alleen de wortel (4mnd) in de smaak viel. De rest gaat er gewoon echt niet in. (en dat terwijl meneer bijna alles lust)



Verder is afgelopen weekend 1 zo’n bakje geëxplodeerd in de magnetron :o Hoorde een raar geluid, dacht dat het van buiten kwam, deed de magnetron open en álles zat onder de wortel :o Heb er maar foto’s van gemaakt :angel: die ik binnenkort met m’n buzz-rapportje mee zal sturen.



Omdat ik er zelf niet zo heel enthousiast over ben, vind ik 't ook erg lastig om de bakjes uit te delen aan andere moeders :think:

Hier de 4 maanden en de 6 maanden al geprobeerd en ze zijn een succes.

Ze ruiken zelfs lekker (vind ik :shifty: ) en Jasmijns mond gaat goed open :drool:

Ik vind het helemaal geen prut, ik moet het juist roeren als het uit de magnetron komt :thumbup:

@mar27 wrote:

Yeah :dance: Ik mag meedoen het Maggi Wokblokje buzzen.

Ziet er smakelijk uit :drool:




oew die wil ik ook wel buzzen :mrgreen: alleen nog geen uitnodiging gekregen :frowning:

als het goed is mag ik ook het Maggi wokblokje buzzen. Gisteren de pol kunnen invullen dus…