Hier doosjes zonder plakband hoor! ze blijven goed dicht zitten !
Wij gaan morgen wokken !ik denk de knoflook versie
Gisteren gewokt met het blokje : Kruidig!
En het was lekker!!!
Ik had va te voren verwacht dat het eten erg flauw zou zijn en dat er weinig smaak aan zou zitten. Maar smaak was goed.
Hier iig al wel zover dat ik mensen kan overtuigen dat dit wat is!
ik vind kruidig erg lekker
mild iets minder smaak aan
knoflook moeten we nog proberen
dit is de eerste keer buzzen voor mij
maken jullie meerdere rappotage’s of pas
als je van meerdere mensen wat terug gehoord hebt???
@M&J wrote:
@konijn wrote:@Krabje wrote:
Blokjes zien er anders uit dan ik verwacht had. Van de week maar proberen
dat had ik ook… ik weet niet hoe het er van binnen uitziet, maar van buiten vind ik het er niet uitzien als verse kruiden.
Op de HH beurs hadden ze er een aantal doorgesneden liggen zodat je de binnenkant kon zien. Ok het ziet er anders uit dan de buitenkant maar alsnog niet wat je zou verwachten. Probeer maar eens![]()
Als je stiekem toch nog een keer 1 wilt proberen, geef maar een gil

@babs83 wrote:
ik vind kruidig erg lekker
mild iets minder smaak aan
knoflook moeten we nog proberen
dit is de eerste keer buzzen voor mij
maken jullie meerdere rappotage’s of pas
als je van meerdere mensen wat terug gehoord hebt???
bij mijn eerste buzz deed ik fanatiek alles apart buzzen, tot ik van hun een reactie terug kreeg dat ik meerdere rapporten tegelijk amg erzenden.
dus ik zou nog even wachten
ja, ook ik heb het pakketje!!! morgen lekker aan de slag!
alles is al uitgedeeld… nu wachten op de verslagen van de proefpersonen :mrgreen:
van de week zelf proberen :mrgreen:
Wij hebben vandaag Blokje knoflook geprobeerd
Ik had kipfilet met roerbakgroente en dan 2 blokjes knoflook en op het laatste gebakken aardappelschijfjes erdoor! En iedereen hier vond hem erg lekker !
Hier ook pakjes uitgedeeld en in afwachting van hun ervaringen ~!
wij hadden vandaag de kruidig, maar zo kruidig vond ik hem niet.
misschien de volgende keer eens proberen om er 2 blokjes in te doen, al had ik precies de hoeveelheid die er op de verpakking stond…
ben benieuwd: morgen een paar blokjes per post versturen naar een vriend. Ben beniewd hoe dat gaat aankomen
Zondag hebben we roerbak groente gemaakt met kipfilet in blokjes en daar wokblokje knoflook door heen, was heerlijk.
Vandaag hadden we gebakken aardappeltjes ( opgebakken was over van gisteren) en daar had ik voor de gein wokblokje kruidig door heen geroerd, maar dat was lekker :shock: :drool:
oh wij hadden ook gebak. aard. had het ook kunnen doen… :think:
misschien morgen…
@colle wrote:
oh wij hadden ook gebak. aard. had het ook kunnen doen… :think:
misschien morgen…
Is het proberen waard, het smaakte echt verassend lekker :mrgreen:
Klinkt lekker meiden!!
Wij gaan morgen wokken, kipfilet, groente, wokblokje en mie erbij.
Even wat restjes opmaken :lol: :mrgreen:
WAT IS DIT TOCH VOOR TOPIC?? KAN IEMAND MIJ HET UITLEGGEN??? SNAP DER NIKS VAN HAHAH
XJE FLOWER
Buzzer is een site waar je je kan aanmelden en gratis producten kan testen/uitproberen/delen oftwel buzzen.
Hier ook wokblokjes ontvangen, vind dat ze er toch elke keer weer een leuke doos van maken hoor! Morgen ga ik ze uitdelen aan mijn collega’s, ben benieuwd!
oke… klinkt leuk!!! waar kan ik me aanmelden dan???
:-* flower
via de site van buzzer (.nl) :mrgreen:
Leuke buzzzz, die wokblokjes. Geeft leuk met zo’n spatel erbij. Ik steek de spatel door een flapje van het doosje, is het een grappig pakketje.
Laatst door alleen groenten een blokje knoflook gedaan en toen vond ik hem wel iets te pittig, te weinig groenten in verhouding denk.
Kruidig vond ik ook lekker, maar die proefde ik juist weer niet zo heel erg. Maar over het algemeen bevalt het goed, het maakt net even wat meer van je roerbakmaaltijd.
Leuk dat hier een topic over is op KOK!
Gister en vanmorgen in totaal 3 pakketjes uitgedeeld en ook in afwachting van de reacties dus.
Chocodreams heb ik helaas niet mogen buzzen, maar heb het wel van een buzzer mogen proeven en ooooh dat was gewoon een bonbonnetje! Heerlijk.
Wij hebben helaas nog niet gewokt. Zullen het dit weekend echt gaan doen!!!
Kreeg wel een reactie terug. Van de mild, mijn buurvrouw vond hem heeeeeeerlijk.
hoi
heb ook nog niet gewokt over 2 weken gaat het voor seisoen van de camping beginnen dus hopenlijk kunnen dan lekker buiten op de wok uiproberen