Buzzer 2010

ik heb hem ook binnen

de doosjes al in elkaar gevouwen en gevuld

morgen uitdelen!!

hier ook de doosjes klaar, morgen een verjaardagsfeestje…kan ik gelijk uitdelen :thumbup:

@colle wrote:

hier ook de doosjes klaar, morgen een verjaardagsfeestje…kan ik gelijk uitdelen :thumbup:

Hier ook :mrgreen: heb ze nu net in elkaar gedraaid (nog even puzzelen hoe ze in elkaar moesten) en ik heb nog genoeg over om zelf te proberen :drool:

Ben benieuwd hoe het smaakt!

Degene die vandaag of morgen al wokken ! Laat even weten of het lekker is! Gaan wij het maandag denk ik eten !

wij hebben vanavond gewokt en ik had het knoflookblokje gebruikt.

Qua geur was ie echt enorm sterk, maar qua smaak viel het gelukkig mee.

Het had een heel subtiele knoflook smaak, de peterselie heb ik er niet in ontdekt eigenlijk :think:

Vanavond al gebruikt.

Pandanrijst met koolvisfilet gewokt met chindese wokgroenten en wokblokje kruidig!

Het smaakte lekker, maar had het kruidige heftiger verwacht!!

Dan zal mild wel héél mild zijn! Maar goed dat gaan we ook wel eens ondervinden!

Pakketje is vandaag binnengekomen. Ziet er leuk uit, ook het extraatje is super :thumbup:

Alleen wat dan weer waardeloos is (gebeurde de vorige keer ook al) dat de bezorger het pakket gewoon voor de deur zet en niet aanbelt… Hub struikelde er bijna over toen hij boodschappen ging doen.

Blokjes zien er anders uit dan ik verwacht had. Van de week maar proberen

@Krabje wrote:

dat had ik ook… ik weet niet hoe het er van binnen uitziet, maar van buiten vind ik het er niet uitzien als verse kruiden.

Wij hebben het ook vanavond geprobeert, knoflook.

Het was erg lekker, alleen hadden wij wel de kruiden gebruikt die wij normaal ook gebruiken en nu zat er dan een extra knoflook smaakje aan :lol:

Phff wat een vervelende doosjes. Maar ze zijn af haha.

Wij gaan volgende week pas proeven, had al eten voor vandaag en morgen gekocht. Maar ik ben wel benieuwd.

HIer ook t pakketje vandaag binnen gekregen, toenet doosjes gevouwen en gevuld, morgen eens kijken wie ik blij kan maken :lol:

Word voor mij de eerste keer dat ik ga buzzeren, ik kan dus gewoon gaan uittesten en daarna rapporteren wat ik er van vond, en wat de rest er van vond als ik t goed begrijp, morgen gaan we wokken :oops: :mrgreen:

@konijn wrote:

@Krabje wrote:

dat had ik ook… ik weet niet hoe het er van binnen uitziet, maar van buiten vind ik het er niet uitzien als verse kruiden.

Op de HH beurs hadden ze er een aantal doorgesneden liggen zodat je de binnenkant kon zien. Ok het ziet er anders uit dan de buitenkant maar alsnog niet wat je zou verwachten. Probeer maar eens :wink:

@M&J wrote:

@konijn wrote:
@Krabje wrote:

Op de HH beurs hadden ze er een aantal doorgesneden liggen zodat je de binnenkant kon zien. Ok het ziet er anders uit dan de buitenkant maar alsnog niet wat je zou verwachten. Probeer maar eens :wink:

maandag!!

heeft iemand nog handige tips rond een recept… k heb twee linker handen wat betreft koken, dus dit is al een uitkomst, alleen nu nog receptentips… of staan die op het doosje… dat miste ik anders wel :think: zal is ff kijken… neeh, staat niet echt een recept op :think:

Hier ook de doosjes gevouwen en gevuld.

Heb een doosje aan mijn buurvrouw gegeven en morgen aan mijn ouders en aan mijn zus.

Donderdag gaan wij pas wokken…ik begin met het knoflook blokje…

ik zit me af te vragen wat dat extraatje dan is waar jullie het over hebben?? :think: Mis ik iets of bedoelen jullie die spatels?

hihi…ben nog een beetje een leek op buzzgebied! :shifty:

@konijn wrote:

heeft iemand nog handige tips rond een recept… k heb twee linker handen wat betreft koken, dus dit is al een uitkomst, alleen nu nog receptentips… of staan die op het doosje… dat miste ik anders wel :think: zal is ff kijken… neeh, staat niet echt een recept op :think:

Er staat wel een adres op van internet waar je ideeën op schijnt te kunnen vinden.

Ik had gisteravond vis stukjes gebakken met wokgroenten en daar dat blokje door.

Rijst er bij en klaar!

Hetzelfde kun je natuurlijk met kip doen, maar ik denk dat het ook best lekker is dat je er gekookte aardappelschijfjes/blokjes in wokt.

Over die doosjes… ik heb er plakband bij gebruikt anders bleven ze niet lekker zitten vond ik!!

@Anita-1982 wrote:

@konijn wrote:

Er staat wel een adres op van internet waar je ideeën op schijnt te kunnen vinden.

Ik had gisteravond vis stukjes gebakken met wokgroenten en daar dat blokje door.

Rijst er bij en klaar!

Hetzelfde kun je natuurlijk met kip doen, maar ik denk dat het ook best lekker is dat je er gekookte aardappelschijfjes/blokjes in wokt.

Over die doosjes… ik heb er plakband bij gebruikt anders bleven ze niet lekker zitten vond ik!!

ik heb woknoedels gemaakt, en in de wok had ik garnalen, zalm en wat verse groenten gedaan. Lekkere combi!

als ik het nie verkeerd heb gelezen is er op twitter een pagina met buzz recepten…

ik heb ook plakband idd gebruikt, dat vond ik het enige jammere van de doosjes…verder zijn ze echt heeeel leuk vind ik :thumbup:

@Elmo wrote:

ik heb ook plakband idd gebruikt, dat vond ik het enige jammere van de doosjes…verder zijn ze echt heeeel leuk vind ik :thumbup:

Ik heb ook plakband gebruikt anders vielen ze telkens weer uit elkaar.

Het was al een gepruts haha :lol: :thumbup:

Hier de doosjes zonder plakband gevouwen. Ziet er erg leuk uit!

Morgen gaan we het 1e blokje proberen.