Buzzer 2010

De 2b-fresh zakken zijn ook mijn eerste buzzer :slight_smile: Ben erg benieuwd :smiley:

Mag de zakken ook buzzen… Ben benieuwd!

Ik heb nog niets gehoord van Buzzer. Hebben jullie pas de uitnodiging gehad?

Ik ben laatst lid geworden van een andere site.Net zoiets als buzzer.

Daar ben ik nu wasmiddel voor aan het testen.

Als jullie van die site een uitnodiging van willen hebben moet je me maar even je emailadres pbén.

Hier ook de afvalzakken :mrgreen: …ik had liever de wokblokjes gehad 8)

Naja, Isa’s vieze luiers zullen vast heerlijk gaan ruiken in die zakken :angel:

helaas, weer niet hier :frowning:

Wiehiee mag afvalzakken buzzen :wink: (echt wat voor zo’n rommelmuts als ik :mrgreen: )

Ik werk in de gehandicaptenzorg, ik denk dat ik er wat uit ga delen onder clienten, kunnen die testen of het incontinentiemateriaal bestendig is, de ultieme test :mrgreen:

Ik mag de zakken ook buzzen, ben benieuwd… 8)

@Paco wrote:

nee hier ook nog steeds niets om te buzzen :frowning: :roll:

@Jane_S wrote:

@Paco wrote:

nee hier ook nog steeds niets om te buzzen :frowning: :roll:

hier ook niet… vanavond eff bij de e-mail van hub kijken of hij ze mag testen

mijn hubbie mag eindelijk ook buzzen :mrgreen: De pedigree snack souplesse, daar zal ons hondje erg blij mee zijn :dance:

Yes, hier ook weer een Buzz :dance: Ook de 2B Fresh vuilniszakken :thumbup: Ben erg benieuwd :wink: Lijkt mij wel een goede :thumbup:

@MJ: Dan eindelijk iets uit de huisdierenpoll!

Hier nog niets gehoord…

Dacht je zo wie zo in aanmerking kwam om te buzzen als je de poll helemaal in kon vullen?

Hoe oud is jouw hond rooike??

Het is speciaal voor oudere honden, misschien dat dat iets uitmaakt?

Aha zoooo… Hij moet nog 1 jaar worden idd.

Maar vaag dat ik de poll dan helemaal uit kon schrijven…

Ik weet niet eter dat als je de poll goed kan invullen, je ook daadwerkelijk wat mag buzzen…

Maar goed dan zal het 'm dat zijn :mrgreen:

@Rooike wrote:

Aha zoooo… Hij moet nog 1 jaar worden idd.

Maar vaag dat ik de poll dan helemaal uit kon schrijven…

Ik weet niet eter dat als je de poll goed kan invullen, je ook daadwerkelijk wat mag buzzen…

Maar goed dan zal het 'm dat zijn :mrgreen:

Als je op voltooien kunt drukken, dan kun je ook buzzen, verschijnt de knop niet na het invullen, dan is de buzz al vol…

Hij was idd ook voltooid bij mij dus dan snap ik er effe niets meer van.

Ach ja als ze maar met een leuke buzz komen voor mij, maakt niet uit wat hahaha!

heb ook nog niets gehoord van die pedigree hoor, en mijn hondje is echt oud!! hahaha en ik kon ook op voltooien klikken, kwestie van afwachten dus denk ik

pedigree souplesse is vanaf 9 maanden geloof ik gelezen te hebben op de website van pedigree !

ben benieuw wanneer we iets thuis ontvangen

@M&J wrote:

mijn hubbie mag eindelijk ook buzzen :mrgreen: De pedigree snack souplesse, daar zal ons hondje erg blij mee zijn :dance:

Ik kreeg ook een bevestiging hiervan. Onze beagle wordt dit jaar 12 en begint al wat te kraken. Ben benieuwd!