die van mij komt ook zaterdag… is de eerste keer dat ik iets mag Buzzen… dus ben zeer benieuwd…
Ik kan toch ook mijn man 1 laten buzzen of is dat niet de bedoeling :?
ja hoor je kan je man er ook 1 laten buzzen!!
jaja ook hier is de adrescheck mail binnen en als het goed is zaterdag de buzzkit in huis.
Wiehoe mijn eerst buzz en nu maar hopen dat ik er ook mooie gladde tanden van krijg (als het niet gaat bloeden als een rund nu ik zwanger ben is mijn tandvlees al zo gevoelig :shock: )
En was ook van plan hun eentje te laten buzzen idd :o
Mijn moeder was ook wel geinteresseerd en voor die 3e vraag ik gewoon een vriendin, komt goed :thumbup:
@ingelke wrote:
@Cariska wrote:hier ook de mail van adrescheck! Hij komt zaterdag!!!
Bij mij ook :dance:
Hier ook. Mijn eerste buzz :mrgreen:
Hier ook de adres check!!!
Zaterdag komt hij binnen, ik ben benieuwd.
@schoen wrote:
@Karin2 wrote:@schoen wrote:@Karin2 wrote:Nu nog 2 buzzies vinden!
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn :think:
Nou niet iedereen wil dat. Je moet ook een rapportje bijhouden enzo.
En ik wil de borstel ook niet aan de "buurman"geven. Je moet nl wel zeker weten dat je de borstel terug krijgt of dat degene de borstel koopt. Anders kost het je geld.
Ik dacht ook aan mezelf :oops: :oops: :oops:
Betrouwbaar, lief ,spontaan.enz enz , poets al elektrisch met de oralb, maar geloof dat ik dit ook wel wel proberen.
Je mag 'm van mij buzzen maar als ik 'm naar je toe moet sturen, moet dat helaas met pakketpost…
Ik mag hem ook buzzen, krijg hem ook zaterdag.
Ben benieuwd!
@Karin2 wrote:
@schoen wrote:@Karin2 wrote:@schoen wrote:@Karin2 wrote:Nu nog 2 buzzies vinden!
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn :think:
Nou niet iedereen wil dat. Je moet ook een rapportje bijhouden enzo.
En ik wil de borstel ook niet aan de "buurman"geven. Je moet nl wel zeker weten dat je de borstel terug krijgt of dat degene de borstel koopt. Anders kost het je geld.
Ik dacht ook aan mezelf :oops: :oops: :oops:
Betrouwbaar, lief ,spontaan.enz enz , poets al elektrisch met de oralb, maar geloof dat ik dit ook wel wel proberen.
Je mag 'm van mij buzzen maar als ik 'm naar je toe moet sturen, moet dat helaas met pakketpost…
Je hebt pb

Ik heb hem afgelopen zaterdag binnengekregen :dance:
Het is wel behoorlijk wennen, dat ding kriebelt ongelooflijk en echt het gevoel alsof je bij de tandarts vandaan komt.
Spannend. Zaterdag komt ie hier!
hier wordt het ook zaterdag afgeleverd
@longlegs wrote:
Ik heb hem afgelopen zaterdag binnengekregen :dance:
Het is wel behoorlijk wennen, dat ding kriebelt ongelooflijk en echt het gevoel alsof je bij de tandarts vandaan komt.
Hihi erg he, ik vond het in het begin echt helemaal niets maar ik begin er geloof ik wel aan te wennen. heb iig het gevoel heeeel geod bezig te zijn met deze borstel

Grappige quote uit het testboekje :
“Als je een keer geen tijd of zin hebt in een lange beurt, bijvoorbeeld na de lunch, kies dan voor een vluggertje”
't is inderdaad net een tandartsbehandeling (volgens manlief klinkt het ook zo :mrgreen:)
Mamamarije, ook hier een bloedbad met tandenpoetsen…maar nu valt het reuze mee :thumbup:
Ik ben wel enthousiast…maar ben ook errug benieuwd wat 'ie moet gaan kosten :shifty:
@mayo28 wrote:
't is inderdaad net een tandartsbehandeling (volgens manlief klinkt het ook zo :mrgreen:)
Mamamarije, ook hier een bloedbad met tandenpoetsen…maar nu valt het reuze mee :thumbup:
Ik ben wel enthousiast…maar ben ook errug benieuwd wat 'ie moet gaan kosten :shifty:
Kijk dat klinkt goed… want idd het is hier afentoe net een bloedbad :lol:
En wat die moet gaan kosten… ja daar ben ik ook wel benieuwd naar… en wat de losse borstels kosten! Want die zijn bij sommige electronische tandeborstel ook gigantisch duur…
Ik heb gisteren een tandenborstel van mijn tante gekregen.
Ik mag hem voor haar buzzen.
Gisteravond al even geprobeert, maar moest hem telkens even uit m’n mond halen.
Wat een gekriebel zeg, haha.
Maar goed, ze zeggen dat het went.
Ik ben ook wel benieuwd wat de tandenborstel en de losse borsteltjes moeten kosten.
die borsteltjes moet ik ook weer halen… maar je kunt ze alleen per 2 kopen en geloof dat je rond de €35 kwijt bent…
Ik mag hem ook buzzen… daarnet de adrescheck gehad… jeej eindelijk mijn eerste buzz :mrgreen:
He ik kreeg vanmiddag een mailtje (5 okt) dat ik de sonicare kon verwachten op zaterdag 2 oktober, Knap he!!
toch had ik m wel al, dus met die mails versturen zit het wat in de war. Gewoon afwachte voor diegene die m nog niet heeft, maar wel zou krijgen, wel of geen mail maakt dus niet uit.
@Pitje27 wrote:
je kunt ze alleen per 2 kopen en geloof dat je rond de €35 kwijt bent…
Per 2 vind ik niet erg, komt uiteindelijk wel aan bod natuurlijk, maar 35 euro voor 2 opzetborsteltjes :shock: dan gaat dat ding na de buzz linea recta terug… 35 euro… pfff daar koop ik nu 10x een nieuwe tandenborstel voor (en met elk kwartaal een nieuwe ben je dan 2,5 jaar verder ipv een halfjaartje).
Vind iets duurder als een handtandenborstel niet erger, maar zoveel duurder… eh nee dan kan die nog heel fijn zijn, dat is gewoon een aanslag op je gezinsbudget :shifty: