ik mag de tandenborstel ook buzzen, heb vanavond een uitnodiging gekregen en kon hem voltooien :dance: ben er nu al blij mee haha ben benieuwd hoe die is
Ik heb ergens gelezen dat de tandenborstel 159 euro kost…
@~Marion~ wrote:
Ik heb ergens gelezen dat de tandenborstel 159 euro kost…
Ik kom 'm op diverse plaatsen tegen voor € 109 euro en op 1 site voor deze prijs plús extra body.
35 euro voor 2 borstels is idd wel veel!!
wauw inderdaad die gaat dan ook waarschijnlijk terug als de campagne voorbij is
ik vind 10 euro voor 2 opzetborsteltjes voor m’n normale oral - b al redelijk aan de prijs :oops:
Op de site van philips zelf kost de tandenborstel 169 euro maar dat is dan wel met zo’n uv reiniging ding erbij voor je borstels.
Gaan er trouwens dezelfde borstels erop als bij de gewone flexcare? Zie die nl op de site van phlips staan voor 10 euro per stuk.
Op andere sites trouwens 3+1 gratis en dan voor nog geen 25 euro, maar geen idee of die ook op deze passen.
geen idee of die passen … iemand die hem al heeft weet die dit??
Zal zo eens in het boekje kijken, maar zie op de site van philips zelf geen borstels speciaal voor de flexcare +, en het lijkt mij dat als er speciale van zijn dat die dan op de site moeten staan.
mag natuurlijk geen linkjes plaatsen maar denk dat mensen de site/shop van philips wel weten te vinden
als ik dat daar zo bekijk zijn ze voor 1 stuk 9.99 en per 3 vanaf 25!
vlgs mijn passen deze niet…
:think: ga ik nog wel even zoeken waar ze dan wel te koop zijn en hoeveel ze dan kosten.
Het staat er gewoon bij, was vanochtend nog vroeg want zag het toen echt niet staan :wall:
Dit staat er bij ééntje van 9.99
Geschikt voor de tandenborstels FlexCare+, FlexCare en HealthyWhite
Hmm ik heb de uitnodiging nu ook gekregen, ik twijfel nog. Als ik hier lees hoe duur die borsteltjes alleen al zijn dan weet ik nu al dat hij terug zal gaan aan het eind van de buzz :think:
Twijfel twijfel, wie haalt me over?? (en waar laat ik die andere 2?)
Tot nu toe ben ik er heel erg enthousiast over. Met een beetje speurwerk zie nog voor onder de 25 euro 3 borstels. Daar doe je dan ongeveer 9 maanden mee. Dat vind ikzelf echt niet zo heel duur.
Maar hoe vind je hem poetsen? Of krijg je hem van de week?
En ja, waar laat je die andere twee. Daar ben ik nu ook even over aan het nadenken. Je moet ze opladen en dan meegeven, en na twee weken zijn ze dan weer leeg. Dus het moet niet te ver weg zijn, maar wil het ook niet zomaar aan de buren geven aangezien je er wel verantwoordelijk bent (qua kosten).
@Emmeken36 wrote:
Hmm ik heb de uitnodiging nu ook gekregen, ik twijfel nog. Als ik hier lees hoe duur die borsteltjes alleen al zijn dan weet ik nu al dat hij terug zal gaan aan het eind van de buzz :think:
Twijfel twijfel, wie haalt me over?? (en waar laat ik die andere 2?)
Ik wil wel mee buzzen voor je hoor hahahaha!

ik kreeg ook een uitnodiging maar ik heb afgewezen… heb 2 jaar geleden ook al een sonicare gebuzzed…
net ook even gekeken op de site van philips zelf en vlgs mij klopt het dat je er 3 voor 25,- hebt (hoezo maakt een winkel er zoveel winst op… :roll: )
ik wil wel voor iemand buzzen hoor… of beter gezegd ik kan je de ervaring wel zeggen… gebruik m “slechts” 2 jaar…