Nou niet iedereen wil dat. Je moet ook een rapportje bijhouden enzo.
En ik wil de borstel ook niet aan de "buurman"geven. Je moet nl wel zeker weten dat je de borstel terug krijgt of dat degene de borstel koopt. Anders kost het je geld.
Mocht ik niks meer horen van Buzzer dan wil ik wel eentje van jou buzzen hoor :thumbup:
ik heb de soniccare geprobeerd, maar het bevalt echt niet.
Ziet er mooi uit, maar die trillingen, dat is niets voor mij.
Ik heb 14 jaar geleden een kaakoperatie gehad, daarbij is een zenuw geraakt, waardoor mijn tandvlees in de onderkaak heel gevoelig is,
Ik vond de sonicare daar dus ook echt heel pijnlijk.
mijn man heeft hem ook geprobeerd, maar dat viel hem ook tegen. We gaan nog even verder met proberen, en hopelijk kunnen we ook nog wat buzzies vinden.
Ik heb er vanmorgen mee gepoetst en mijn man ook. Mijn man was direct laaiend enthousiast. Vond zijn tanden ook echt heel schoon en glad aanvoelen. Maar hij poetste altijd met een gewone borstel, heeft veel last van plak, rookt en drinkt veel koffie.
Ik doen en doe en heb niks van dit alles (ok, plak heeft iedereen wel, maar ik heb niet veel) en poetste ook altijd al met een elektrische tandenborstel.
Ik moet zeggen dat ik de vibratie in mijn mond toch niet zo erg vond als dat ik had verwacht. Ik vind hem ook veel zachter aanvoelen dan mijn oude borstel. Maar het verbluffende resultaat vond ik vanmorgen tegenvallen.
En inderdaad, wat duurt het vreselijk lang voordat die dingen helemaal opgeladen zijn :shock:. Dat mogen ze van mij wel verbeteren.
Nou niet iedereen wil dat. Je moet ook een rapportje bijhouden enzo.
En ik wil de borstel ook niet aan de "buurman"geven. Je moet nl wel zeker weten dat je de borstel terug krijgt of dat degene de borstel koopt. Anders kost het je geld.
Ik dacht ook aan mezelf :oops: :oops: :oops:
Betrouwbaar, lief ,spontaan.enz enz , poets al elektrisch met de oralb, maar geloof dat ik dit ook wel wel proberen.
Tot 6 Oktober kunnen ze komen, daarna moet je een mailtje sturen naar hun. Dus we moeten nog even afwachten en dan mogen wij hem ook testen.
Nee hoor 13
Had gemaild van de week
Vandaag beginnen we met het versturen van de BuzzKits. Dit wordt in delen gedaan, dus we vragen je om in ieder geval geduld te hebben tot 13 oktober. Heb je na die datum niets ontvangen, neem dan contact met ons op
Geen paniek, misschien is hij nog onderweg. Wanneer je na woensdag 6 (NL) of woensdag 13 oktober (BE) nog geen BuzzKit hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen.
Vandaar dat ik dacht tot 6 Oktober.
Dank je wel. Dan wachten we rustig af tot na 13 Oktober.