Er zit zelfs een stand “massage” bij :shock:
@Karin2 wrote:
Er zit zelfs een stand “massage” bij :shock:
![]()
wij hebben deze al 2 jaar… vind m wel fijn…
(ken dit topic niet, maar denk dat het iets is om te testen of niet?)
@Pitje27 wrote:
@Karin2 wrote:Er zit zelfs een stand “massage” bij :shock:
![]()
wij hebben deze al 2 jaar… vind m wel fijn…
(ken dit topic niet, maar denk dat het iets is om te testen of niet?)
yep klopt!
A mag hem buzzen, maar we hadden dus geen mail dat ie vandaag bezorgd zou worden. Wij waren dus niet thuis. Nu wordt ie maandag bezorgd…
Ben heel benieuwd wat de speciale prijs zal zijn. Normaal kost ie 139 euro zei A.
Wat doen ze eigenlijk met de borstels die wél terug gaan???
Ik had ook geen mail dat 'ie vandaag zou komen :think:
Wij werden vanochtend door de postbode uit bed gebeld
Wij hebben geen mailtje gekregen en ze zijn vandaag ook niet lans geweest :think: Hij staat wel bij de te testen dingen.
Nou ja, dan nog maar even afwachten.
Ik kreeg gister zelf wel de eindpoll van coolbest gestuurd.
@zonnetje01 wrote:
Ik kreeg gister zelf wel de eindpoll van coolbest gestuurd.
:think: die heb ik nog niet langs zien komen…
Hier ook de borstel vandaag binnen gekregen. Hij staat nu op de oplader. ben heel benieuwd. Vond de fibratie ook enorm. Maar ik heb nu een borstel van ruim 10 jaar uit. Die roteert bijna niet meer en hij maakt ook de borsteltjes vrij snel stuk ofzo. Het veertje gaat er steeds uit. De Sonicare kwam dus als geroepen, maar het zal wel erg wennen zijn.
Vooral de fibratie in het stuk wat je vast hebt tijdens het poetsen vind ik gek. Dat heeft de borstel die ik nu heb niet.
En ik ben benieuwd naar de piepjes in de borstel en de verschillende programma’s.
En uiteraard naar de prijs en korting straks :mrgreen:.
Ik ben trouwens ook de Sorbo Blue Wonder aan het buzzen. Daar ben ik ook wel over te spreken. Vind hem heel fijn sprayen en hij ruikt ook lekker.
Ons RVS fornuis en kookplaat zijn er ook zo schoon mee. Moet het wel nawrijven met een droge doek, anders is het niet streeploos.
Ik las ergens dat de nieuwprijs 169 euro is. De vorige sonicare die ik mocht buzzen (2jaar terug geloof ik?) kostte 30 euro als je hem wou houden. Maar die was in de winkel “maar” 79 euro ofzo. Ik denk dat je voor deze nog wel veel moet betalen als je hem wilt houden.
Ik heb hem gister gebruikt. Wat een heerlijke tandenborstel zeg! Het borsteltje voelt ontzettend zacht aan in tegenstelling tot de borsteltjes van een oral b tandenborstel.
Ik vond dat mijn tanden een stuk gladder aanvoelden dan na het poetsen met een oral b.
dat zei ik gister ook tegen mijn man. die test mee. ik zeg hij poets beter dan die van oral b.
ik hoopdat ik hem kan overhalen of we deze mogen houden maar ja hangt van de prijs af he.
eigenlijk heeft ie liever dat ik hem na de test weken terug stuur
Wooow mijn tanden glimmen! :mrgreen: serieus! Wat een heeeeerlijke tandenborstel zeg!
Wow, wat een fibratie! M. en ik zijn nog verre van enthousiast. Wat voelt dat raar in de mond, het kriebelt en het doet soms zeer :o
We hebben een electrische van Braun maar zoiets als de Sonicare hebben we nog nooit gevoeld.
We hebben beide het gevoel dat we bij de tandarts zitten en tandsteen verwijderd krijgen met de borstel :shock:
Wij poetsen doorgaans 2x per dag en we hebben al hele goede tandpasta (Rembrand van Oral B a 8 euro), onze tanden kunnen niet witter en gladder, dus dat verschil zullen wij niet ervaren vermoed ik.
Maar wie weet, we geven niet op, het product moet wel een eerlijke kans krijgen dus we poesten nog even door
Nu nog 2 buzzies vinden!
Is ie echt zo goed ja??
Hmmm jammer dat ik die niet mag buzzen hahahaha!
Misschien maar gewoon aanschaffen dus…
Kreeg gister de eind mailvan Libelle…
Daar kon ik nou echt totaal niets mee.
Hebben de andere flexcare buzzers de tandenborstel al opgeladen? Die van mij zit er nu al een uur of 4 in en geeft nog steeds niet aan dattie vol is :shock:
Die van mij ook niet Affie, maar misschien dat dat laatste lampje nooit blijft branden? Ik heb het boekje nog niet gelezen. In de brief staat dat je hem een uurtje moet opladen en dan aan andere kan geven om te testen.
Wij hadden al een Philips Sonicare, maar dan een oude versie. Dat trillen wen je snel aan hoor. Ik las nog ergens op de buzzersite dat ie de eerste 14 keer langzamer trilt en het steeds per keer opvoert. Ben benieuwd :mrgreen:
Net even de gebruiksaanwijzing gelezen, moet dus minimaal 24u worden opgeladen :oops:
@schoen wrote:
@Karin2 wrote:Nu nog 2 buzzies vinden!
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn :think:
Nou niet iedereen wil dat. Je moet ook een rapportje bijhouden enzo.
En ik wil de borstel ook niet aan de "buurman"geven. Je moet nl wel zeker weten dat je de borstel terug krijgt of dat degene de borstel koopt. Anders kost het je geld.