kwestie van geduld hebben misschien :mrgreen:
reactie van buzzer!!!
Dank voor je ingezonden Buzzrapport op de Buzzer Exchange campagne.
Jij bent inderdaad één van de Buzzers die de Sonicare FlexCare+ mag proberen. Het kan dat de e-mail over het controleren van je adres nog onderweg is en wat vertraging heeft opgelopen. Ik raad je daarom aan om je profiel even te openen en te controleren of je adres klopt. Is dat zo, dan hoef je geen actie te ondernemen. Klopt het niet, dan pas je je adres aan en sla je je profiel op. Hoe dan ook, ik wens je alvast veel plezier met het buzzen van deze sonische tandenborstel.
Met de vriendelijke groeten van Buzzer.
@Cariska wrote:
reactie van buzzer!!!
Dank voor je ingezonden Buzzrapport op de Buzzer Exchange campagne.
Jij bent inderdaad één van de Buzzers die de Sonicare FlexCare+ mag proberen. Het kan dat de e-mail over het controleren van je adres nog onderweg is en wat vertraging heeft opgelopen. Ik raad je daarom aan om je profiel even te openen en te controleren of je adres klopt. Is dat zo, dan hoef je geen actie te ondernemen. Klopt het niet, dan pas je je adres aan en sla je je profiel op. Hoe dan ook, ik wens je alvast veel plezier met het buzzen van deze sonische tandenborstel.
Met de vriendelijke groeten van Buzzer.
:thumbup: super toch!
yep ik ben weer rustig :mrgreen:
Ze kunnen drenthe vinden vanmorgen vond ik adrescheck moest je voor 10 vandaag reageren of ie klopte (wel handig als je je mail om 11 uur checkt), Maar goed hij klopt dus niets aan de hand, maar wat nou als ie niet klopte was ik gewoon te laat geweest.
@Getty wrote:
Ze kunnen drenthe vinden vanmorgen vond ik adrescheck moest je voor 10 vandaag reageren of ie klopte (wel handig als je je mail om 11 uur checkt), Maar goed hij klopt dus niets aan de hand, maar wat nou als ie niet klopte was ik gewoon te laat geweest.
Ik denk dat die 10.00 wel een beetje strak genomen is, en dat de rest van de dag ook wel kan. Ze zijn zelf erg laat met verzenden dus kan me niet voorstellen dat je dan echt te laat bent als je het later op de dag veranderd.
de soniccare is hier binnen.
cariska, heb jij inmiddels al een adrescheck gehad?
Hier nog steeds niet.
Ik heb hier nog geen postbode gezien. Weten jullie zeker dat hij vandaag geleverd gaat worden? Want ik moet zo nog wel naar de winkel en dan staat de postbode voor een dichte deur :think:
Hier is ie vanmorgen al vroeg bezorgd ook :thumbup:
meestal krijg je een mailtje geloof ik dat ie onderweg is. maar ineens stond de tnt voor de deur…
er zit 1 complete in en 3 losse
Ik doe ook mee :mrgreen: Geen adrescheck ontvangen hier overigens…
Maar dit staat op de site:
Campagne info
Als het goed is ontvang je de BuzzKit op zaterdag 2 (NL) of zaterdag 9 oktober (BE) met daarin:
4 FlexCares+
Tests & Therapie boekjes
Kortingscoupons
Matchmaking kaartje
Stickers
Geen BuzzKit ontvangen?
Geen paniek, misschien is hij nog onderweg. Wanneer je na woensdag 6 (NL) of woensdag 13 oktober (BE) nog geen BuzzKit hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen via info@buzzer.nl.
Dus waarschijnlijk vandaag ;)
4 Flexcares???
Je mag dus 3 andere mensen laten testen? En als die hem willen behouden, mogen ze hem dan ook voor de aktieprijs kopen denken jullie?
Geen adrescheck, wel onderstaande gekregen… maar tot op heden nog niet de sonicare!
Hierbij bevestigen we dat je staat ingeschreven op de Philips Sonicare FlexCare+ campagne. De campagne zal begin oktober van start gaan.
Tegen die tijd ontvang je van ons bericht over de exacte datum waarop je je BuzzKit kunt verwachten.
Hier ook net de buzz kit ontvangen. Ben benieuwd naar de philips sonicare.
Moet nog even bekijken wie ik de andere borstels laat buzzen.
@Cariska wrote:
Geen adrescheck, wel onderstaande gekregen… maar tot op heden nog niet de sonicare!
Hierbij bevestigen we dat je staat ingeschreven op de Philips Sonicare FlexCare+ campagne. De campagne zal begin oktober van start gaan.
Tegen die tijd ontvang je van ons bericht over de exacte datum waarop je je BuzzKit kunt verwachten.
Ik heb deze ook ontvangen.
Ik had nog een andere site, daar sta ik ingeschreven voor de Koffie.
Afwachten of ik ook deze mag testen.
Ik heb de sonicare binnen.
Nu nog bedenken welke drie andere testers ik zo,n ding wil geven.
Hij gaat wel hard zeg, wordt vast wennen
Ze zijn dus onderweg, ben benieuwd wanneer ik hem thuis krijg.
2 mensen weet ik al wie hem zou willen testen, nu de derde nog.
Ik heb 'm ook…'t is wel een heftige trilpen zeg :mrgreen:
Ben benieuwd wat 'ie moet gaan kosten…
hoop dat hij hier ook snel komt!