Jep. Hier ook adrescheck!
Mn Oral-B is net overleden, dus het komt keigoed uit :mrgreen:
Ook hier net adrescheck
@Cariska wrote:
hier nog geen adrescheck gehad…
ze kunnen drenthe niet vinden ben ik bang

@mamaMarije wrote:
@Cariska wrote:hier nog geen adrescheck gehad…
ze kunnen drenthe niet vinden ben ik banghier namelijk ook nog niet.
gelukkig maar … dacht dat ik de enige was!
Heb het mailtje vannacht om 2.00 ontvangen. Vind wel dat je snel moet reageren als het niet klopt. Hadden ze dat mailtje niet wat eerder kunnen sturen. Check niet dagelijks mijn mail, het is dat ik het hier zag dat ik meteen ben gaan kijken.
Maar gelukkig klopt het adres gewoon
nog geen mail…
@mamaMarije wrote:
@Cariska wrote:hier nog geen adrescheck gehad…
ze hebben Drenthe wel gevonden, want ik heb wel de adrescheck gehad. Jullie inmiddels ook? Volgens mij worden de pakketten begin oktober verstuurd. Dus ik verwacht nu zaterdag of volgende week.
nope nog geen mail… had al gekeken op de site van buzzer of ik daar een adres check kon doen maar volgens mij kan dat niet …
Staat de Flex Care wel bij de Buzz waaraan je mee mag doen? Dus bovenin als je in Mjin Buzz bent?
Je adres checken/aanpassen kan je als volgt doen volgens de mail die ik heb gehad:
Log in op http://www.buzzer.nl
- Ga met je muis op “Mijn buzz” staan (bovenaan de pagina) en kies voor “Buzzer profiel”
- Er opent een nieuw scherm. Klik nu op “profielgegevens aanpassen”
- Er opent weer een nieuw scherm. Je kunt nu je gegevens aanpassen. LET OP! Zorg wel dat je onderin het scherm naar het tabblad inschrijven gaat en hier op “inschrijven” klikt, want anders word je wijziging niet doorgevoerd.
maar als je niet verhuisd bent in tussentijd, dan zou je niets hoeven te wijzigen. Ik hoop dat je toch nog een mail ontvangt.
@Coba wrote:
@mamaMarije wrote:@Cariska wrote:hier nog geen adrescheck gehad…
ze hebben Drenthe wel gevonden, want ik heb wel de adrescheck gehad. Jullie inmiddels ook? Volgens mij worden de pakketten begin oktober verstuurd. Dus ik verwacht nu zaterdag of volgende week.
Hier ook hoor!
ja hoor hij staat er wel bij dat ik eraan mee doe! En niet verhuisd dus w.s. gewoon ff afwachten op de mail!
Het vreemde is wel dat je als je gegevens niet kloppen dit voor vandaag 10.00 moet doorgeven, dus dan zou je er toch vanuit gaan dat het vandaag ook ver voor die tijd gemaild moet zijn?
Misschien in je junkmail?
hier ook nog steeds geen mail … en aangezien het al bijna 10 uur is… zal het hem ook wel niet meer worden denk ik zo.
Zit ook niks bij spam/junkmail en het mailadres klopt zeker, want ze hebben de poll ook kunnen verzenden
ook niet in junkmail…
mijn man heeft ook (nog) geen adrescheck gehad :? :think:
ik hoop echt wel dat ik mee kan doen …
Ik had vanochtend wel een mail. Als ik het goed bergepen heb, krijgen we er 3!? Carisca, jij woont ook in het Noorden toch? Dan mag je er wel een voor mij testen als je er geen krijgt…
Ik heb ook een mailtje gehad om mijn adres te checken
yep woon in Assen! Noor dat zou heel fijn zijn! Heb net wel een reactie gestuurd naar hun hoe het nu zit… wie weet krijg ik daar een reactie op!
Worden ze niet in etappes verstuurd? Was dat niet bij andere campagnes ook wel eens zo? :think:
Zolang er staat dat je meedoet aan de campagne zou ik me er niet al te druk over maken.