jeetje affie! hoe doe je dat?? Op 1 naam??
@Cariska wrote:
jeetje affie! hoe doe je dat?? Op 1 naam??
Haha ja op 1 naam… hoe ik dat doe?? Ehm… weet ik niet, gewoon overal op ingaan (alle polls invullen enz) en verder niet veel bijzonders eigenlijk! :shifty:
@Affie wrote:
@Cariska wrote:jeetje affie! hoe doe je dat?? Op 1 naam??
Haha ja op 1 naam… hoe ik dat doe?? Ehm… weet ik niet, gewoon overal op ingaan (alle polls invullen enz) en verder niet veel bijzonders eigenlijk! :shifty:
Dat je al die polls uberhaupt krijgt :lol:
Sta dus nu al bijna een jaar (of zelfs iets meer??) ingeschreven en kreeg dus afgelopen week pas mijn eerste poll, ondanks dat ik ook heel gezellig rapport heb zitten schrijven namens mijn ouders over die hondensticks (die ze dan weer via iemand van KoK hadden).
Ik heb ook al weer een tijdje niks mogen buzzen Het laatste was Mei Asia…
Vriendlief heeft wel laatst die Coolbest mogen proberen en kreeg nu ook een mailtje over Sonicare, maar die heeft hij weggegooid :wall:
Ik heb ook aardig wat gebuzzed inmiddels. Robijn Klein en Krachtig, 2B Fresh vuilniszakken, Dubbel Friss Minder Zoet, Sonicare for Kids tandenborstels, en dan nu weer Sorbo Blue Wonder en Sonicare. Kom maar op met die spullen
Hier ook al aardig wat mogen buzzen.
Blue wonder, Libelle, 2b fresh vuilniszakken, Coolbest, nu weer blue wonder en zometeen de sonicare.
Ik ga ook gewoon op alle polls in.
@Judith75 wrote:
Hier ook al aardig wat mogen buzzen.
Blue wonder, Libelle, 2b fresh vuilniszakken, Coolbest, nu weer blue wonder en zometeen de sonicare.
Ik doe alleen polls waar ik echt voor kan buzzen, kijk, als het baby melk is bijvoorbeeld is dat niet geschikt voor ins op het moment dus dan doe ik hem niet, anders wel

@melanie wrote:
@Judith75 wrote:Hier ook al aardig wat mogen buzzen.
Ik doe alleen polls waar ik echt voor kan buzzen, kijk, als het baby melk is bijvoorbeeld is dat niet geschikt voor ins op het moment dus dan doe ik hem niet, anders wel![]()
Ik heb nog nooit polls gehad die ik niet kon buzzen omdat ze niet geschikt waren zoals baby melk. Daarom vul je toch een profiel in :think:
@Pattycoat wrote:
Ik heb ook al weer een tijdje niks mogen buzzenHet laatste was Mei Asia…
Vriendlief heeft wel laatst die Coolbest mogen proberen en kreeg nu ook een mailtje over Sonicare, maar die heeft hij weggegooid :wall:
Als je onder zijn naam inlogt op Buzzer, dan kan je de poll nog wel vinden als het goed is en kan je hem wellicht alsnog invulen (weet niet of ze al genoeg buzzers hebben hiervoor)
hier ook de sonicare, gaat echt leuk momenteel :thumbup:
heb er echt zin in om de sonicare te buzzen! Hoop dat hij snel komt!
Ik hoop idd ook dat die snel komt.
Ik ben zo benieuwd.
heb nu een gewone handtandenborstel maar dan wel met batterij, in begin was hij erg fijn, nu gaat tandvlees er van bloeden…
cariska: offtopic, maar
zwanger???
@knipoogje1983 wrote:
cariska: offtopic, maar
zwanger???![]()
laten we het hopen… duimen jullie mee??? hmm nou je het zegt… gevoelig tandvlees hoor er ook bij toch???

@Cariska wrote:
@knipoogje1983 wrote:cariska: offtopic, maar
zwanger???![]()
laten we het hopen… duimen jullie mee??? hmm nou je het zegt… gevoelig tandvlees hoor er ook bij toch???![]()
haha dat hoort er zeker bij!! was bij mij altijd het eerste waar ik het aan merkte dat ik zwanger was.

@Affie wrote:
Ik buzz nu de Sorbo (krijg als het goed is een buxxkit nagestuurd met de producten die kapot waren de eerste keer! :thumbup: ) én ik mag de sonicare buzzen :mrgreen: Lucky me!
Ik buzzte ook al de Struik soep, Jilzz, geur vuilniszakken, en nu dus Sorbo en Philips! en dat in een jaar tijd ofzo!
Ik heb ook al dezelfde producten gebuzzed behalve de Jillz…
Hier gelukkig geen kapotte verpakking, alleen 1tje die een beetje open was gegaan en iets had gelekt…
Wij mogen ook de sonicare buzzen…Tenminste we krijgen nog te horen of we het daadwerkelijk mogen doen :lol:
Heb al de soep mogen buzzen, de koffie en coolbest
Vandaag een mailtje voor de adrescheck voor de Philips flexcare! Zal ie zaterdag wel weer komen denk ik?
hier nog geen adrescheck gehad…