@Getty wrote:
Ik mag de sonicare ook buzzen!!
Ben benieuwd, hoop dat ik m dan voor een zacht prijsje kan overnemen
Vorig jaar was het iets van 30,-
@Getty wrote:
Ik mag de sonicare ook buzzen!!
Ben benieuwd, hoop dat ik m dan voor een zacht prijsje kan overnemen
wauw het moet niet gekker worden… na een jaar ingeschreven mag ik meedoen aan een buzz :lol:
Ja als je even wacht dan heb je wat zullen we maar denken… kon de poll voltooien, dus ben benieuwd :thumbup:
vond het vooral wel grappig dat in de mail die ik kreeg ze duidelijk was geworden dat ik nog niet eerder mee gedaan had aan een buzz… nee dat wist ik zelf nog niet :mrgreen:
welke mag je doen mamamarije??
Ik heb ook die poll ingevuld van de sonicare maar er stond toch bij dat het dan nog niet zeker was of je hem wel mocht gaan buzzen dat over enkele weken pas bekend werd wie wel en wie niet??
Campagnes waar je aan meedoet
Philips FlexCare Plus
Dit staat wel op de site :think:
ik begreep uit de mail en 1 van die blz. uit de poll dat als je hem kan voltooien en hij in je lijst verschijnt dat je dan ook mee mag doen…
Dus ga er vanuit dat ik mag buzzen… en anders heb ik in elk geval een keer mijn goeie wil kunnen tonen en de poll ingevuld :lol:
@Cariska, de sonicare.
Volgens mij is het ook zo dat als je het afrond dat je dan ook mee doet.
Kreeg vanochtend wel een bevestigingsmail dat ik ingeschreven sta bij die campagne, terwijl ik de poll vorige week al heb ingevuld.
@mamaMarije wrote:
ik begreep uit de mail en 1 van die blz. uit de poll dat als je hem kan voltooien en hij in je lijst verschijnt dat je dan ook mee mag doen…
Dus ga er vanuit dat ik mag buzzen… en anders heb ik in elk geval een keer mijn goeie wil kunnen tonen en de poll ingevuld :lol:
@Cariska, de sonicare.
Ik kreeg vanochtend ook een mail dat ik officieel meedoe voor de sonicare :mrgreen: :dance:
Ik heb ook een mail ontvangen dat wij officieel mee mogen doen met de Sonycare. Begin oktober krijgen we bericht wanneer we de buzzkit kunnen ontvangen
@melanie wrote:
Ik kreeg vanochtend ook een mail dat ik officieel meedoe voor de sonicare :mrgreen: :dance:
@melanie wrote:
@ingelke wrote:Ik mag de Sonicare buzzen :dance: Ben benieuwd eerste keer dat ik daar aan mee doe.
T, is wel leuk hoor buzzen, altijd iets nieuws, alhoewel de vorige keer heb ik ook de sonicare gehad…
ik heb ondertussen gebuzzzzd;
*sonicare
*jilzz
- mijn man de pedigree honden sticks.
en nu wacht ik op andere leuke dingen, ben wel ook toen voor baby drinkmelk uitgenodigd maar daar was onze dochter te oud voor.
altijd leuk , onderzoek doen is altijd leuk, ook van andere mensen :thumbup:
haha Zo kun je het ook lezen.
wanneer komt de sonicare eigenlijk?
In het mailtje staat dat de campagne begin oktober begint en je dan ook mail krijgt wanneer je de kit ontvangt
Ik doe ook mee aan de sonicare.
Ik ook, ben benieuwd :dance: :mrgreen:
Me too! Ben benieuwd.Heb nu ook een electrische,maar daar krijg ik niet alle plak mee weg.dus kom maar op haha
joepie einderlijk mag ik ook eens iets buzzen… word mijn eerste keer…
Ik buzz nu de Sorbo (krijg als het goed is een buxxkit nagestuurd met de producten die kapot waren de eerste keer! :thumbup: ) én ik mag de sonicare buzzen :mrgreen: Lucky me!
Ik buzzte ook al de Struik soep, Jilzz, geur vuilniszakken, en nu dus Sorbo en Philips! en dat in een jaar tijd ofzo!