Hier ook binnen, maar vraag niet hoe :o :?
Alles zeiknat, met z’n vieren high van de sorbo geur… er waren 5 flesjes stuk!!!
balen affie!! ff melden, wellicht kan je nieuwe krijgen?
Ik was vandaag bij een vriendinnetje en die mag Blue Wonder buzzen en dus kreeg ik ook een flesje mee. Leuk ben benieuwd!
Zelf kreeg ik een mailtje dat ik de sonicare flexcare + mag buzzen. Ben benieuwd want zoals ik het lees krijg ik 4 complete tandenborstel sets thuisgestuurd. Aan het einde mogen ik en de andere 3 personen die ik uitkies om te buzzen de tandenborstel kopen voor een speciaal tarief.
Nou dat is lekker dan, dat zal idd wel aardig stinken.
Ik zou wel even een mailtje sturen naar Buzzer.
Ja moet je doen, ik weet haast wel zeker dat je een nieuw pakket krijgt…
oh jee affie dat zal lekker stinken! Idd even buzzer mailen.
Ik heb echt al maanden niets gehoord. Phff
Hier ook de blue wonder binnen
En ook hier een flesje kapot.
Gelukkig maar 1 van de uitdeelflesjes,
Heb er al 3 uitgedeeld.
Gaan er ook nog naar mijn moeder, de overbuurvrouw, vriendin op het werk, moeder van vriendinnetje van mijn dochter en dan zijn ze alweer op.
Gaat hard, dit is echt heel leuk buzzen zo!
En de spray werkt echt heel goed!
ik had ook 1 flesje kapot helaas…
ingeschreven in de Sonicare Poll.
Ben benieuwd of ik deze mag gaan buzzen.
Komt bij mij wel goed terecht. Heerlijk tandenpoetsen
Hier ook blue wonder binnen en gelukkig niks kapot. Dat was met de coolbest wel zo. Toen had ik een mierzoet zwembadje onderin de doos :sick:
De sonicare mogen wij ook buzzen. Ben er blij mee. Heb niet zo’n beste tanden en moet in oktober weer naar de tandarts. Hopelijk krijg ik mijn tandvlees en tanden nog in betere conditie
Ik ga ook de tanden borstel buzzen :dance:
ik zag ook leuke campagne,s van huidverzorging enzo en mascara, echt iets voor mij, maar helaas niet voor uitgenodigd :?
ik ben dol op verzorgings producten
ik ben benieuwt, leuk hoor die tanden borstel :dance:
Hier ook blue wonder, gelukkig niets kapot maar ze spuitfles had gelekt dus mijn uitdeel schoonmaaklijstjes zijn niet meer te gebruiken. Ik ben trouwens wel fan van blue wonder gebruik het al jaren ook de badkamer en vloer variant vind het dan ook wel jammer dat we allen de blauwe mogen testen
Ik mag de Blue Wonder, en de Sonicare buzzen! :dance:
Gisteren verjaardag van mijn dochter, dus gelijk al die BlueWonder buzzkits uitgedeeld. De Bluewonder ook gelijk gebruikt om overal de brokken taart vanaf te poetsen :mrgreen:
@mayo28 wrote:
Hier ook de Sonicare…
Heb toch maar ingeschreven (al staat het doorgeven van bankgegevens me altijd tegen). Ik ben momenteel in verwachting en dat doet mijn tandvlees (bloeden :shock: ) en tandsteen (kotsen van tandenpoetsen) geen goed…misschien helpt het…
Ben wel benieuwd wat dat ding moet gaan kosten aan het einde van de buzz :think:
Ik heb een jaar geleden de Philips Sonicare for kids gebuzzed, en die mocht ik toen voor 30 euro overnemen. (nieuwprijs was 80 euro). Ik weet niet wat de nieuwprijs van dit exemplaar is, maar ik verwacht een beetje hetzelfde.
Mijn vriend mag ook de sonicare buzzen.
Eerst had ik het voor hem afgewezen aangezien hij niet met een elektrische tandenborstel wilde poetsen. Nou zei hij gister ineens dat hij er 1 wil kopen, ik ben dus gelijk naar de buzzer site gegaan en kon gelukkig nog heel de pol invullen en afsluiten dus hij mag die nu ook buzzen.
Heb vanmiddag aan mijn vriendin een bleu wonder flesje gegeven.
jammer dat we maar 1 variant (blauw) van blue wonder mogen testen, ik had graag die badkamer variant willen proberen voor de kalk.
heb nog 2 flesjes, de rest is al uitgedeeld :mrgreen: hub op zn werk, mn moeder, zus en schoonzus, tja blijft er niet veel over
Ik mag de Sonicare buzzen :dance: Ben benieuwd eerste keer dat ik daar aan mee doe.
@ingelke wrote:
Ik mag de Sonicare buzzen :dance: Ben benieuwd eerste keer dat ik daar aan mee doe.
T, is wel leuk hoor buzzen, altijd iets nieuws, alhoewel de vorige keer heb ik ook de sonicare gehad…
ik heb ondertussen gebuzzzzd;
*sonicare
*jilzz
- mijn man de pedigree honden sticks.
en nu wacht ik op andere leuke dingen, ben wel ook toen voor baby drinkmelk uitgenodigd maar daar was onze dochter te oud voor.
altijd leuk , onderzoek doen is altijd leuk, ook van andere mensen :thumbup:
Ik mag de sonicare ook buzzen!!
Ben benieuwd, hoop dat ik m dan voor een zacht prijsje kan overnemen
Sonicare begint begin oktober Ben ook erg benieuwd of ie bevalt en of het een beetje leuke aanbieding is.