Buzzer 2010

Oeps :oops: :oops: :oops: :oops:

Hij wilde niet verzenden, en ik maar drukken :oops: :oops: Zie resultaat :oops:

Whaha, nou, we kunnen nu niet over het hoofd zien dat er weer wat nieuws op komst is :wink: .

:lol: :lol: Beter dubbel dan helemaal niet toch :wink: Maar heb jij er bericht van gehad dan of weet je het via Buzzer homepage ofzo?

@Kimmie1976 wrote:

:lol: :lol: Beter dubbel dan helemaal niet toch :wink: Maar heb jij er bericht van gehad dan of weet je het via Buzzer homepage ofzo?

Inderdaad gelezen op de site van buzz :mrgreen:

Nou, die wil ik wel buzzen hoor. Nu maar hopen op een uitnodiging dan :pray:

waar dan? Kan t niet vinden op hun site…

hier :wink:

http://www.buzzer.nl/buzzlog/weblog_item.php?id=285

ow heb net al de sonicare gebuzzed.

Hoef hem niet nog een keer :wink:

Hij is trouwens wel superlekker hoor!! Heerlijke frisse tandjes en mondje :thumbup:

:dance: vandaag een ‘gefeliciteerd’-mail van Buzzer gehad, zaterdag wordt 't Coolbest-pakket bezorgd. Ben echt zo benieuwd! 't Is ook echt een product dat vrijwel iedereen lekker vindt, heb al een rijtje heel enthousiaste mensen die mee willen proeven :mrgreen:

Morgen nog een mailtje met meer info, eens kijken wat de Buzz-tool is dit keer!

Ja ik mag hem ook buzzen :dance:

en ik idem :dance:

Ik mag m ook buzzen, hopelijk beval ik snel want als ik nu alleen al naar een pak vruchtensap kijk heb ik al last van het zuur :frowning:

:frowning: ik heb nog niks… stom dat je zo lang moet wachtn en wachten…

ik had wel een mail gehad dat ik mocht buzzen, maar nou nog niet dat mijn pakket zaterdag komt. MAar dat wist ik al dat ie zaterdag komt. Zal morgen wel een mailtje krijgen dan hoop ik.

whahah en tadaaa het mailtje

@marijke79 wrote:

whahah en tadaaa het mailtje

:lol: :lol: :lol: had je eerder moeten zeggen hier, dat je nog niets had gehoord :mrgreen:

dank je schoen voor de link!

Graag gedaan Sunce :-*

En ik had ook een mailtje dat het pakketje coolbest morgen komt, maar dat wist ik al :lol: :lol: :lol:

De chauffeur is onderweg :dance:

@schoen wrote:

De chauffeur is onderweg :dance:

Hier ook :dance: