Buzzer 2010

:dance: ik mag ook cool best buzzen :dance:

ben alleen niet thuis :oops: vraag mijn broer of die hem bij de buren wil ophalen :mrgreen: :mrgreen:

Haha Karin, ik was ook niet thuis hoor met die Nescafé Buzz :shifty: Moest je eigenlijk ook afbreken, maar dat was gewoon droge waar en de buzz loopt natuurlijk een paar weken :wink: En als jij die CoolBest ergens anders laat afleveren waar wel iemand thuis is :thumbup: of op laat halen door je broer. Ik bedoel, het kan net zo goed zijn dat jij net even boodschappen aan het doen bent en dat ze bij de buren leveren toch, dussss…

jaaa ik mag ook de coolbest buzzen. Ik moet zelf de 7e werken maar manlief is vast wel thuis om het pakketje in ontvangst te nemen :mrgreen:

Ik heb eigenlijk al aso veel mogen buzzen in een hele korte tijd: 2bfresh, Libelle (brrrr :shifty: ), latte vanille en nu dus coolbest :shock:

Geen idee waarom want het is niet zo dat ik dagelijks rapportjes inlever en me helemaal te buiten ga aan buzzaktiviteiten :think:

ik wil ook graag de coolbest buzzen… wij zijn echt liefhebbers van die drankjes… :cry:

Emmeken36, hier ook al veel mogen buzzen :thumbup: en ook hier loop ik niet dagelijks richting Buzzer hoor :wink: Gewoon blij mee zijn en lekker doorbuzzen er zal wel iets zijn waardoor je vaak uitgekozen wordt :thumbup:

Ellen, jammer :hug: Rij gezellig deze kant op en dan drink je hier gezellig mee, dan heb ik weer een extra Buzzee :lol: :-*

snap er niks van ik heb nog nooit iets mogen buzzen… grrr… ik wil ook!!! :cry:

:dance: :dance: Mag ook weer mee doen.

heb de laatste tijd wel erg veel mogen buzzen:D

Ik doe ook mee hoorde ik vanochtend :dance:

Heb tot dusver al de maggi braadstomen, de electrische tandenborstel en de Latte vanilla gebuzzed, nu dus een sapje :thumbup: :mrgreen:

Duurde trouwens ook behoorlijk lang voor ik mijn eerste buzz kreeg, maar nu dus vrij regelmatig iets :thumbup:

wat is behoorlijk lang… geloof dat ik nu al een jaar lid ben ofsow…

Pfew das een goeie, heb al even gekeken of ik dat ergens kon vinden op hun site, maar zie nergens staan sindswanneer ik ben aangemeld…

Had in 2009 mijn eerste buzz dus denk in 2008 aangemeld.

wokblokjes was mijn eerste buzz dat was in maart dit jaar

ik heb me in augustus 2007 aangemeld

:shock: :shock: Zo dan, dat is lang zeg :shifty: Ik was nog maar net een paar weken aangemeld en toen kreeg ik de Sanex NaturProtect al :thumbup: En sindsdien nog de ChocoDreams, 2BFresh vuilniszakken, Nescafé Latte Vanilla en nu krijg ik dan de CoolBest :dance:

Ik heb tot nu toe gebuzzt:

• dubbelfriss minder zoet
  • Valess
  • MeiAsia
  • Dreumesmelk

Nu mag mijn vriend Coolbest buzzen. Is voor het eerst dat hij mag buzzen…

ik heb alleen de sanex naturproject en de wokblokjes mogen buzzen…

en ben toch al een ruime tijd lid.

ik de struik soep en de wokblokjes.

Die vanilla latte cafe ofzo heb ik een proefverpakking van aangevraagd, gratis. Voor hub, maar die is er niet kapot van. Gelukkig heb ik toen daar geen buzz van gehad :lol:

kan natuurlijk ook aan je profiel instellingen liggen dat je minder te buzzen krijgt. Als jij volgens hun niet in de doelgroep valt ofzo krijg je het product niet…

Misschien eens kijken wat voor interesse’s je hebt ingevuld

Ik heb tot nu toe, dreumesmelk en naturnes gebuzzerd. In de 2 jaar dat ik lid ben,

Er is weer wat nieuws op komst.

de Sonicare Flexcare+.

Geen idee of er iemand al bericht heeft??

Het lijkt me wel ideaal.

Er is weer wat nieuws op komst. :dance: :dance:

de Sonicare Flexcare+.

Het lijkt me wel ideaal.

Er is weer wat nieuws op komst. :dance: :dance:

de Sonicare Flexcare+.

Het lijkt me wel ideaal.