Buzzer 2010

ja nu ik er zo over nadenk, ik heb best veel mogen buzzen in de korte tijd dat ik aangemeld sta.

De dove deo, tandenborstel, de koffie, nu de coolbest de kip maggizak.

De robijntje en de jillz. Na sta dan toch wel langer ingeschreven dan ik zelf dacht :slight_smile:

als jullie niets buzzen, maak je dan ook raporten? Helpt dat misschien?

hier nog maar 1 keer wat mogen buzzen…

als je goede (leuke, aparte, opvallende) uitgebreide rapportages schrijft dan wordt je vaker en sneller voor andere campagnes uitgenodigd.

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze er bij buzzer ook wat aan hebben :wink: ze versturen die gratis dingen natuurlijk niet voor neits.

De reacties die ik op mijn rapportages krijg zijn ook altijd positief en dat ze mijn schrijftstijl leuk vinden en dat ze het ook leuk vinden dat ik zo veel mensen enthousiast heb gemaakt door mijn manier van buzzen…

ps, als ik hier lees dat sommige iets mogen buzzen ik mag het niet buzzen dan koop ik het vaak wel in de winkel en dan schrijf ik er toch een verslagje over, dat wordt helemaal als positief ervaren…

goede tip jeanet!!

Hier mag ik ook Coolbest buzzen. :dance:

Yay ook hier de coolbest :dance:

Heb er echt zin in ook. Reclame vond ik echt leuk en heb zin om die drie smaken uit te proberen.

Mocht ook al de libelle, quantomatic en 2bfresh doen :smiley:

@neirod wrote:

en hier ook :dance: :dance:

welke smaken gaat het om??

mocht iemand uit assen hem gaan buzzen, wil ik ook wel een pakkie :wink:

Jihoe, hier na de Nescafé Latte Vanilla ook de CoolBest :dance: :dance: Lekker hoor :thumbup:

@blue rose wrote:

@neirod wrote:

hier ook :dance: :dance:

hier ook de coolbest buzzen… en coolbest is goed want die brachten wij eerder weg!!!

@zonnetje01 wrote:

@blue rose wrote:
@neirod wrote:

hier ook :dance: :dance:

En ik ook :dance: :dance: Lekker ik heb er nu al zin in!

Ja, ik mag ook coolbest buzzen. Lijkt me erg lekker, ik hou van wel fruitsappen met bijzondere smaken.

sh*t, wij niet :cry:

En dat terwijl we altijd CoolBest in huis hebben 8) :snooty:

Hub mag ook coolbest buzzen !

Ik had ook een uitnodiging (de eerste) maar ben op vakantie op het bezorgmoment, dus mocht alsnog niet meedoen… :?

Een rapportje schrijven als je niets buzzt? Waarover dan?

@Sunce wrote:

Een rapportje schrijven als je niets buzzt? Waarover dan?

Over iets wat ze eventueel kunnen gaan buzzen.

Over het feit dat je Meeschrijft op een forum over buzzen (kok)

Dat het je leuk lijkt ook een keer wat te mogen buzzen, zodat je ook een rapport kunt uitbrengen over hetgene jij getest hebt.

Dat je bv met vriendinnen al gesproken hebt over nieuwe smaken van de coolbest, dat je ze zelf kunt kopen in de winkel en eventueel zo een rapport schrijft?

ik mag ook :dance:

hier volgens mij alle smaken coolbest al gehad

en maar weinig die ik niet zo lekker vind

ben benieuwd naar deze!!

ik mag ook coolbest buzzen :dance: