Hij is er
@Mex wrote:
Hij is er![]()
en en en???
Heb er nu al zo`n zin in :drool: :drool:
6 pakken, een stapel minibekertjes (die meteen ingepikt zijn, poppenservies beweren ze hier :roll:) en hoezen voor over de pakken…
Geproeft heb ik nog niet, zit nog aan de koffie 8)
Jaaah het is er :dance:
Schoen, hij is nu onderweg naar jou hoor :mrgreen:
Er zitten 6 pakken coolbest in. En een aantal kleine plastic proefbekertjes. De bedoeling is dat je mensen uitnodigd en een hoes over het pak doet. Dan moeten ze proeven en raden welke smaak het is.
Dus geen pakjes om uit te delen, dat vind ik dan wel weer jammer.
Hier issie ook binnen!
Proeven maar!!!
HIer ook binnen… Idd. wel jammer dat er geen kleine pakjes bij zitten om uit te delen. Die 6 pakken zijn zo op. Bij dubbelfriss minder zoet zaten er toen wel kleine pakjes bij…
@Pattycoat wrote:
HIer ook binnen… Idd. wel jammer dat er geen kleine pakjes bij zitten om uit te delen. Die 6 pakken zijn zo op. Bij dubbelfriss minder zoet zaten er toen wel kleine pakjes bij…
Ik had gisteren een pak gekocht (voorproeven

ik heb hem ook binnen hier…
dalijk ga ik meteen wat uitdelen aan de coolbest drinkers hier in de buurt
liefss
In wat voor staat hebben jullie het pakket ontvangen trouwens?
Een van de pakken lekte waardoor het een klein zwembadje was onder in de piepschuimen bak :eh:
Volgens mijn hub kwam dat niet door de tnt, maar door het verpakken. Hij heeft ervaring met gekoelde zendingen en hij zegt dat de piepschuimen bak dichtgemaakt had moeten worden. Nu kon de deksel eraf schieten, waardoor de pakken drank zijn gaan schuiven en er een beschadigd is geraakt.
Getsie, plak plak! :thumbdown:
Hier zat het tussen de piepschuim bak en de kartonnen doos een bult papier gepropt. De deksel kon in elk geval niet van de bak af raken.
Mijn piepschuimbak zat niet dichtgeplakt, maar de pakken waren nog wel heel.
Er zat bij mij ook een grote prop papier in.
@Esseke wrote:
Mijn piepschuimbak zat niet dichtgeplakt, maar de pakken waren nog wel heel.hier hetzelfde!
vind het ook wel jammer dat er geen kleine pakjes zijn zodat het ronddelen makkelijker zou gaan. Maar mijn oudste zoon is bijna jarig en dan gaan we maar even proeven met z’n allen

Hier ook binnen.
1 pak ook iets lek, en gedeukt.
@Esseke wrote:
Mijn piepschuimbak zat niet dichtgeplakt, maar de pakken waren nog wel heel.
Hier alles gewoon heel en niet gedeukt. Zo maar eventjes proeven
@schoen wrote:
Hier ook binnen.
1 pak ook iets lek, en gedeukt.
Zat er bij jou ook geen prop papier in dan?
Hier dus geen prop papier, dat verklaart het dus.
hier was hij ook binnen.
Alles was idg goed hoor! De prop zat op de piepschuimen bak :mrgreen:
Dus ja haha lekker slim!!
Ik zit nog steeds bij de brievenbus te wachten :mrgreen:
@Muiz wrote:
Ik zit nog steeds bij de brievenbus te wachten :mrgreen:
Me too en eigenlijk wil ik mijn boodschappen gaan doen, ik hoop dat hij snel komt :thumbup:
Hier netjes afgeleverd :thumbup:
wie heeft er al een smaak geproefd?
Hier heb ik de yang mei en apple al open, de kids vonden het alle 3 niet lekker :roll: mijn man en ik vonden het even wennen maar na een paar slokken was het toch wel goed te doen
het is niet echt een zoet drankje meer bitter en zuur, de smaak is niet echt herkenbaar…