Buzzer 2010

oooh… dit is dus echt iets voor mij! verrukkelijk!! vanaf nu begin ik dus mijn dag met deze koffie!!! :drool:

nou ik ben benieuwd… hier komen de pakjes altijd na de middag

Hij is echt jummie, hoeft geen suiker in :drool: :drool: maar ik vind hem lekker

wie een linkje wil voor een proefpakketj koffie mag me wel pben :mrgreen:

Hier is ie ook binnen :dance:

Maar waarom je er nou persé voor thuis moest blijven… :think:

Ga de enveloppen vouwen :wink:

Kleine buzz dit keer. Maar 10 pakjes om uit te delen, daar ben ik zo van af 8)

Ik zit het nu zelf te proberen. Kan natuurlijk niet op tegen echte koffie, maar voor oploskoffie valt het nog best mee ook!

hih wij waren ook niet thuis hoor :oops:

:think: en hier geeft de track&trace code al sinds 't begin van de middag aan dat 't pakket is afgeleverd (eerder vanochtend stond er nog dat ie onderweg was), maar heb mooi nog geen buzz-pakket gezien hoor :naughty:

Hoop wel dat ie vandaag nog komt, wil ook proeven :drool:

Hier ook het pakketje koffie binnen. Er is alleen ergens in één van de doosjes een zakje kapot gegaan, lekkere bende dus, haha.

Wel grappige envelopjes. Die ga ik allemaal wel kwijt raken hoor.

Ik heb ze gevouwen en ze liggen nu klaar om uitgedeeld te worden.

Ik ga zelf vanavond even proeven.

Succes met buzzen dames!

:dance: en ook hier is ie binnen! Doosje was verkeerd bezorgd :wall: :wall: :wall:

Eerste envelopje al uitgedeeld, ben benieuwd… ga zelf straks als de kindjes op bed liggen proeven!

Mijn ding is het wel :drool:

Karin neem mee naar de meet!! Dan kunnen we allemaal proeven :mrgreen:

Jaaa de nescafe is er, en zelfs ik als niet echte koffiedrinker lust het (volgens mijn man heeft het weinig met koffie te maken dus daardoor zal het wel komen :mrgreen: ) het is alleen wel erg zoet.

Pff nu nog rapporteren over de Libelle, m’n buzzees waren best enthousiast en vonden het leuk, ikzelf ben er niet kapot van, geen blad voor mij, beetje jammer om een artikeltje van een halve pagina tussen 2 volle pagina’s reclame te moeten zoeken. Naja ben zowiezo meer van de boeken (dus dat bookazine is dan wel weer leuk)

vanavond heel fout een beetje slagroom erop gedaan :drool:

Hier is de koffie ook binnen. A en drinken alletwee de koffie met suiker (A) of een zoetje (ikke) maar dat heb je dus bij deze koffie niet nodig. Lekker hoor. Die dikke schuimlaag… Vind de koffie smaak niet heel erg duidelijk. Ik vind het ook meer te vergelijken met, bijv., warme chocolade melk. Desalniettemin toch een arrug lekker bekkien!

Wij hebben gisteravond heerlijk gebuzzed met een stuk boterkoek erbij!!

Lekker hoor!!

Wij hebben 's weekends wel eens de hazelnoot variant :wink:

Ook lekker!!

heerlijk zeg!!

maar goed ik las iets over lepels?? hoeveel lepels hebben jullie in het pakket ontvangen??

ik had er 2 lepels in zitten.

Enne hier is het 1e doosje al bijna leeg :drool:

Begin hem steeds lekkerder te vinden :thumbup:

Hier ook 2 lepels, koffie nog niet probeerd morgen gaan we op visite en nemen we onze eigen koffie mee :lol: We zijn ook nog druk de vuilniszakken aan het buzzen… fijne zakken maar erg dun voor mijn gevoel ( de grote dan )